Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zawór wydechowy
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 10:13, 24 Cze 2011    Temat postu:

ale z tego co widze, to on pisze że wstawił tylko języczek ten bez miejsca na linke.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corvette
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 10:45, 24 Cze 2011    Temat postu:

Nagrałem filmik z moim problemem. Oto linki:
http://www.youtube.com/watch?v=-joCOW5Fxc8
http://www.youtube.com/watch?v=bbnbT2BFb7I


Chodzi mi o takie pierdzenie zaraz przed tym strzałem mocy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez corvette dnia Pią 10:46, 24 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pią 11:33, 24 Cze 2011    Temat postu:

Według mnie to regulacja gaźnika cię czeka, bo jakoś dziwnie na niskich się zamula, a przytrzymanie zawsze jest, tylko troszkę mniejsze, więc ja bym oddał moto do jakiegoś dobrego mechanika niech się gaźnikiem zajmie...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corvette
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 11:55, 24 Cze 2011    Temat postu:

No fajnie by było żeby to tylko gaźnik Smile gaźniczek jest wyregulowany miodzio, kolor świecy kawa z mlekiem, tak ze to odpada. A te przytrzymanie przy 6 tyś mnie dobija, nie da się po miescie jeździć bo albo musze go wysoko trzymac albo na 5 tyś zmieniac biegi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 12:46, 24 Cze 2011    Temat postu:

To ci nie działa zawór, i tyle masz linke moduł elektromagnes sprężyne, języczek z miejscem na linke i obudowe ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pią 12:52, 24 Cze 2011    Temat postu:

daderga napisał:
To ci nie działa zawór, i tyle masz linke moduł elektromagnes sprężyne, języczek z miejscem na linke i obudowe ?


Ja mam stały zawór (czyli się nie otwiera) a nie mam takiego przytrzymania, przynajmniej z tego co pamiętam, bo kiedy ja moto jeździłem....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 13:09, 24 Cze 2011    Temat postu:

przetrzymanie zawsze jest, może po prostu kolego podkoloryzował, na 1 po odkręceniu do fula powinno być leciutkie ze stałym zaworem,
A na 5 czy 6 to mi się w życiu nie przebije
1, 2 ,3 to jeszcze.
A kolego pewnie na 4 odkręca to się nie dziwię.
Robi z igły widły.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corvette
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 14:58, 24 Cze 2011    Temat postu:

Przecież macie na filmiku cały problem. Mam zawór z linką i elektromagnesem a nie żaden stały.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pią 15:45, 24 Cze 2011    Temat postu:

daderga napisał:
przetrzymanie zawsze jest, może po prostu kolego podkoloryzował, na 1 po odkręceniu do fula powinno być leciutkie ze stałym zaworem,
A na 5 czy 6 to mi się w życiu nie przebije
1, 2 ,3 to jeszcze.
A kolego pewnie na 4 odkręca to się nie dziwię.
Robi z igły widły.


Zobacz co się dzieje na filmiku, tak długo nie powinien przytrzymywać.
W innym temacie jakiś użytkownik napisał że to wina złej regulacji gaźnika, poprawił iglicę i było ok.
http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/przerywa-przy-6tys-obr-na-kazdym-biegu,4492.html masz tu link i zobacz czy masz ten sam problem, i spróbuj to u siebie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ironman333
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 16:10, 24 Cze 2011    Temat postu:

ja miałem identycznie jak mialem otwarty na max zawor zalozylem zawor i problem znikl a ze stalym nie ma przerywania do 8 rpm tylko powyzej jedzie jakby mocy nie mial.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corvette
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pią 16:17, 24 Cze 2011    Temat postu:

U mnie się otwiera wszystko ok. A z tą iglicą to aż zobacze, bo jak przytne gazem to jak by przestaje przerywać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 17:08, 24 Cze 2011    Temat postu:

Normalka u mnie było tak samo dałem igilce na sam dół to było troszke mniej

iglice na sam dół, i więcej nie zdziałasz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Pią 17:10, 24 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
nyda18
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wenecja

PostWysłany: Pią 19:53, 24 Cze 2011    Temat postu:

Kolego co masz problem z tym pierdzeniem. Ja dzisiaj to naprawiłem w mojej, wystarczy opuścić iglice o jedno lub jeśli będzie potrzeba to o 2 ząbki w dół. A te zamulenie na starcie to za mocno masz wykręconą śrubkę od mieszanki to ta mała z prawej w gaźniku. Wkręć ją z jeden obrót. Jak ci to nie pomoże to zamontuj nową dysze główną to ta od iglicy i na pewno będzie git. pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
corvette
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 26 Maj 2011
Posty: 75
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Nie 20:43, 26 Cze 2011    Temat postu:

No prawie mi się udało zlikwidować problem, zmniejszyłem dawke paliwa, i nie pierdzi jak stopniowo dodaje gazu ale jak maneta odrazu na full wtedy pierdzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin