Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zatarty rotax 122 i jego podmiana.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Loxtar
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 20 Lip 2015
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Gdańsk

PostWysłany: Sob 12:41, 22 Sie 2015    Temat postu: Zatarty rotax 122 i jego podmiana.

Witam.
Kilka słów wstępu: kupiłem padło na dwóch kołach i po przejchaniu 100km rozpadł się silnik
-tłok stopiony i wyszczerbiony (gdzieś wcięło pierścienie)
-cylinder może robić za popielniczkę (głębokie rysy i ma zerwane gniazdo od szpilki)
-wydmuchało uszczelkę od wału
-stopione zębatki napędzające pompkę oleju
Koszta zakupu części na sztuki jest nie opłacalna, musze kupić cały silnik.
Czy ten z aukcji allegro da się przystosować do mojej rski (rs 125 2005r. stara buda). Chodzi o podmianę dekla i wstawienie rozrusznika el.

allegro.pl/aprilia-sx-rx-rs-125-rotax-122-silnik-2006r-i5592418952.html

Ps. Sprzedawca podniósł cenę (po wysłaniu do niego pytania o przebieg i dokładniejsze zdjęcia)

-----
25.08.15

Kupiłem nowy cylinder i tłok Power Force'a i zamawiam dziś z UK komplet czterech plastikowych zębatek. Koszt 900zł za kompletny cylinder i 500zł za nowe tryby. Beszczelność handlarzy w naszym kraju sięga wyżyn, za dwa tryby używane chce pajac 180zł i cietrzewi się na próby negocjacji ceny.
Cylinder przyjdzie dziś kurierem a tryby jak kumpel mi wyśle (może w piątek będą).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Loxtar dnia Wto 8:51, 25 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
boku95
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 24 Sie 2015
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:58, 27 Sie 2015    Temat postu:

Ekhem, te jebane plasikowe tryby po tyle chodzą Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pi0trek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prudnik

PostWysłany: Czw 22:13, 27 Sie 2015    Temat postu:

Cena normlana za te tryby.
A poza tym to raczzej dobra decyzja z remontem silnika, masz pewny sprzet przynajmniej a tak to kupisz islnik i nie masz pewności ze nie będziesz musiał robić remontu za kolejne 1500zł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin