Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z regulacją gaźnika!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 10:29, 29 Maj 2010    Temat postu: Problem z regulacją gaźnika!

Elo!
Otóż nie mogę w żaden sposób wyregulować u siebie gaźnika tzn.
Gdy dam większą dyszę od 128 (serii) mot jak dam na full manetkę od razu wkręca się do 8rpm i zaczyna przerywać i szarpać gdy trochę ujmę wskakuje od razu na prawie 12rpm bez żadnego przerywania ...
Nie wiem co jest grane bo przecież zakładałem dysze 150 i 140 i to samo, a inni zakładają 170 i mają wszystko ok.
Tak myślałem że moto dostaje za mało benzyny przy maksymalnie otwartej przepustnicy i za to się tak dzieje...
A wyczytałem że dysza odpowiada za ilość mieszanki w zakresie średnich obrotów
A żeby zwiększyć mieszankę na maksymalnie otwartej przepustnicy, to trzeba wygiąć jakąś blaszkę w gaźniku, tylko nie pamiętam gdzie i jaką...

Co to teraz z tym zrobić ? :-/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Sob 13:22, 29 Maj 2010    Temat postu:

podziwiam Cie za twoją wytrwałość i zawziętość ale oddaj ją do mechanika...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 13:43, 29 Maj 2010    Temat postu:

tyle że u mnie nie ma żadnego mechanika z "głową"

EDIT:

Właśnie założyłem dyszę 135 i jest troszkę lepiej
ale dam na full przerywa przy 10rpm dam więcej niż połowę dochodzi do 12rpm i to błyskawicznie ... nie wiem co jest grane...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adverion dnia Sob 15:41, 29 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
km7260
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lut 2008
Posty: 362
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 20:33, 29 Maj 2010    Temat postu:

W sumie mam to samo tylko że mi przerywa przy 7 tyś. Teraz mam dysze 140, próbowałem na 150 i było tak samo.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 21:10, 29 Maj 2010    Temat postu:

tyle że ja mam tak jeszcze że się nie chce na max obro. wkręcić...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 20:20, 30 Maj 2010    Temat postu:

A słyszałem coś o blaszce na pływaku wiecie coś o tym i jak to powinno się ustawić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 20:53, 29 Cze 2010    Temat postu:

Adverion kupiłem arrowa całego moto pacha jak pojebane na dyszy seryjnej do 11.6 a jak ujme troche manetki to i 172 poleci wystarczyła by wieksza dysza bo seryjny wydech nie wyrabia i zamula

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Wto 21:19, 29 Cze 2010    Temat postu:

Hmm ja zmieniłem położenie iglicy i pomogło.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 20:24, 30 Cze 2010    Temat postu:

założyłem dyszę 120 i moto kręci się do 12rpm i wszystko jest cacy teraz ;] na jeździe próbnej jechałem 170 Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel125rs
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Maj 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: o. Leżajska

PostWysłany: Czw 13:04, 01 Lip 2010    Temat postu:

odgina się ta blaszkę na pływaku, która zamyka zaworek iglicowy. Ten zabieg ma na celu zwiększenie lub zmniejszenie poziomu paliwa w pływaku. W twoim wypadku trzeba zwiększyć ponieważ skoro mówisz że na wysokich ci szarpie a po odjęciu i dodaniu manetki nie to na moje oko to za malo paliwa jest w plywaku - odejmiesz gazu paliwo wtedy naplynie do plywaka i potem jest git.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin