Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pytanie o zawór wydechowy i pare drobiazgów

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dawid00029
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Śro 14:56, 20 Lip 2011    Temat postu: Pytanie o zawór wydechowy i pare drobiazgów

A wiec jeżeli z mojego zaworu wydechowego wymontuje ten jezyczek to musze zaślepić ta dziurę? ( Zdjecie nizej. Dziura zaznaczona na czerwono)
Jeżeli mam odblokowany moduł przełożenia 15-39( ale wymieniam na 17-40) I rozblokuję zawór wydechowy, i wstawię dysze 185 to osiągnę w końcu te wymarzone 160?

Link do zdjec
<a href=http://zapodaj.net/6092275d5876.jpg.html>DSC00050.JPG</a>

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Śro 16:10, 20 Lip 2011    Temat postu:

Ty chcesz zwór regulowany rozblokować? ;o
Na dyszy 185 nawet Ci nie odpali.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid00029
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Śro 22:13, 20 Lip 2011    Temat postu:

A dlaczego nie odpali na tej dyszy? To co jest z tym zaworem ze ma buta dopiero od 7 tys?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
desmo46
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 7:20, 21 Lip 2011    Temat postu:

ja by Ci to powiedzieć: RS 125 TO DWUSUW, moc na wysokich obrotach to cecha charakterystyczna każdego 2T. Jest to spowodowane jak by dwa razy częstszym dostawaniem mieszanki paliwowej, co powoduje lepsze osiągi i większe spalanie niż w silniku 4T

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid00029
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Czw 22:31, 21 Lip 2011    Temat postu:

No ok ok ale kumpel ma tez rs i ona bardziej ciągnie mu od dołu...Ale dlaczego niby nie odpali na dyszy 185?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Czw 22:52, 21 Lip 2011    Temat postu:

Bo będzie zalewać, rs na 140 kręci sie max do 8,5 tyś, chyyyba że założysz filtr stożkowy to moze by coś z tego było.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Pią 10:28, 22 Lip 2011    Temat postu:

to nawet filtr stożkowy nic nie da przy dyszy 185 ... jak oryginalnie jest 120 to wypadało by wstawić 145 góra i do tego stożek, a druga sprawa że dużo Ci to nie da kolego będzie na pewno dużo więcej palić ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Franekrs
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:37, 22 Lip 2011    Temat postu:

ja mialem dysze 170 przy gazniku 34 (gaznik zostal dysza teraz mniejsza ) i mimo wsyzstko moto zapalalo i nie powiem bo stozek + igilica opuszczona na max ale moto jakos chodzilo ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 11:44, 22 Lip 2011    Temat postu:

gazior 34 ma większy gardziel co za tym idzie wiecej powietrza wpaduje Smile no i jeszcze stożek Smile to robi swoje Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
juzio13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Paź 2010
Posty: 587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kobylnia k.Poznania

PostWysłany: Pią 13:14, 22 Lip 2011    Temat postu:

Tak tedex ma racje, to zupełnie co innego jak jest gazior 34 mm, a 28 mm standardowy i chce wjebać dysze wieksza niz ty miałeś w 34 i to bez stożka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dawid00029
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 15 Lis 2009
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Elbląg

PostWysłany: Wto 19:17, 26 Lip 2011    Temat postu:

Juz wiem co jest z moja RS ze tak słabo sie kreciła. byly przełożenia 14-39 i urwana linka od zaworu wydechowego. Mogłby ktos podesłaś zdjecie takiego regulowanego zaworu wydechowego sprawnego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biała Podlaska

PostWysłany: Wto 21:18, 26 Lip 2011    Temat postu:

co wy za pierdoły gadacie?
dysze 180 idą w rskach RM , tych nieblokowanych od nowości.
dlaczego ma nie odpalać i zalewać? wyregulujesz, iglice opuścisz i wszystko będzie cacy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Adrianadernew dnia Wto 21:19, 26 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 21:22, 26 Lip 2011    Temat postu:

Adrianadernew, myślisz ze kuwa tak nie robiłem? dopiero zaczyna chodzićjak wyjme całkiem śubke od regulacji powiettrza(mowa o dyszy 150)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin