Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem przy docieraniu

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maliniak
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Czw 17:33, 01 Mar 2012    Temat postu: Problem przy docieraniu

Witam, niedawno założyłem nowy cylinder, tłok, łożyska na wale, korbowód, ogólnie taki generalny remont, oraz odłączyłem zawór wydechowy ponieważ był zniszczony/zajechany, a słyszałem że bez niego też da się jeździć Wink

Mój problem jest taki, Apka nie trzyma wolnych obrotów, tzn. pochodzi chwilę na wolnych obrotach i najzwyczajniej w świecie gaśnie. Oczywiście da się ją później odpalić na tzw "strzała". Następny problem jest również z obrotami, jak wiadomo jest na dotarciu, przejechałem nią te 10km, a wyczytałem żeby na razie jeździć do 5-6 tys. obr. I z tym problem jest taki, że strasznie długo wchodzi na te obroty, po odkręceniu manetki długo dochodzi do tych 5 tys. podczas gdy na biegu jałowym wkręca się tak jak powinna. Zauważyłem również coś takiego, że jak jadę na 1-szym biegu i zwolnie do tych 1-2tys. obr. to gdy dodaję gazu to się trochę przydusza.

Nie korzystam z dozownika, więc olej leje do baku, nalałem trochę więcej niż zawsze. Gaźnik jest wyregulowany.

Czy w/w problemy wynikają z tego, że moto jest na dotarciu? Czy może coś innego złego się dzieje?

A i jeszcze bym zapomniał, z tłumika kapie olej... słyszałem, że to normalne w silnikach 2T, ale czy na pewno?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PieCyk
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 22 Gru 2011
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: przemków

PostWysłany: Czw 18:47, 01 Mar 2012    Temat postu:

Ja mogę wypowiedzieć się tyle, że mam tak samo jak ty 1 bieg i na te 1-2tys obr zejde to zeby ruszac to musze lekko wiecej gazu dodac i dobrze sprzeglem manewrowac, a pozniej idzie jak strzala. Mam też tłumik bassowy DOMINATOR i on ma taki duzy otwor wylotowy spalin to w srodku tlumika widze brudne od oleju, chyba tak powinno byc ale jak ci sporo leci to cos nie teges.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Czw 18:55, 01 Mar 2012    Temat postu:

No mi aż kapie nawet ten olej z tłumika.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 18:56, 01 Mar 2012    Temat postu:

Strasznie wchodzi na obroty ponieważ odłączyłeś zawór. Bez zaworu dopiero kolo 7-8 tyś dostanie konkretnej mocy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Czw 19:04, 01 Mar 2012    Temat postu:

Czyli mam rozumieć, że z obrotami jest tak jak powinno być. A to gaśnięcie na niskich obrotach tzn. 1,5tys - 2tys. na biegu jałowym, gdy pochodzi jakieś 2 minuty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 19:30, 01 Mar 2012    Temat postu:

Hmm.. Nie wiem, naprawdę Wink Jak miałeś zawór wcześniej to też gasnął?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bula903 dnia Czw 19:34, 01 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maliniak
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 16 Maj 2011
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siedlce

PostWysłany: Czw 19:45, 01 Mar 2012    Temat postu:

Wtedy nie gasł, ale może zbyt dużo oleju nalałem do baku bo i kopci straszliwie, a może i stąd ten olej w tłumiku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 20:00, 01 Mar 2012    Temat postu:

No to już masz przyczynę. Raczej będzie to ten olej .. na wolnych obrotach nie potrafi przepalić takiej ilości oleju i gaśnie. Lecz mogę się mylić Smile Wyjezdzij te paliwo i zalej go na nowo ale daj trochę mniej oleju. Zobaczysz czy się poprawi.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bula903 dnia Czw 20:01, 01 Mar 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin