Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z Rs , PILNE
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Buli123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:33, 06 Kwi 2014    Temat postu: Problem z Rs , PILNE

Witam,mam problem z rs 125 2001 rok, mianowicie miałem dziś taką sytuację że gdy jechałem nagle zrobiło się coś takiego jakby brak paliwa że apka zaczęła zwalniać i gasnąć ,myślałem napoczątku że brak paliwa ale jednak nie to . Dodam do tego że zaczęło coś stukać możliwe że w silniku ale nie mam pewności, myślałem na początku że paliwo nie szło z gaźnika ale raczej to nie to. Jeżeli miał ktoś podobny problem albo wie o co chodzi to byłbym wdzięczny o wyjaśnienie , bo sam nie mam pomysłu co się stało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwek1221
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:27, 06 Kwi 2014    Temat postu:

zablokowało Ci koło?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buli123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:56, 06 Kwi 2014    Temat postu:

nie, po prostu zgasł i zaczęło coś grzechotać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 19:09, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Zatarła sie pewnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buli123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:25, 06 Kwi 2014    Temat postu:

hm ale dlaczego miałaby się zatrzeć? olej wszystko pobierała, rozrusznik kręci tylko troszke inaczej niż normalnie,na pych jak spróbowałem raz to silnik niby zaczynał pracować ale gasł bo jakby paliwa nie było ,ale paliwo było

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwek1221
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:38, 06 Kwi 2014    Temat postu:

no to wyczyść gaźnik, sprawdz membrane zaworu. A jak masz sprzęt to sprawdź sprężanie i będziesz miał czarno na białym czy zatarty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buli123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:39, 06 Kwi 2014    Temat postu:

gaźnik czysty , nie mam sprzętu ,a tą membrane zaworu jak sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwek1221
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:44, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Skąd wiesz, że czysty? czyściłeś te sitko/ filtr , które jest w gaźniku?

Najłatwiej to sprawdzić, zdejmując filtr powietrza i przytykając rękę do wlotu (gaźnika lub przepustnicy) na otwartej przepustnicy - jeżeli będzie wydmuchiwać powietrze na zewnątrz to zawór jest do wymiany. Najlepiej jest wyjąć i zobaczyć czy listki nie są poszarpane, porwane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buli123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:48, 06 Kwi 2014    Temat postu:

wiem że czysty bo pare dni temu czyściłem wyjmowałem jest oky , nie są poszarpane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwek1221
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:51, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Jeśli gaźnik dobrze wyregulowany i czysty, paliwo ma, iskrę odpowiednią ma no to powinna chodzić. Czytając wnioskuje, że jest zatarta zdejmij cylinder i wszystko będzie jasne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buli123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:53, 06 Kwi 2014    Temat postu:

hmm. gaźnik czysty owszem ale regulacja powietrza jest lipa , paliwo płynie, iskra no dotychczas była , muszę sprawdzić jeszcze bo to się niedawno stało i nie było czasu,a od czego mogłaby się zatrzeć?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Buli123 dnia Nie 19:54, 06 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sylwek1221
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Mar 2014
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:59, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Spróbuj jeszcze wyczyścić zawór wydechowy jeśli masz regulowany.
Przyczyny zatarcia to np:
Zbyt uboga mieszanka paliwo-olej.
Źle założone, zabezpieczenia sworznia tłoka.
Źle założony tłok.

Może po prostu przejechał swoje i tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buli123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:04, 06 Kwi 2014    Temat postu:

no możliwe ale jakby przjechał swoje to dałby jakiś znak o sobie że już słabnie a on dalej ciągnął na obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 20:17, 06 Kwi 2014    Temat postu:

Ludzie, po cholera proponujecie mu czyścić gaźnik skoro to ewidentnie coś tłokiem, cylindrem wałem. Zgasła bo straciła kompresje, tłucze się pewnie łozysko wału lub jakieś części tloka, pierścieni. Sciągnij głowice i moge dać rękę uciąć że cylinder jest porysowany.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Buli123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Mar 2014
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:33, 06 Kwi 2014    Temat postu:

a jakie mogłyby być przyczyny takich uszkodzeń?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin