Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont silnika
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:23, 24 Lip 2010    Temat postu: remont silnika

Przyszedł czas na remont. Spotyka mnei to 1 raz, więc powiedzcie co trzeba wymienic, bo nie mam pojecia co sie robi w takiej sytuacji.

I jaka jest roznica w łąncuchu X-ringowym i oringowym. dodatkowo sa jakies wzmocnione. o co w tym chodzi?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 20:29, 24 Lip 2010    Temat postu:

no remont to tłok i cylek ... jak jest potrzeba to również łożyska

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:33, 24 Lip 2010    Temat postu:

ile moze to kosztowac? i co robic ;d ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:46, 24 Lip 2010    Temat postu:

Roznica miedzy xringiem a oringiem jest tylko w rodzaju, kształcie oringow uszczelniajacych wnetrza ogniw.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:59, 24 Lip 2010    Temat postu:

a kiedy poznac ze lancuch zebatki sa do wymiany? i ktory zestaw lepiej wybrac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
patryk19941
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Swarzędz/k/Poznania

PostWysłany: Sob 21:55, 24 Lip 2010    Temat postu:

Gdy tryby na zębatce wyglądają jak igły to znaczy że czas na wymianę napędu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:39, 24 Lip 2010    Temat postu:

a co z kosztami remontu silnika?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 23:55, 24 Lip 2010    Temat postu:

ale powiedz co chcesz zrobic bo to tak wiesz napisałeś bardzo ścisłe jeśli chodzi o tłok z pierścieniami to licz 350zł , jesli wbicie tulejki to też 350zł nowy cylinder cały około 1100zł , simmeringi łożyska w całym silniku około 300zł no i komplet uszczelek około 100zł .. . Ja jak robiłem to kupiłem tłok i pan woryna z moto techu tulejke mi wbił i wyszło mnie to 730zł razem z wysyłkami a wossner chodzi jak ta lala ; )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Predator565 dnia Sob 23:57, 24 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:56, 25 Lip 2010    Temat postu:

no nie wiem co trzeba zrobic Very Happy kompresja jest za mala wiec juz czas

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Nie 9:37, 25 Lip 2010    Temat postu:

Tyle się udzielasz, a nie wiesz na czym polega remont ?? Tragedia.

1. Nowy cylinder albo tulejowanie cylindra.
2. Odpowiedni tłok pod nowy cylinder.
3. Jeżeli zamierzasz kupić sporo większy cylinder np. Polini 160 to musisz kupić też głowicę.
4. Łożyska Na wale.
5. Jak już rozpoławiać kartery to zrobić to porządnie, czyli: Łożyska, Simmeringi, uszczelki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 9:41, 25 Lip 2010    Temat postu:

Rafał też to zauważyłem ale nie musisz tego komentować.: )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:18, 25 Lip 2010    Temat postu:

znam sie na inncyh sprawach. w zyciu tego nie robilem, motor robie glownie z ojcem a go akutalnie nie ma, wiec chcem spytac.
ty po wszystkich jedziesz ze nikt sie nie zna tylko ty jestes geniuszem, urodzony mechanik z cala wiedza o motorach w glowie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 13:51, 25 Lip 2010    Temat postu:

Już nie spinajcie się chłopaki,bo ostatnio jak wchodzę na forum to cały czas czytam jakieś spinki !

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:13, 25 Lip 2010    Temat postu:

koles ciagle napina na innych. zachowuje sie jakby byl niewiadomo jakim znawca rs'ek i najlepszym mechanikiem. sorry za OT ale mnie juz wk.urwia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rafal_tc
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 06 Cze 2010
Posty: 275
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trojmiasto

PostWysłany: Nie 18:50, 25 Lip 2010    Temat postu:

Chyba ci napisałem jak zrobić remont więc zamknij j..e i się nie odzywaj.

Lepiej wiedzieć niż nie wiedzieć i próbować komuś coś wmówić Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rafal_tc dnia Nie 18:51, 25 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin