Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zatarty, przytarty .. możliwy szlif?
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 17:42, 16 Lut 2012    Temat postu: Zatarty, przytarty .. możliwy szlif?

Witam

Mam problem ponieważ zatarłem Apkę gdzieś w listopadzie ale dopiero teraz będę ją robić. Problem polega na tym, że jak się zatarła to nie chwyciło kółka tylko poprostu nagle zaczeła słabnąć. Na cylindrze jest jedna ryska taka wyczuwalna palcem a tak to przytarcia w nie których miejscach. Tłok to caly porysowany jest ponieważ pękł pierścień. Przy jednym oknie jest trochę nadłamany nicasil. Tłok i cylinder to oryginały jeszcze .. Razz


I teraz moje pytanie czy da radę zrobić jakiś szlif lub honowanie aby to doprowadzić do używalności? Wiem, że można wbić tuleje ale zależy mi na tańszym rozwiązaniu. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 17:54, 16 Lut 2012    Temat postu:

Witam kolegę z okolic. Nie z nicasylem nic nie zrobisz jak jest porysowany można jedynie dać nową warstwę i dopasować tłok ale lepiej kupić nowy cyl.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 17:55, 16 Lut 2012    Temat postu:

Czyli nie pozostaje nic innego jak wbijać tuleję?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 18:28, 16 Lut 2012    Temat postu:

albo kupić nowy cyl

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 18:43, 16 Lut 2012    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
albo kupić nowy cyl

Co jest znacznie lepsze niż tulejowanie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 18:45, 16 Lut 2012    Temat postu:

dokładnie na tulejowaniu silnik traci trochę mocy i na wyższych biegach jest to niestety dość mocno odczuwalne :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 18:47, 16 Lut 2012    Temat postu:

No to trudno :/ Nie pozostaje nic innego jak dalej zbierać hajs ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 18:53, 16 Lut 2012    Temat postu:

nom mowie ci kup cycka na nicasylu nowego. Ps twój awatar rzuca sie w oczy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 18:56, 16 Lut 2012    Temat postu:

Można gdzieś taniej znalezć cylka ? bo na ebayu to 1100zl +/- .. a na allegro nic nie ma. Ile płaciłeś za wbicie tuleji + nowy tłok w motor-techu?

PS. Właśnie o to chodzi aby się rzucał w oczy ;D


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez bula903 dnia Czw 18:57, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 18:58, 16 Lut 2012    Temat postu:

w Motor techu 720zł taniej cyca nie znajdziesz chyba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 19:05, 16 Lut 2012    Temat postu:

Ale mówisz teraz o samym cylindrze? Czy razem z tłokiem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Czw 19:08, 16 Lut 2012    Temat postu:

Czemu chłopakowi wmawiacie, że na żeliwnej tulei moto jest słabsze? To jedna wielka bujda, nie przekonacie mnie, bo przetestowałem to doświadczalnie i wiem jak z tym jest.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bloodwyn dnia Czw 19:10, 16 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bula903
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Sie 2011
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wodzisław Śl.

PostWysłany: Czw 19:15, 16 Lut 2012    Temat postu:

Bloodwyn wiadomo, że na nicasilu napewno moto lepiej będzie śmigać. Powiedzcie mi ile kosztuje wbicie tuleji + nowy tłok w motor-techu? Dokładną cenę bym prosił jak dacie radę. Bo jak sam cylinder te 720 zl to 350zl dodatkowo na tłok to wychodzi podobna cena jak na ebayu. A zależy mi żeby było to jak najtaniej bo mam zamiar jeszcze moto pomalować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 19:24, 16 Lut 2012    Temat postu:

Bloodwyn napisał:
Czemu chłopakowi wmawiacie, że na żeliwnej tulei moto jest słabsze? To jedna wielka bujda, nie przekonacie mnie, bo przetestowałem to doświadczalnie i wiem jak z tym jest.


Ja też próbowałem z początku na nicasylu na 6 szedł lajt a na żeliwie musiałem dać mniejszą zębatkę zdawczą ponieważ był słaby i nie szedł powyżej 9tyś a nic innego nie było ruszane w tym czasie. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spider
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Sty 2012
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lezajsk

PostWysłany: Czw 20:57, 16 Lut 2012    Temat postu:

Ja Apke miałem po tulejowaniu i doborze tłoku wossner, moc jest praktycznie ta sama, czy to 1 czy 4 czy 6 idzie jak strzala do kocna obrotomierza.. Więc ja sie nie zgadzam z tym mitem, ze trafi znacząca ilośc mocy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin