Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z Rs
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
19Rysio23
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:31, 07 Mar 2013    Temat postu: Problem z Rs

A więc opiszę od początku, zatarłem no i zrobiłem tuleje, wszystko złożyłem, i jeździłem, lecz któregoś dnia jechałem wkręciłem gdzieś na 11 tyś obr i zgasła a wcześniej strzelilo z tłumika, więc ja odrazu sprzęgło, myślałem że nie ma kompresji bo kręciła jakby jej nie było, temp była 90 *, potem ja jakoś odpaliłem, jeździ, nie moge ustawić wcale gaźnika, jest dysza 120 czy to za mała ? No i jeszcze, jade 1 full obroty, 2 tak samo, 3 tak samo, 4 tak samo, 5 10 tysięcy i zaczyna jakby się dławić tak jakby jej brakowało paliwa i nagle gaśnie, i musze kręcić i kręcić żeby odpalila ..

Proszę o pomoc i pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:35, 07 Mar 2013    Temat postu:

Ile ją wgl docierałeś? Jak swieżo na dotarciu a TY jej w dajesz po 11tyś to się nie ma co dziwić. I jakwczesniej jezdzila na tej dyszy a teraz dopiero nie to cos innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
19Rysio23
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:42, 07 Mar 2013    Temat postu:

No już zrobiłem ponad 400 km, a czasami przegazuje ją Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:50, 07 Mar 2013    Temat postu:

I przez te 400 było ok? I na tej dyszy chodziła. Więc na pewno nie dysza;)
Przeczyść gaznik itp. Ale na moje oko to bym rozbierał cylek tłok i sprawdzał co tam się dzieje. Bo możliwe ze złapało tłok zagrzał się i go złapało


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
19Rysio23
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:52, 07 Mar 2013    Temat postu:

Tzn kiedyś było dobrze, lecz ja zwiększyłem kanały dolotowe tzn Motor tech, lecz czemu na niskich biegach do 5 nie brakuje paliwa ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:15, 07 Mar 2013    Temat postu:

Aaa no to myślałem ze miałeś ok wszystko i dopoiero od teraz tak jest po tym jak dałeś jej 11tyś. Próbuj większą dysze Smile 160 Wink I regulacja Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
19Rysio23
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:16, 07 Mar 2013    Temat postu:

Więc 160 za duża jest 120, ale powiedz czemu do 5 jej nie brakuje ? paliwa ? ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:27, 07 Mar 2013    Temat postu:

No to skoro jej brakuje paliwa to za mała dysza? Albo zatkany gazior? Czysciles go? Przeczyść gaźnik,filtr powietrza. Filterek za wezykiem tym co paliwo idzie z baku. Sprawdz swiece. Jak bedzie to samo oczywiscie po dobrej regulacji to dysze wieksza laduj

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
19Rysio23
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:38, 07 Mar 2013    Temat postu:

No ale tutaj nasywa czemu wcześniej się to nie dzieje ..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 23:02, 07 Mar 2013    Temat postu:

Bo na wyższych biegach masz większe obciążenie i wiadome że przy 100km/h motocykl musi dostać dawkę paliwa żeby ciągnął dalej Smile A u cb to tak widac ze ciągnie i brakuje paliwa więc na powietrzu nie pojedzie i zdycha.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Pią 7:11, 08 Mar 2013    Temat postu:

dysza napewno jest za mała ...
chłopaki , pomyślcie trochę.
oryginał jest 132 , a on ma jeszcze tuleje i wgl.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:54, 08 Mar 2013    Temat postu:

Dulek u mnie w RS też dysza siedziała 120 a RS leciała spokojnie 165 Smile Nie miała żadnego problemu. jak założyłem jej bodajże 140 to już się dławiła bo ją zalewało Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
19Rysio23
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 12 Lip 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 17:15, 08 Mar 2013    Temat postu:

No czyli na logike potrzebuje więcej benzyny ? Ale czy przez kompresje ona by nie otrzymywała benzyny ? bo do 5 jest dobrze, na 5 10 tyś obrotów jakby nie miała paliwa no i się dusi i gaśnie i zaraz odpala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
maciej910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 427
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pią 17:47, 08 Mar 2013    Temat postu:

Mogla sie na nowo przytrzec.. Skoro przed tym strzalem tego nie bylo... na docieranie dysza 120 za mala tak wgl. i wgl za mala. A tuleja to nie nicasil to tez czasami zle zrobione to sie nie wkreca jak trzeba... Ale ja bym sciagnal glowice i zobaczyl czy sie nie przetarlo...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Pią 19:10, 08 Mar 2013    Temat postu:

no słuchaj , ja miałem 132 i założyłem nowego tłoka, to przy 8 tys. dławiło , teraz mam 122 i nie dławi , także rób co chcesz, a mam tylko 125 cc cylinder ,, Mitaka ''

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin