Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problemik....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kazdo
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 23:05, 23 Lip 2010    Temat postu: Problemik....

A wiec tak dzis wieczorkiem wziołęm motorek na przejzadzke silniczek rozgrzany do 51 *C i w doroge pojezdziłem z 20 minut na poczatku dosc wolno potem nie przekraczajac 110 i wracajac do domu po ajkeis 30 min od wyjazdu z niego na jadac 80 gdy skrecałem motorek nagle mi zgasł.. pomysłąem ze moze sie zalł boprzy chamowaniu miałem sprzegło na poło we i dosc duzo gazu.odczekałem 5-6 minut zeby paliwo niby wyparowało i sprobowałem odplaic najpierw bez sannia potem z potem wrzuciłem na rezerwe i nic.c.. po kolejnych 10 minutach dalej nic... a stałos ie to jakeis 700 m od mojego domu.. wiec dopachałem motorek ,

Przeczysciłem filtr powietrza , gaznik , dolałem benzyny , i nadal nic... pomyslałem ze mzoe swieca padał i chyba tak bo niewiem czy doprze sprawdzałem ale iskry bodajze nei dawała..a nie mam dzis drugiej na wymiane dopiero jutro bede miał..... Lecz dla pewnosci odkreciłem tez głowice cylka , zeby sprawdzic czy nie jest czasami zatarty bo motork nei maił chyba remontu na `15 k a ma juz 18 przejechane ale wygladał mi na nei zatarty , dam jutro fotke... I moje pytanei co mogło sie jeszcze stac poza przepaloną świecą ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Pią 23:22, 23 Lip 2010    Temat postu:

1. Iskra - Brak iskry. Usterka może być spowodowana z wielu przyczyn.. Od świecy, aż po sam iskrownik.
2. Za dużo/brak paliwa - Zapchał się bak, filtr, gaźnik, nie podaje paliwa lub zalewa świecę.
Ale skoro mówisz, że czyściłeś to ok.
3. Zbyt niska kompresja - uszkodzony cylinder, tłok, pierścienie bądź uszczelniacze.
4. Uszkodzony wał - bardzo rzadkie zjawisko ale wszystko jest możliwe. Przeważnie z wałem idzie cylinder i tłok więc raczej to nie będzie wina wału.


Przyczyn może być dużo więcej ale te rzeczy sprawdził bym na początku.

Jeżeli wszystko z powyżej wymienionych pkt. sprawdzisz, a problem będzie występował na dal zrób następującą rzecz.

Sprawdź, czy świeca jest zalewana. jeżeli nie to weź na strzykawkę małą ilość benzyny i wstrzyknij ją bezpośrednio na tłok pod świecę.

Jeżeli motor da jakiekolwiek znaki życie to znaczy, że problem tkwi w połączeniu Bak <--> Cylinder

Pozdro Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafal_tc dnia Pią 23:27, 23 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kazdo
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krakowa

PostWysłany: Pią 23:37, 23 Lip 2010    Temat postu:

Ok , Jutro bede sprawdzał ale według mnei to cos ze swieca bo z tego co zaobserwowałem to nei dawałą iskry.. wiec mzoe swieca bodz cos z elektryka od niej bo reszta elektryki działa.

Jeszcze drugie pytanie, jak rozkrecałęm motorek to zaobserwowałem ze mam zawor , a moe pytanei to jak sprawdzic czy on reguoany czy nie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Sob 8:41, 24 Lip 2010    Temat postu:

jak masz regulowany to powinieneś mieć przy ramie z prawej strony pod bakiem elektromagnes , bez wyjęcia akumulatora i podstawki baaardzo ciężko go zobaczyć .
od elektromagnesu i zawór powinien być połączony linką.

jesli masz : elektromagnes , linkę , kompletny zawór - obudowa języczek sprężynka uszczelka = masz regulowany zawór.

inna bajka to : czy on działa ? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kazdo
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 13:11, 24 Lip 2010    Temat postu:

Wychodzi od niego jakas linka i idzie do czegos przypomnajacego cewke czy silniczek jakis.. takiego walca w kazdym razie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
linksys
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 134
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:14, 24 Lip 2010    Temat postu:

@up

To masz regulowany, skoro widzisz taki "walec", "silniczek" i od niego linka. Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kazdo
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krakowa

PostWysłany: Sob 13:47, 24 Lip 2010    Temat postu:

@rafal_tc 2 i 4 napewno nie , ale problem z tego co widze tkwi w elektryce bo kupiłęm nowa swiece załozyłem a po pryzłozeniu do cylka nie widac iskry... ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin