Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Sprzęgło dziwny problem
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 13:33, 20 Wrz 2013    Temat postu: Sprzęgło dziwny problem

Witam szukalem takiego samego problemu jak ja mam ale nie moglem znaleźć. Więc gdy ruszam z jednynki to sprzegło ciągnie ewidentnie i ogólnie cięzko jest luz na posotuju znaleźć poprostu jakby sprzęgło nie wysprzęglało dobrze. A znów na wysokich obrotach jak wejdzie w rezo sprzęgło się ślizga. Olej wymienialem niedawno na nowy 10w40 bo robilem remont. Regulowałem na lince sprzeglo i tak ciągnie, moto reaguje na reulacje bo bierze przy górze ale i tak ciągnie ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pią 13:40, 20 Wrz 2013    Temat postu:

Wyreguluj śrubą w deklu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:46, 20 Wrz 2013    Temat postu:

a da coś to? bo nieche rozjebać wysprzęglika bo są podobo bardzo kruche

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Pią 17:04, 20 Wrz 2013    Temat postu:

Moim zdaniem nie da. Ale mimo wszystko spróbuj. Wyregulowanie nic nie kosztuje i nie ma tam co zepsuć. Aczkolwiek obawiam się, że masz do wymiany tarcze, sprężyny i przekładki. Przynajmniej tak wynika z opisu jaki przedstawiłeś.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pią 17:29, 20 Wrz 2013    Temat postu:

koroviov napisał:
Wyregulowanie nic nie kosztuje i nie ma tam co zepsuć.

nie ma co zepsuć ?
gwint na wysprzęgliku bardzo łatwo zepsuć


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Pią 17:34, 20 Wrz 2013    Temat postu:

To ja się idę napić herbaty z metalowego kubka Wink
Szklankę łatwo rozbić Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Pią 19:45, 20 Wrz 2013    Temat postu:

Ale wysprzęglik nie jest z metalu Razz tylko ze stopu metali a to zasadnicze różnica, bo większość mówiąc metal ma na myśli żelazo, tak samo można powiedzieć o ramie rs, że jest metalowa, a mimo to magnez na nią nie działa, masz wytłumaczenie koroviov?(jakbyś nie ogarniał to ironia jest Razz )

Wg mnie inżynierowie którzy byli sprawcami tak słabego wysprzęglika źle dobrali proporcje, a z dobrym pomysłem można kombinować i dorabiać swój własny i trwalszy Wink ale to już bujanie w obłokach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muminek
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ras Bananas Koło Lublina

PostWysłany: Pią 19:46, 20 Wrz 2013    Temat postu:

U mnie to samo przed chwilą podczas jazdy biegi zaczęły być strasznie luźne ,sprzęgło ciągnie, cieżko wrzucić luz . Czy to możliwe że śrubka podczas jazdy się poluzowała czy raczej nie?? .

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Muminek dnia Pią 19:49, 20 Wrz 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:10, 21 Wrz 2013    Temat postu:

no dobra spróbuje wyregulować chodz to ryzykowne.
A np zamiana tarcz miejscami coś da??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sztywny dnia Sob 16:19, 21 Wrz 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Sob 18:18, 21 Wrz 2013    Temat postu:

Nie. Sprawdź wysokość sprężyn jak już rozbierzesz sprzęgło. Tak samo tarcze. Sprawdź czy przekładki nie mają śladów przegrzania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:58, 22 Wrz 2013    Temat postu:

więc nie da się uniknąć rozbierania sprzęgła?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Nie 15:12, 22 Wrz 2013    Temat postu:

Jeżeli dobrze rozumiem, mimo wciśnięcia klamki sprzęgło ciągnie. Z kolei przy dużym obciążeniu np. na wysokich biegach - ślizga. Jeśli tak to nie obejdzie się.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:38, 22 Wrz 2013    Temat postu:

tak ono nie ciągnie az tak że motor gaśnie tylko popprostu
ciężko luz znaleźć i slychać. Jak podreguluje żeby bardziej ciągneło to juz na wysokich się nie ślizga ale co to za interes. Mam jescze jeden problem żeby nie zakładać nowego tematu to napisze tutaj. Moto na wolych obrotach jest mułowate w zakresie tak 3-5 tysiecy obrotów. Gdy się go nie przeciągnie troche lepiej to się jechać nie da, lecz jak wejdzie w rezo to ładnie. Czy to może być wina braku zworu wydechowego??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
koroviov
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Lip 2012
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków okolice

PostWysłany: Śro 9:23, 25 Wrz 2013    Temat postu:

Trudno mi się tu wypowiadać,bo nie przyszło mi do głowy nigdy, żeby aprilią jeździć w zakresie 3 do 5 tys. Generalnie taka charakterystyka tego silnika, ze krzywa mocy jak i momentu jest stroma i tyle. Generalnie regulowany zawór jest po to by poprawić "dół" ale nie można oczekiwać nie wiadomo czego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sztywny
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 26 Sie 2013
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:38, 26 Wrz 2013    Temat postu:

JA wiem że 2-suw z dolu taki jest ale tu jest do przesady

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin