|
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spokey
Ranga 1- moto kumpla
Dołączył: 23 Cze 2012
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 11:52, 25 Sie 2012 Temat postu: Proszę pomózcie, nie wiem co się dzieje;/ |
|
|
Cześć. Mam Aprilie RS 125 dotychczas miałem tak ze jak dochodziło do 5,5 tys obrotów to jechała spokojnie 75 a dodając gazu tak jakby się mulił, żeby pojechać szybciej musiałem zredukować bieg na niższy i przeskakuje ponad 6 tys obrotów i ma buta ale wtedy ma straszne spalanie , jadąc normalnie 75 pali 5-6l a już tak na ostro to potrafi nawet 11 ale nie o to mi chodzi, dziś właśnie jadąc na trening zauważyłem że gdy miałem 75 na liczniku zaczęła przyśpieszać i obroty do 6 dochodziły słychać i czuć że wchodzi już na wysokie obroty i nagle bęc tak jakby coś strzelać zaczęło przekroczył 6 tys obrotów i dalej nie chciał zaczęło szarpać itp, zbiłem go na 5 żeby zwolnić i nagle mi zgasł i tak tocząc się odpaliłem go przejechałem 5 metrów i wciskając sprzęgło obroty nagle na full się podkręciły zatrzymałem się stoję na jedynce gazu mu nie daje on dalej ma full obroty wyłączyłem go przyciskiem który prąd wyłącza ( Nie wiem jak on się nazywa) a on nadal chodził wyłączyłem stacyjkę a on nadal stoi an full obrotach a przecież powinien zgasnąć -,- dopiero jak pościłem sprzęgło zgasł uruchomiłem go ponownie to wszystko było ok, dlaczego tak się dzieje i dlaczego działał dalej przy wyłączonej stacyjce i tym przycisku ?
PS:Jeżeli czegoś nie rozumiecie to wybaczcie starałem się pisać przejrzyście ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 32 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: TSZ
|
Wysłany: Sob 12:50, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Samozapłon? jakie lałeś paliwo ostatnio?, no ale prędzej coś z kablami, musisz posprawdzać wszystkie wtyki pod bakiem, a najważniejsze to kable co idą od iskrowinika i impulsatora. Co do tego mułu to sprawdź czy masz modul odblokowany (odkręć zadupek i zobacz czy był cięty) i zobacz jaki masz zawór wydechwy - znajduje się on nad wydechem przy cylindrze, najlepiej zrób foto.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zasole Bielańskie
|
Wysłany: Sob 21:51, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
obroty to raczej na pewno moduł, a to co Ci się stało no to tylko w kablach musisz szukać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|