Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana tłoku
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarekRS125
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin / Manchester

PostWysłany: Czw 19:02, 10 Mar 2011    Temat postu: Wymiana tłoku

Witam mam pytanie odnośnie tłoku i cylindra przymezam się do jego wymiany i znalazłem kilka firm np mitaka słyszał ktoś coś o takiej firmie maja tańsze tłoki niż Wossner czy wieseco koszt tłoku i cylindra z uszczelkami i pierscieniami to £190 - 870 PLN czy w Polsce dostał bym po tańszej cenie i co polecacie a co odradzacie z góry dzięki pozdro

PS. A tu macie link do tej mitaki
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 20:01, 10 Mar 2011    Temat postu:

tłoki Vertex np. ale cylinder oryginalny i tak musisz kupić bo zamienników nie ma chyba.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Czw 20:03, 10 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudziu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice

PostWysłany: Pią 15:11, 11 Mar 2011    Temat postu:

Ja w takie firmy bym nie inwestował . Lepiej wstawić tuleje i tłok kupić vertex albo wossner

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kamyq13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Chojnów, DLE

PostWysłany: Pią 15:34, 11 Mar 2011    Temat postu:

Tak jak mówi Dudziu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Pią 16:59, 11 Mar 2011    Temat postu:

A jeszcze lepiej zamówić na allegro cylek za 1450 zł Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
PeeTER
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 22:20, 11 Mar 2011    Temat postu:

Czyli wstawienie nowej tulei w Motor-TECH (no bo gdzie indziej można jeszcze ? ) to koszt 350zł i tłok Wossner ok 300zł, tylko jakiej średnicy ten tłok ? bo np na allegro są różne rozmiary (chodzi mi o liczby po przecinku..)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez PeeTER dnia Sob 14:58, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Pią 22:49, 11 Mar 2011    Temat postu:

w motor techu jak wbiją tuleje to dopasują na miejscu do niej tłok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudziu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice

PostWysłany: Pią 22:50, 11 Mar 2011    Temat postu:

W motor techu Ci dobiora tłok , bo dzis tam dzwonilem to mi mowil cene za wossnera 340 zł.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MarekRS125
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin / Manchester

PostWysłany: Sob 12:01, 12 Mar 2011    Temat postu:

WoW ceny troszkę spore ale i tak taniej niż u mnie tłok wossnera 105 funtów to około 500 zł Nic przyjade na urlop do Polski to sobie sprawie tłok wossnera albo vertexa a co do cylindra to zobaczę co i jak. A jak bym zmienił tylko tłok dało by to radę czy bez szlifu czy tulejowamia się nie obejdze ? Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 12:30, 12 Mar 2011    Temat postu:

powie mi ktoś jakiej średnicy powinien być oryginalny tłok w rs ? rotax 122...
chce wymienić sobie tłoczek żeby było wszystko cacy ale nie mam pojęcia którą średnicę wziąć tam różnice to chyba 0,1cm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Puchaty
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 08 Sty 2010
Posty: 219
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 12:42, 12 Mar 2011    Temat postu:

zachaczyłem właśnie o stronę, gdzie w rs (nowa buda) były numeracje tłoków, to nominał wynosi z tego co pamiętam 53,95 mm,

EDIT:
natomiast w instrukcji pisze (ta starsza buda), że średnica wynosi równe 54 mm,


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Puchaty dnia Sob 12:56, 12 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 20:35, 12 Mar 2011    Temat postu:

ja mam starą budę i własnie 53.95 myślałem że to nie oryginalny tłok ale okazuje się że chyba był...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 23:48, 12 Mar 2011    Temat postu:

są takie:
A - 53,95
B - 53,96
C - 53,97

No i który wziąć !?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 0:02, 13 Mar 2011    Temat postu:

53,95 to nominal czyli taki zaklada sie do nowego cylindra.
Dalej masz selekce B i odpowiednio selekce C, D, E itd.
Mierzysz bardzo dokladnie mikrometrem tuleje cylindra, sprawdzasz wymiar na kilku plaszczyznach oraz to, czy tuleja nie jest owalna, jezeli wszystko jest ok bez skokow wymiarow to na podstawie ich dobierasz tlok, z odpoweidnia ciasnota ( musisz sprawdzic ile dla rotaxa jest). Ogolnie to bardzo dokladna robota bo rozchodzi sie tu o setne milimetra dlatego polecam oddac to rece kogos kto wie co jest grane.
Oczywiscie mozna wcisnac tlok na oko bez jakichkolwiek pomiarow z tym ze skutkuje to duzym ryzykiem szybkiego zatarcia i cylinder na smieci. W mocnych enduro wymiania sie tlkok 2 razy na sezon i robiac to dokladnie nikt nie slyszy o zatarciach a cylinder wychodzii naprawde sporo czasu, dlatego mysle ze warto to zrobic dobrze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Nie 13:25, 13 Mar 2011    Temat postu:

łeee to ja bym zamówił taki jak jest oryginalny i git...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin