Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulacja.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
michau_ek
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto 17:41, 12 Mar 2013    Temat postu: Regulacja.

Cze, mam problem z regulacją - rska nie reaguje na regulacje obortów (srubka wkrecona na max) na ssaniu jako tako sie wkreca, bez ssania w ogóle się nie wkręca... czasami strzela z gaźnika, czasami z tłumika i ogólnie nie da się tego wyregulować, iglica na najniższym rowku.... co może być nie tak?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michau_ek dnia Wto 17:43, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Wto 18:15, 12 Mar 2013    Temat postu: Re: Regulacja.

michau_ek napisał:
czasami strzela z gaźnika,


JAK?

Iglice przestaw na środkowy rowek.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michau_ek
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto 19:27, 12 Mar 2013    Temat postu:

może źle się wyraziłem, nie strzela ale jakby dymek leciał, miejsce filtra lekko zwilżone benzyną...


ale tak logicznie rzecz biorąc to iglica na samym dole = najwiecej paliwa, ssanie = wiecej paliwa czyli jakby caly czas mial za malo? : / mam bardzo mało czasu (szkoła) wiec nie moge sie bawic ze wszystkim, lecz jutro sprawdze jeszcze te ustawienia iglicy.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Wto 20:01, 12 Mar 2013    Temat postu:

Za dużo paliwa równa się zalewanie świecy Razz i przestaw iglice na środek, a brak reakcji na kręcenie śrubą może mieć wiele przyczyn, proponuje ustawić zgodnie z serwisuwką wszystkie śruby regulacyjne i sprawdził czy zagada. Jak zagada i nie łapie obrotów w sensie same jak już silnik ciepły to jak opadają to nie zostają w martwym punkcie a później opadają do pewnego momentu, to trzeba się cieszyć.

Tak z ciekawości co cię skłoniło do regulowania gaźnika?

Tak na prawde każdy motocykl ma trochę różnicy w sobie i jeden reaguje bardziej inny mniej, mimo że teoretycznie gaźnik ten sam.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michau_ek
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Wto 20:23, 12 Mar 2013    Temat postu:

ja oczywiście o tym wiem, nie jest to moje pierwsze moto... aprilie kupiłem w kiepskim stanie za marne grosze więc, musiałem rozpołowić silnik, zmieniłem gaźnik (tamten nie miał ssania i srubki obrotów, wyrególowany na 100% tez nie byl wiec dalej nowy) i trzeba to wyregulować.... jutro pobawie sie iglicą, jak nie to zwórcę się do was znów


@ jak wg. serwisówki mają być ustawione te sruby regulacyjne? bo nie umiem znalezc.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez michau_ek dnia Wto 20:28, 12 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michau_ek
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Śro 16:13, 13 Mar 2013    Temat postu:

jak te śrubki mają być ustawione przy regulacji?

iglice ustawiałem na każdym rowku i na kazdym nie chodzi dobrze - wyjalem gaznik (wczesniej czyszczony juz byl ale nie zwrocilem uwagi na dysze) i sprawdzilem jaka dysza - teraz jest 138 czyli chyba troche za duża ? w starym gaźniku miałem 115, zakładać 115 i bawić się w regulacje?


dodam, że na tej 138 nawet na najwyższym rowku iglicy po psiknięciu dezodorantem do przepustnicy gasła, czyli cały czas ją zalewa? (moje chinczyki maja odwrotna sytuacje - lekko wchodza na obroty)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
radzio668
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2011
Posty: 397
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 16:34, 13 Mar 2013    Temat postu:

120 spróbuj Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michau_ek
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 06 Wrz 2012
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Racibórz

PostWysłany: Śro 18:30, 13 Mar 2013    Temat postu:

no ale skąd taką wezmę? :/

mam tylko 115 i 138, 138 chyba za duza, jutro pobawie sie w regulacje na tej 115stce, jak się nie uda to mam nadzieje, że mi coś wymyslicie.


jak mają być te śrubki ustawione? ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin