Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

SZYBKIE PYTANIE

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 22:52, 11 Mar 2011    Temat postu: SZYBKIE PYTANIE

CZE mam szybkie pytanie do was mianowicie składam już silnik i jest problem bo zatarłem go przez dozownik zatkany i jak on ma być ustawiony ty znaczy jaka ta linka ma być długa ja miałem tak ze czerwone punkty się stykały ale jak kręciłem wiertarką to olej nie szedł nic a jak dałem tak jak teraz na zdjęciu to leci coś na maksa (żółte punkty) to dość mocno leci ale to jak cały gaz jest i Prośba niech ktoś u siebie zrobi takie zdjęcie jak ja zrobiłem bez dodawania gazu to zobaczę w jakiej pozycji jest to. [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 23:02, 11 Mar 2011    Temat postu:

Słuchaj na luzie powinny te kreski byc równo.. i cała filozofia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 23:05, 11 Mar 2011    Temat postu:

aha czyli od samego początku powinien łapać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Predator565
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 344
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 23:13, 11 Mar 2011    Temat postu:

no tak
ty w ogole nie miałes smarowania... , najlepiej to ja po szlifie dałem z 1mm wiecej ponad norme i ma lepsze smarowanie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 20:29, 12 Mar 2011    Temat postu:

dobra zrobiłem lekko kopci jak jest ciepły i tak zostawię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 1:17, 13 Mar 2011    Temat postu:

Ustawiasz na rowno z kreskami i nic nie ma prawa sie stac i nic nie kopci na cieplym.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 13:37, 13 Mar 2011    Temat postu:

Mam kolejne pytanie dziś kupiłem manometr (tester ciśnienia sprężania). Mam moto po remoncie no i oczekiwałem że będzie kompresja w granicach 8-9bar a wyszło mi 6.7bara i pytanko może to być tym spowodowane że moto na dotarciu zrobione z 10km xd i że był trochę zimny bo miałem 45* i co to może oznaczać?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:20, 13 Mar 2011    Temat postu:

zle zrobiony remont...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 14:41, 13 Mar 2011    Temat postu:

tzn tłok nowy na starym nicasilu, nowy korbowód, wszystkie łożyska, wszystkie uszczelki, simmeringi i płyny. Na pierwsze odczucie jest dużo mocniejsza, przedtem muliło przy ruszaniu miedzy 1-3tyś obr teraz niema takiego czegoś. no nie wiem co może być przyczyną na wakacje chyba dam tuleje wbić. Aha no i czytałem to niektórzy też mają od razu po remoncie nawet 5atm a po dotarciu nawet wzrasta im do 9 atm. No ale niektórzy mają 10atm od razu po remoncie...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Nie 14:50, 13 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 14:57, 13 Mar 2011    Temat postu:

Dotrzesz i będzie lepiej Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dawiderr
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 27 Mar 2010
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:26, 17 Mar 2011    Temat postu:

wszystko sie ułożyć powinno , chyba że zły ci tłok dobrali bądź sam dobrałeś zły

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pią 18:01, 18 Mar 2011    Temat postu:

Kolejne pytanie dziś uruchomiłem zawór (języczek i elektromagnes działa) lecz pytanie zawór działa jak silnik zimny przy obrotach 0-2000 i 6-8 tys ale jak jest ciepły to tylko otwiera się przy 6 tyś a przy niskich już nie działa (czy tak ma być) i drugie pytanie jak przytrzymam ręką ten bolec z elektromagnesu to gasną wszystkie światła w moto (przygasają) jakby gdzieś zwarcie było ale możliwe że po prostu jest opór bo go ręką trzymam i tyle prądu bierze co o tym myślicie Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin