Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ZATARTA APRILIA BY SIWY
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 12:06, 05 Cze 2011    Temat postu:

No ja jak dawałem wał robić to do mechanika ale z cylkiem też sam się bawię aczkolwiek wiem że jak nie jestem pewny wole nie ruszać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 19:16, 05 Cze 2011    Temat postu:

cylek i tłok to preste jak klcki lego ;p Tam nie ma z czym mieć problemów.
Tłok strzałką do wydechu i będzie śmigało aż miło, tylko żeby Ci pierścienie na zamki weszły Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
slr
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 13 Gru 2010
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostromecko/k Bydgoszczy

PostWysłany: Nie 19:41, 05 Cze 2011    Temat postu:

daderga mam tu cos dla Ciebie bo pisales ze sie ze skrzynia bawisz Very Happy [link widoczny dla zalogowanych]
http://www.youtube.com/watch?v=3rhfD6rfpt0
moze sie przyda ^^


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Nie 20:28, 05 Cze 2011    Temat postu:

o dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 20:23, 08 Cze 2011    Temat postu:

Żeby nie zakładać nowego tematu to jak wiecie zatarłem aprilie i czekam obecnie na powrót części z Motor-techu, z tych względów muszę porobić kilka rzeczy przy aprili
1. Jaki macie płyn chłodniczy ja lałem Dot11 ale na pewno takiego tam wcześniej nie było i kupujecie jakieś zwykłe bez oznaczeń czy może bardziej firmowe pod 2T?
2. Jak na dotarciu chciałbym dolać oprócz dozownika oleju do baku to ile?
3. Może będę jeździł bez dozownika i wiem że mieszanka na dotarciu 1:40-45 a normalnie 1:50 ale nie o to chodzi tylko jak odłączę wężyk od gaźnika to mam zatkać tą dziurkę z gaźnika (żeby nie łapał lewego powietrza)
4. Jak będę składał cylinder to jak postępować przed pierwszym odpaleniem (jakaś wacha albo olej do cylindra? Lub może mam posmarować tłok i cylinder?)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DamianK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Paź 2010
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wejherowo

PostWysłany: Śro 20:34, 08 Cze 2011    Temat postu:

Cylinder tylko posmaruj olejem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 22:25, 08 Cze 2011    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
Żeby nie zakładać nowego tematu to jak wiecie zatarłem aprilie i czekam obecnie na powrót części z Motor-techu, z tych względów muszę porobić kilka rzeczy przy aprili
1. Jaki macie płyn chłodniczy ja lałem Dot11 ale na pewno takiego tam wcześniej nie było i kupujecie jakieś zwykłe bez oznaczeń czy może bardziej firmowe pod 2T?
2. Jak na dotarciu chciałbym dolać oprócz dozownika oleju do baku to ile?
3. Może będę jeździł bez dozownika i wiem że mieszanka na dotarciu 1:40-45 a normalnie 1:50 ale nie o to chodzi tylko jak odłączę wężyk od gaźnika to mam zatkać tą dziurkę z gaźnika (żeby nie łapał lewego powietrza)
4. Jak będę składał cylinder to jak postępować przed pierwszym odpaleniem (jakaś wacha albo olej do cylindra? Lub może mam posmarować tłok i cylinder?)


ja z reguły wlewałem trochę oleju i pare razy zakręciłem bez wydechu założonego jeszcze, wtedy masz pewność żę Ci pierścień nie pęknie, co często się zdarza przy 1 odpaleniu.

Powiem Ci szczerze żę płyn nie ma znaczenia ja wlewałem czerwonego niebieskiego i zielonego 10 róznych, mieszałem sobie barwy xd.
Płyn ma tylko nie zamarzać, więcej od niego nie oczekuje, no i nie ma chłodnica rdzewieć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:27, 08 Cze 2011    Temat postu:

1. zwykle petrygo/borygo
2. na oko, kieliszek cos takiego.
3. tak ale wtedy zatrzesz pompke oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin