Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

RS 120KM/H jak odblokowac
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:51, 24 Lut 2013    Temat postu: RS 120KM/H jak odblokowac

Witam , jestem posiadaczem własnie takiej aprili wersi GP1 2002r , motocykl był sprowadzony z niemiec , kupiłem go z przebiegiem 13tys.

motocykl ma swoją moc nie powiem , ale jak czytam opisy to osiągają prędkosc 160-170 , moja idzie słabo 120 max 130 , silnik rotax 123 tylko nie wiem czy to nie jest wersja MP fabrycznie blokowana , co moge zrobic zeby osiągnąc maxymalne rezultaty ???








Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radom

PostWysłany: Nie 16:00, 24 Lut 2013    Temat postu:

na początek możesz sprawdzić czy to jest MP na tabliczce znamionowej , a temat odblokowania był poruszany wielokrotnie na tym forum pozwole sobie podrzucić link Very Happy http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/odblokowanie-aprilii-rs-125-opis-zdjecia,4719.html

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:40, 24 Lut 2013    Temat postu:

ok , dzięki dobre wskazówki Wink) napewno sie przydają , przynajmniej wiem co działac . następne pytanie jakie mam to czy motocykl po odpaleniu tez wam tak mocno kopci ??? , jak zostawie go odpalony w garazu to oddychac sie nie da tak siwo . czego to przyczyna ? po za tym zjadł mi 1L przejechałem moze 800km

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jacek00
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Maj 2012
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: radom

PostWysłany: Nie 17:45, 24 Lut 2013    Temat postu:

troszke za bardzo kopci ale ,po odpaleniu powinna kopcić ale po rozgrzaniu już nie , powinieneś zmniejszyć dawke troszecze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 17:49, 24 Lut 2013    Temat postu:

to że kopci to trzeba się cieszyć, gorzej jakby nie kopcił, z początku chyba zawsze kopci, to że tyle wypiła oleju to też nic dziwnego, zajrzyj czy dobrze dozownik wyregulowany, taka mała rada jak już przepalasz w garażu to wychodź z niego i wchodź tylko jak chcesz zagasić, zdrowie jest bezcenne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:04, 24 Lut 2013    Temat postu:

NOto git!! własnie jak sie zagrzeje nie kopci Wink doszedłem do wniosku ze jest to wersja RD poniewaz mam mam stały zawór wydechowy chodzi mi o tą blaszke , następnie stwierdziłem ze w mojej RS 10,5 to max kręcenia obrotów .a co do tego zaworu mam go całkiem wykręcic , i zaslepic spowrotem blaszka ? Question

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 18:10, 24 Lut 2013    Temat postu:

Najlepiej jakby ten zawór był, ale jak już nie chcesz mieć kolejnych wydatków to zrób jak było Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:12, 24 Lut 2013    Temat postu:

noo ale co mi ten zawór daje? moze go zostawie tak jak juz jest?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 20:11, 24 Lut 2013    Temat postu:

jak ci jedzie tylko 120-130 to sprawdz ile zębów masz na zebatce przedniej jak masz 13-15 to tak bedzie jak załozysz 17 to bedzie v-max 160-170 Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Nie 20:13, 24 Lut 2013    Temat postu:

Zły dział, przenoszę. Powinienem zamknąć i wyjebać, bo takich tematów było miliony, ale dzisiaj mam dzień dobroci...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:29, 24 Lut 2013    Temat postu:

Dzięki rysio Wink)

czaje czyli wiem co juz zrobic

= wybebeszyc tłumik
= odblokowac moduł
= wstawic większą dysze
= sprawdzic tą zębatke
ten zawór wydechowy chyba zostawie bo nie wiem co on daje, jesli chodzi o to dojebanie od 8tys to tak mam .

jeszcze cos poradzicie ? Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 20:31, 24 Lut 2013    Temat postu:

ten zawór daje ze mniej pali i sie szybciej zbiera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
VersusZenit
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 18 Sie 2012
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 1:30, 26 Lut 2013    Temat postu:

CZYLI LEPIEJ jak mam ten zawór wyciągniety i zaslepiony czy niech jest tak jak jest oryginalnie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 16:30, 26 Lut 2013    Temat postu:

niech siedzi zawór jak masz elektromagnes obok akumulatora to masz regulowany jak nie to masz stały ..
Ja stały bym wywalił bo nic w sumie nie daje a regulowany zostaw jak masz ten elektromagnes Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 17:47, 26 Lut 2013    Temat postu:

RS ze zdjecia w pierwszym poście posiada Rotaxa 122 a nie 123. Nie możesz mieć wersji RD bo ona dotyczy tylko nowego modelu. Jeżeli masz stal zawór to nie dziw się że leci tylko 120, rób zaślepke(nie polecam) lub kupuj zawór regulowany i wtedy możesz liczyć na efekty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin