Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

problem z RS po wypadku

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lolczo11
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:00, 19 Gru 2011    Temat postu: problem z RS po wypadku

okolo miesiaca temu mialem wypadek na RS 125 2008r koles wymusil mi pierszenstwo ja wiedzac ze nie.wychamuje zlozylem moto do slizgu i motor walna w auto z nieduza predkoscia przodem moto znaczy sama czacha i lampami zawieszenie ominelo bo walnolem w sam rog zdezaka i sama czacha udezylem no ale nie.wiem czemu zawieszenie mi pocieklo odrazu przetalem lagi szmatka i juz nie ciekly z obu lag razem wycieklo moze z 150-200 ml oleju .Czym ten wyciek mogl byc spowodowany ? I czemu juz ptzeztalo ciec . Dodam ze lagi sa proste i pracuja tak jak pracowaly wczesniej czyli idealnie.
[/i]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKL

PostWysłany: Pon 22:07, 19 Gru 2011    Temat postu:

Po 1. Masz tutaj troche przecinków (,,,,,,,,,,,,,,,) tak na świeta w prezencie,
a po 2. Lagi na pierwszy rzut oka mogą się wydawać proste ale takie nie będą i zazwyczaj przez krzywe lagi cieknie olej lub poprzez zużyte uszczelniacze Razz Ale jak piszesz, że uderzyłeś samą czaszą to nie wiem, jak już nie cieknie to jest ok. Ale jak troche oleju ci wyleciało to wypadałoby uzupełnić brak, a jak nie wiesz jaki jest to czeka wymiana, bo za mało oleju w lagach to też nie za dobrze.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez David dnia Pon 22:09, 19 Gru 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lolczo11
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:24, 20 Gru 2011    Temat postu:

No sorki że bez przecinków ale taka jest wada pisania z telefonu
No a da się sprawdzić ile jest oleju w lagach czy trzeba wylać stary płyn i przez tą śrubę zalać nowy ?
i w czemu zawieszenie ma taką samą twardość jak wcześniej mimo że się wylało trochę płynu ?
A może jak będe zmieniał olej w lagach to od razu wymienić uszczelniacze? czy można zostawić stare ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
David
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Wrz 2010
Posty: 445
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OKL

PostWysłany: Wto 15:35, 20 Gru 2011    Temat postu:

Przy wymianie oleju zawsze się wymienia też uszczelniacze. I olej bardziej w lagach pełni role smarowania, żeby się nie wycierały w środku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lolczo11
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:47, 20 Gru 2011    Temat postu:

no tak ale słyszałem że jak jest mniej oleju w lagach to one są wtedy miększe bo wtedy nie ma tak dużego ciśnienia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Wto 20:03, 20 Gru 2011    Temat postu:

Weź je rozkręć, zrób im kompletny przegląd gwoli sprawdzenia, czy są proste, wymien zużyte elementy od razu, a już na pewno uszczelniacze, zalej nowy, odpowiedni olej i tyle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lolczo11
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 19 Gru 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:19, 20 Gru 2011    Temat postu:

a jaki moze byc koszt czesci ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Czw 20:42, 22 Gru 2011    Temat postu:

To zależy od uszkodzeń. Najczęściej siadają uszczelniacze, ew kapturki przeciwpyłowe, w zasadzie tam się nie ma co zepsuć, jak jest olej to tam się nic nie wytrze więc ok. Kapturki i uszczelniacze to pryszcz, groszowe sprawy, olej może być droższy, w zależności od jakości. Jak ja sobie regenerowałem laki to mi chłopaki zamówili uszczelniacze i kapturki chyba za 10zł (ale to w hurcie, bo dla mnie, więc nie brali marży ni nic) a za olej to chyba 70zł czy coś takiego, ale to full kozak olej był.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin