Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

strzela z tłumika...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gawron
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paniówki

PostWysłany: Sob 20:30, 18 Kwi 2009    Temat postu: strzela z tłumika...

witam posiadam rs 125 miałem w niej robiony szlif cylindra i gdy ją poskładałem to zaczła mi strasznie dymic, strzela z tłumika i bardzo ciężko wkreca sie na obroty ;/ regulowałem gaźnik i nic nie reaguje na krecenie śrubami ;/ a i chodzi tylko na załączonym ssaniu gdy wyłącze ssanie to momentalnie gaśnie... silnik zachowuje sie dziwnie nie trzyma jednakowych obrotów tylko skasa ;/ nie wiem co jest grane. prosiłbym o pomoc. z góry dzięki!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 21:37, 18 Kwi 2009    Temat postu:

Nie przepala mieszanki.Sprawdz gazniczek(czyszczenie) i regulacja dokładna.Jezeli sie nie znasz na regulacji oddaj do mechanika,bo szkoda cycka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gawron
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paniówki

PostWysłany: Sob 21:46, 18 Kwi 2009    Temat postu:

do baku nalałem czystej benzyny a nic nie ruszałem w dowowniku <przed zimą chodził idealnie> gaźnik czysciłem, a własnie jest ten problem ze na zadną z srubek moto nie reaguje ;/ kreciłem 1 i 2 i dalej to samo....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 21:53, 18 Kwi 2009    Temat postu:

Wiesz,kręcic,a kręcic to różnica.Mogę Ci podpowiedzieć tyle jeżeli masz za małą wartość paliwa i dodasz ssanie to będzie lepiej chodzł.jezeli dodasz ssanie i bedzie gasł to za duza dawka paliwa.(rozgrzany silnik) myślę ze pomogłę chociaż trochę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gawron
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paniówki

PostWysłany: Sob 22:02, 18 Kwi 2009    Temat postu:

kiedys kreciłem tymi śrubami i dało sie regulowac a teraz nie... mógł sie zapłon sam przestawic ?? chociaz jest elektryczny czy moze moduł co jest pod siedzeniem pasażera nawalił??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 22:37, 18 Kwi 2009    Temat postu:

Zrób tak jak Ci piszę.Jezeli będzie przygasał jak dodasz mu ssania na ciepłych obrotach to jest za duzo dawki paliwa(mieszanki) jezeli bedize lepiej chodził to za malo dawki paliwa i ot cała filozofia.teraz sie dowiedz w razie czego w którą strone kręcic aby dodać dawke powietrza lub paliwa,jezeli nie znadzjeisz to kręć az poczujesz różnice(tylko z głową) Elektryki nie ruszaj.Iskra jest i chodzi moto czyli jest ok.regulacja gaznika.Koniec offtopu.Idz do garazu i ogarnij to

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gawron
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paniówki

PostWysłany: Sob 23:07, 18 Kwi 2009    Temat postu:

ok tak zrobie Smile to dzięki !!Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gawron
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paniówki

PostWysłany: Nie 14:32, 19 Kwi 2009    Temat postu:

wyregulowałem gaźnik i dalej jest problem gdy otworze manetke do końca to wkreca sie tylko do 8-9.5 tys obr. i dalej strzela z tłumika ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 18:33, 19 Kwi 2009    Temat postu:

nie przepala mieszanki.pojezdzij na tym.Strzela cały czas czy na danych obrotach.Silnik wkręca się poprawnie czy dławi sie i pierdzi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gawron
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paniówki

PostWysłany: Nie 21:29, 19 Kwi 2009    Temat postu:

zrobiłem 40 km i dalej to samo;/ na zagrzanym silniku ma wolne obroty ale tylko na włączonym ssaniu gdy wyłącze ssanie to strzeli w tłumik i zgaśnie;/ a gdy jade to muli go strasznie wkreca sie na 8 tys obr i dalej sie nie wkreci ale mozna jechac na wyłączonym ssaniu. strzela na danych obr czyli jak wyłącze ssanie na wolnych obrotach to strzeli i zgaśnie i jak stoje w miejscu i dam gaz to wkreci sie na 8 tys obr i strzela w tłumik....
moze to byc moduł zapłonowy co jest pod siedzeniem pasażera?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gawron dnia Nie 21:31, 19 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 21:53, 19 Kwi 2009    Temat postu:

Wytłumaczone wszystko na gg nie trzeba odpisywać Smile Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tuplex
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Lis 2008
Posty: 152
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:15, 21 Kwi 2009    Temat postu:

Jeszcze takie pytanie jak bardzo dymi bo może Ci poszła uszczelka na wale.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gawron
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paniówki

PostWysłany: Pią 20:38, 24 Kwi 2009    Temat postu:

dymi dosc mocno szczególnie jak chodzi na ssaniu. wyskoczył mi jeszcze 1 problem gdy jade i odkrecam mu do 6-7 tys to biegi wchodzą normalnie a gdy otworze powyzej 8 tys obr. to zacinają mi sie biege<nie mozna wrzucić wyzszego biegu tylko trzeba zrzucic jeden bieg nizej i potem znowu wrzucić wyższy> ;/
nie wiecie czego to jest przyczyna??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gawron dnia Pią 20:42, 24 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Sob 6:58, 25 Kwi 2009    Temat postu:

Wszystko jakos razem Ci się posypało.Przyczyną moze byc za gęsty olej.Nie dawaj mu w cipe poniżej 40 stopni,bo to tez powodem może być .Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gawron
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Paniówki

PostWysłany: Sob 16:13, 25 Kwi 2009    Temat postu:

otwieram mu dopiero po 60 stopniach. Olej niedawno wlewałem nowy z mobila 75w90.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin