Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zatarta 2raz.... ale do jasnej jak?!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Nie 11:46, 21 Kwi 2013    Temat postu: Zatarta 2raz.... ale do jasnej jak?!

Witam.
2 raz zatarła mi sie aprilia, w pazdzierniku wymienialem tlok bo rownież go strzeliło i teraz znow. Wtedy bylo z winy dozownika a teraz sam robiłem mieszanke lałem jakies 110-115 oleju na 5l więc ubogo nie było. Było troche dobrej drogi myśle pogonię ja troche. 3 8-9tys, 4 8-9tys, 5 8-9 tyś i zaczna sie dusic i zblokowane koło temperatura podczas jazdy w okoliach 70stopni byla a po zablokowaniu odrazu 90.. Z jakiego powodu mogła sie zatrzec?;o Olej miała temperatura tez w normie i jechalem spokojnie tylko sobie chcialem przycisnąc chwile. Jest to 160cm3. Teraz sie zastanawiam bo tak: tłok do 160cm3 400zl i pewnie nowa tuleja to juz 350zl i jakas robocizna to zajdzie juz 800zl
a nowy zestaw 125cm3 oscyluje w granicach 1000-1100zl i nie wiem czy nie lepiej by było 125 kupic i miec sobie na nicasilu. Jak myślicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 12:27, 21 Kwi 2013    Temat postu:

jesli dobrze zrozumiałem to zablokowało Ci tylne koło to mogły łozyska na wale paść a nie tłok ale nie jestem pewny najlepiej zeby ktos jeszcze sie wypowiedział.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Nie 12:38, 21 Kwi 2013    Temat postu:

mi sie stało tak samo
jechałem nagle strata mocy i zablokowało koło.
cylinder i tłok był ok
padły łożyska na wale
potem jak ostygła to zapalała ale szumią łożyska.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Nie 12:46, 21 Kwi 2013    Temat postu:

Po ostygnieciu puściło ale nie ma kompresji rozrusznik kręci normalnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 16:09, 21 Kwi 2013    Temat postu:

damianek3700 napisał:
Po ostygnieciu puściło ale nie ma kompresji rozrusznik kręci normalnie


Ściągnij górę i zobacz, ale współczuje... Może ktoś źle dobrał tłok do cylka i spuchł...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Nie 19:16, 21 Kwi 2013    Temat postu:

to za pare dni bo stoi u kolegi w innej wiosce a narazie i tak nie ma kasy na czesci a ja mam za duzy wkurw zeby go w ogole widziec na oczy^^
a zakladajac ze jest i cyl do dupy to lepiej kupic nowy zestaw 125cm3 czy tłok i tuleje do tego 160cm3?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Nie 21:58, 21 Kwi 2013    Temat postu:

A to już od ciebie zależy, może masz już tuluje w poliniaczu, więc aby szlif i tłok i z uszczelakmi do 500 wyrobisz sie ;p Na polinim na pewno lepsze osiągi i większe spalania. Na oryginale mniejsze spalania no i mniejsze osiągi myśle.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Pon 5:04, 22 Kwi 2013    Temat postu:

tak mam tuleje w w cylindrze i tłok selekcji B juz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Brainwashed
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 01 Kwi 2011
Posty: 1320
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Lubartów

PostWysłany: Pon 10:13, 22 Kwi 2013    Temat postu:

No to pyknij szlifa i dalej wio na poliniaczu ;d Tylko czemu on sie zatarł... o.0 historia lubi się powtarzać, więc uważaj żeby po raz 3 nie zatrzeć...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Pon 14:03, 22 Kwi 2013    Temat postu:

Przy okazji wymień łożysko górne korbowodu Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Pon 14:29, 22 Kwi 2013    Temat postu:

No pewnie tak uczynie. Pamietam jak za 1 razem sie zatarł to napisałem maila do motor techu czy mozna szlif zrobic to dostalem odpowiedz ze do 160 nie przewidziano szlifów troche mnie to rozwaliło...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Pon 18:58, 22 Kwi 2013    Temat postu:

rozebrałem zobaczyłem... tłok sie zatarł od strony jak membrana zreszta zobaczcie sami.
[link widoczny dla zalogowanych]

a tak sie zaczynało robic albo zrobiło od strony wydechu

[link widoczny dla zalogowanych]

co jest tego przyczyna? Dodam ze w gornym listeku membrany była lekka dziurka

I tak jeszcze zapytam jaki powinien być luz miedzy tłokiem a cylindrem odpowiedni?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez damianek3700 dnia Pon 18:59, 22 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pon 19:49, 22 Kwi 2013    Temat postu:

widze ze masz tam tylko kawałek pierścienia
jak wyciągałeś tłok to był pęknięty czy próbowałeś go ściągać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damianek3700
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 244
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzeszczany

PostWysłany: Pon 20:23, 22 Kwi 2013    Temat postu:

był pekniety

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Pon 20:52, 22 Kwi 2013    Temat postu:

no też właśnie dlatego sie zatarła
pękł pierścień i porysowało wszystko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin