Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zablokowało koło
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rsmaster
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:22, 15 Maj 2010    Temat postu: Zablokowało koło

Jeżdżę sobie dzisiaj po wioskach, nagle cos strzeliło w kole - myśle - najechałem na jakiś kamień czy coś. Dalej jadę, jakieś 10 kilometrów jechałem z prędkością 110-115 km/h i nagle zablokowało mi koło Shocked . Myślałem, że wypie*****, motor cały latał po całej szerokości jezdni ale jakoś opanowałem. Na początku - szok. Myślę - zatarłem cylinder. Nie chciał palić, nic kompletnie. Wyłączam zapłon. Patrzę z tyłu a w kole malutki kawałek metalu i co się okazuje jechałem z tym kawałkiem przez 10 kilometrów.

Nie chce w ogóle palić - rozrusznik kręci, tłok pracuje góra-dół ale zachowuje się tak jakby fajka była odłączona. Iskra jest...

Wyciągam a tutaj jeden bezpiecznik spalony. Wymieniłem i nadal to samo... pomysły?

Aprilka z 2007, przebieg niecałe 5000 km, myślę, że tak po prostu bez powodu nie mógł sie zatrzeć. Biegi normalnie wskakują więc to nie wina kosza sprzęgłowego czy coś.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez rsmaster dnia Sob 20:23, 15 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Nie 16:35, 16 Maj 2010    Temat postu:

Sprawdź kompresję, bo może być zatarta lub nosić inne uszkodzenie układu korbowo-tłokowego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 17:27, 16 Maj 2010    Temat postu:

Albo zacieło łożyska na wale....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pimpex22
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: świętokrzyskie

PostWysłany: Nie 17:45, 16 Maj 2010    Temat postu:

to beda łożyska tak jak krystek pisze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 18:10, 16 Maj 2010    Temat postu:

Albo pierścionek się ukruszył. Zdejm głowice i zobacz co i jak jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 20:10, 16 Maj 2010    Temat postu:

Ja stawiam na łożysko silnik by nie pocignąl 10 km a łożysko i ze 100 km:D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pon 17:01, 17 Maj 2010    Temat postu:

Oj widać panowie mają problemy z rozumieniem tekstu czytanego xD "Tłok pracuje góra-dół" Wink Mierz panie kompresje i zdejmuj górę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rsmaster
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:57, 17 Maj 2010    Temat postu:

Na razie nic nie chcę grzebać, czekam na ojca on wszystko naprawi. Smile

Tylko myślę, czy to będą duże koszta. Czyli mam rozumieć, że jeżeli tłok pracuje góra-dół normalnie to wał jest w 100% sprawny, łożyska również? Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rsmaster
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:49, 22 Maj 2010    Temat postu:

Przepraszam za podwójny post, ale chciałem odświeżyć temat.

Miałem odblokowaną RS od jakiś 50 kilometrów, gdy to się stało. Mechanik powiedział, że przyczyną był kawałek metalu-spawu, czyli ten kto spawał wydech to go dobrze nie wytrzepał i zostało. Przy otwartym zaworze wessało ten kawałeczek metalu i porysowało cylinder. Prawopodobnie także tłok i pierścienie do wymiany.

Mógłby ktoś się wypowiedzieć w związku o Motor-Tech Katowice? Czy moto straci na mocy, jeżeli cylinder będzie tulejowany i dostanie nowy kuty tłok?

Jedni piszą, że tak, inni że nie.

Proszę o rady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Sob 19:16, 22 Maj 2010    Temat postu:

Motor-Tech to uznana marka, dobrze wykonują swoją robotę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rsmaster
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:08, 25 Maj 2010    Temat postu:

Cylinder rozebrany a oto efekty:







Pozdrawiam Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Wto 16:35, 25 Maj 2010    Temat postu:

Nieciekawie to wygląda...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
rsmaster
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Lis 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:45, 25 Maj 2010    Temat postu:

Jeżeli w Motor-Tech Katowice nabijają tuleję to mam rozumieć, że tłok jest wtedy mniejszy. O ile około?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rudka City k. Lublina

PostWysłany: Wto 17:53, 25 Maj 2010    Temat postu:

Ojjjj ale wycięło kawał żelastwa 8/ Współczuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
piotrusiek15
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Wto 18:58, 25 Maj 2010    Temat postu:

my tego nie wiemy do nich kieruj takie pytania jaka tuleje ci wlozą i jaki tłok bedzie miał rozmiar;-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin