Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

vmax 140 i mul

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
macmaz12
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:27, 05 Sie 2014    Temat postu: vmax 140 i mul

Witam potrzebuje rady a mianowicie posiadam Rsa SF i jak jade na 1-2 -3 jest nawet nawet nie czuc tej mocy jakos specjalnie na 4 to do 140 i dalej ma ogromny problem blokady zdjete widzialem rozcinany byl wydech na module zaslepiona dziurka filtr wporzadku czyszczony gaznik czyszczony na postoju wkreca sie do konca 13,5 14 tysi ale ma mula strasznego we 2 osoby to masakra, zawor moj jest przykrecony na 3 sruby 2 do cylindra 1 do jezyczka, oczywiscie czyszczony byl i nic nie pomaga, a i świeca nowa br10eg ngk racing competition, pomożcie mi co to może być, z góry wielkie dzięki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 15:09, 05 Sie 2014    Temat postu:

Masz stały zawór wydechowy i więcej na nim nie pojedzie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macmaz12
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:39, 05 Sie 2014    Temat postu:

A co mam ewentualnie zrobić tanim w miare kosztem i zeby nie zajezdzic za szybko ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macmaz12
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:18, 06 Sie 2014    Temat postu:

Ktos cos podpowie czy mam zaslepic i to cos da i czy z silnikiem nic nie bedzie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mikun321
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 30 Lip 2014
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 23:37, 10 Sie 2014    Temat postu:

Najprostszym, to wyjęcie zaworu i zaślepienie po nim otworu. Chyba, że w twoim przypadku braku mocy winna jest kompresja, no to tu już nic nie zrobisz ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strupek99
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyń nad Wisłą

PostWysłany: Pon 9:09, 11 Sie 2014    Temat postu:

sprawdz jeszcze ten wydech Razz. Bo u mnie np był rozcinany ale gdy rozciąłem to nie był wybebeszony do końca tylko przebił siatki i tak zostawił....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macmaz12
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:18, 13 Sie 2014    Temat postu:

Ogolnie kompresja jest 10 atm na zimnym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macmaz12
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:19, 13 Sie 2014    Temat postu:

a i wydech raczej caly wybebeszony bo calego rozcinali zostal tylko zawor tylko ze nie chce by mi mulil na starcie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macmaz12
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:01, 31 Sie 2014    Temat postu:

Panowie dalej jest problem kompresja 9 bar delikatnie slychac pierscionki i rozpedzam sie tylko do 130 ze slabym przyspieszeniem, zawor wlozylem regulowany dziala idealnie , modul zaworu to ducati 7800 linka jezyk i elektromagnes praktycznie nowe otwiera jezyk do konca . Dysza 110 bo jak wloze 120 to sie dusi i nie wkreca do konca, a kreci na 110 do 14 tysi na luzie i na biegach czuc tak jakby przymulenie przy 8 tys i potem jakos to jedzie. Chyba lepiej mojego problemu nie potrafie opisac , tylko czekam na jakas podpowiedz bo juz chyba wszystko sprawdzalem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macmaz12
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:20, 13 Wrz 2014    Temat postu:

OdświeżaM.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fox2plus
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 277
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:47, 13 Wrz 2014    Temat postu:

spróbuj pobawić się regulacja gaźnika, jak 120 za duza to spróbuj 115

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macmaz12
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:58, 15 Wrz 2014    Temat postu:

To wlasnie robione bylo, i przy otwarciu zaworu jest przydlawienie dluzsze dopoki nie dojdzie do 9 a potem jakos leci

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin