Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Stukanie, klekotanie, zgrzyt przy wchodzeniu na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jase6
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 12:11, 02 Maj 2012    Temat postu: Stukanie, klekotanie, zgrzyt przy wchodzeniu na obroty

Witam.

Mam apke z 2001r, to juz rotax 122... ostatnio poszło mi łozysko na korbowodzie. pomtslałem ze zrobie generalke i wymienie cały wał wraz z łozyskami simeringami itd. po remoncie moto jezdzilo tak jak powinno lecz kilka dni cos zaczeło szwankowac a mianowicie silnik zaczał wydawac z siebie dziwieki ktorych nigdy nie slyszałem, nawet jak mi sie posypało to lozysko... wiedzialem ze cos jest nie tak lecz nadal jezdzilem moto do momentu gdy przy wchodzeniu do granicy 7 tys obrotów silnik glosno zazgrzytał, zaklekotał i wgl. to byl taki dzwiek jak z filmu sience fiction... zgasilem moto, odpalilem i powtorka- dopoki nie dochodzilem do 7 tys to silnik pracowal ok, jesli chcialem go wkrecic wyzej sytuacja sie powtórzyła. Nie mam pojecia co to moze byc... czy ktos z was spotkał sie z czyms podobnym? czy ktos wie co to moze byc? prosze o pomoc.

Ps. 400-500 km przed awaria korbowodu wymieniony był tlok wraz z jego łozyskiem. mechanik powiedzial ze ów łozyska nei bedzie trzeba wymieniac bo wytrzyma, wiec to lozysko przy tłoku nie bylo nowe. moze to jest przyczyną?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jase6 dnia Śro 12:12, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Śro 13:22, 02 Maj 2012    Temat postu:

Rozbierz silnik i zobacz albo udaj sie do tego mechanika i powiedz mu ze coś złe zrobił

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 14:02, 02 Maj 2012    Temat postu:

ja miałem przy 7 tyś właśnie takie "dzwonienie" i pierścień na tłoku pękł i brzęczał Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Śro 14:02, 02 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jase6
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Kwi 2011
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Śro 14:38, 02 Maj 2012    Temat postu:

Pierscienie to raczej mogl bym wymienic sam, bez pomocy mechanika. Musze tam zajrzec jak bede miał chwile...

A czy przez to mogł sie uszkodzic cylinder lub tlok w jakims znacznym stopniu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Śro 22:48, 02 Maj 2012    Temat postu:

jeżeli pierścień pęknie w jakimś niefortunnym miejscu i wyskoczy potem to może narobić dużo szkód, w najgorszym wypadku mogło by się skończyć nawet na nowej tulei jeżeli ją głęboko zrysuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
triowalyoshi
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:02, 02 Maj 2012    Temat postu:

Przy kazdej wymianie tloka zmienia sie lozysko nie sluchaj magikow

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Śro 23:05, 02 Maj 2012    Temat postu:

w ogóle z zasady jak kupujesz komplet to lepiej założyć wszystkie te części nowe zamiast się pieprzyć, bo wszystko się elegancko dotrze i jest gitara! Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pią 19:54, 04 Maj 2012    Temat postu:

Jak Ci mechanik moto robił to pociągnij go do odpowiedzialności i nie grzeb sam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin