Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem z silnikiem lub gaznikiem
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Rafal123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 16:44, 23 Lip 2011    Temat postu:

Siema!
Sory ze nie napisalem, ale mechanik juz naprawia. Po rozebraniu okazało się że tłok się ukruszył i pierscienie wyj..ało, trzeba szlif cylindra.
1. I teraz chcem wymienić zebatki na orginały czyli 17/40 aktualnie mam 15/40, czy jak zmienie to musze jakas ogniwa dodac czy tylko musi sie zgadzac napiecie łancucha.
2. I jeszcze jedna rzecz prosze o napisanie jak w profesjonalny sposob dotrzec apke poniewaz chcem to zrobic dobrze. Wiem że 1000km i jakas do 100km do 5 tys obrotow czasami ja odkrecac na moment na wyzsze obroty itd. Tłok Wossnera.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Sob 18:15, 23 Lip 2011    Temat postu:

1 Jak zabraknie regulacji to najwyzej dodaj ogniwo ze starego lancucha.

2.Przeczytaj artykul na motor tech. i nie sugeruj sie bzdurami gdzie pisza zejakies obroty itd.
Jak to Woryna napisal Docieraj szybko bedzie szybki docieraj wolno bedzie wolny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Sob 19:04, 23 Lip 2011    Temat postu:

Dokładnie docieraj szybko a bd szybki (no ale nie pałuj go jak suki to nadal docieranie...)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rafal123
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 20:15, 23 Lip 2011    Temat postu:

Juz nie rozumiem inni pisza ze do 100km 6 tys obrotow puzniej do 200 7tys to jak mam jezdzic? Moze ktos opisac dokladnie poszczegole predkosci albo obroty. Bo wiem ze czasami trzeba go przygazowac na chwile. Piszecie ze szybko mam go do cierac do bedzie sie przegrzewal, nie bede jezdzil przecierz po 120...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rafal123 dnia Sob 20:16, 23 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Sob 20:28, 23 Lip 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Kiedys sie wolno docierało bo technika tworzenia tlokow i cylindrow była inna zacofana, gorsza, teraz to co innego.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Sob 21:02, 23 Lip 2011    Temat postu:

Najważeniejsze to żeby nie przegażać!! ja tak szczerze to "docierałem ze 100km tzn kręciłem do 5 tyś .. potem juz max.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danon
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Sob 23:36, 15 Paź 2011    Temat postu:

Ej teraz mnie przestraszyliscie ;o ;/....nie chce zakladac nowego tematu, a mam podobny problem Moja Rs nie byla odpalana miesiac potem odpalila po naladowaniu aku, ale ciezko odpalala i dzisiaj musialem pchac bo z rozrusznika nie chciala i czasami strzelala z rury, wymienialem swiece odpalala jezdzila jak byla ciepla to palila, a jak postala i sie schlodzila to juz nie chciala musialem pchac i czasami strzelala z tlumika, co to moze byc???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 11:04, 16 Paź 2011    Temat postu:

Słaba kompresja lub gaźnik do czyszczenia/regulacji ewentualnie łapie lewe powietrze ale radziłbym szykować 700 zł na remont góry Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Danon
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 18 Paź 2010
Posty: 101
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Zduńska Wola

PostWysłany: Nie 12:02, 16 Paź 2011    Temat postu:

ona miala remont jakies 2tys temu tlok Wossnera.....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin