Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zgasł,ale się nie zatarł
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
danielk
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:03, 24 Paź 2011    Temat postu: Zgasł,ale się nie zatarł

Docieram moto po remoncie[korbowód,tłok,szlif cylindra].Zrobiłem ok. 500 km .Dzisiaj,mając jakieś 8tys. obrotów zgasł podczas jazdy.Zblokowało tylne koło,trochę mną woziło,ale jakoś dałem radę.Byłem przekonany że się zatarł.Wyłączyłem zapłon,odczekałem pół minuty,wrzuciłem luz ,nacisnęłem starter będąc pewien że sie nie odezwie,ale normalnie zaskoczył!Temperatra skoczła gwałtownie z 70 do 92,ale zaraz wszystko wróciło do normy.Spokojnie wróciłem do domu.NIEWIEM od czgo zacząć żeby rozwiązać ten problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 15:56, 24 Paź 2011    Temat postu:

ale rysy na cylku może zostały weź kompresje zobacz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rudka City k. Lublina

PostWysłany: Pon 16:07, 24 Paź 2011    Temat postu:

Tłok spóchł moze rozbierz i sprawdz czy sie nie przytarł ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danielk
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:23, 24 Paź 2011    Temat postu:

Ale co mogło byc przyczyną takiej sytuacji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek08080808
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golina

PostWysłany: Pon 19:41, 24 Paź 2011    Temat postu:

tłok moze jest ciut za ciasno spasowany i dlatego w yz tak miałem i z 2 razy mi sie tak stało a teraz jest igła Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rudka City k. Lublina

PostWysłany: Pon 19:45, 24 Paź 2011    Temat postu:

Zapowietrzenie ukladu chłodzącego chociaż wątpie w to, jesli mieszasz sam paliwo to za mało oleju a jesli nie to mogł sie zatkać moze weżyk albo padł sobie dozownik w co tez wątpie jak pozniej dojechałeś.

Najlepsze rozwiązanie:

Jesli obczajasz jak rozebrac i nic nie zepsuć to zdejmij głowice i cylinder i oceń czy są rysy na cylku i czy tłok nie zjechany ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 19:46, 24 Paź 2011    Temat postu:

Ja jak docierałem miałem tak ze 3 razy. Po prostu tłok spuchł, nie przyzwyczaił się jeszcze do temperatury. Jak go dobrze dotrzesz to problem zniknie Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bartek08080808
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Kwi 2011
Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Golina

PostWysłany: Pon 19:47, 24 Paź 2011    Temat postu:

no własnie zeby głowice sciagnac duzo roboty nie ma a bedziesz wiedziec a osłabła cos?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dogg12
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Mar 2010
Posty: 267
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Pon 19:55, 24 Paź 2011    Temat postu:

wiec tak szukuj nowego cyla jak koło zablokowało tłok spuchł i ty odpaliłeś pozniej to na pewno cyl porysowany nie chce straszyc ale wale prosto z mostu przykro mi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 19:56, 24 Paź 2011    Temat postu:

jaki masz tłok?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 20:15, 24 Paź 2011    Temat postu:

Dogg12 napisał:
wiec tak szukuj nowego cyla jak koło zablokowało tłok spuchł i ty odpaliłeś pozniej to na pewno cyl porysowany nie chce straszyc ale wale prosto z mostu przykro mi


Nie pierdol durnot... Ja tak miałem kilka razy i nie porysowało nic, wszystko było ok, jeżeli nie słychać stuków korby ani żadnych łożysk powinno być wszytko ok...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danielk
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:31, 24 Paź 2011    Temat postu:

Nazwy tłoka nie pamiętam.Średnia półka 150-200zl.Czy osłabla to nie wiem, spokojnie wracałem.W cylinder mam wbitą tuleję ,to problemu z ewentualnym szlifem nie będzie.Ale to tłok spuchł,koło zablokował a za poł minuty ok?Silnik wyłączony,pompa stoi i wystygł?Ze sprzęgłem miałem problemy na zimnym ,może w tym kierunku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pon 20:36, 24 Paź 2011    Temat postu:

Po pierwsze jaka pompa? Paliwowa? Przecież w RS nie ma takowej...
Po drugie sprzęgło nie ma w tym nic do rzeczy, masz tłok ze średniej pułki który nie koniecznie dobrze będzie znosił takie temperatury, spuchł bo się nagrzał. Po chwili wrócił do normalnych rozmiarów. To się może powtórzyć przy docieraniu parę razy, aż tłok nie przyzwyczai się do temperatury...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Rudka City k. Lublina

PostWysłany: Pon 20:44, 24 Paź 2011    Temat postu:

No to tak z fizyki troszke Wink podczas tarcia wytwarza sie ciepło a jak taki tłok sie zagrzeje to go rozdymnie i trze o ścianki po zgaszeniu stygnie bo nie wystepuje juz tarcie ani temperatura od spalania mieszanki Wink

Pozostaje ci jesno i wszyscy to radzą, rozbieraj i sprawdzaj ;p A dobry tłok ktory pochodzi to masz za 300-400zl srednio Wink

Rozbieraj i zdawaj relacje jak jest żle ;p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danielk
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 14 Paź 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:59, 24 Paź 2011    Temat postu:

Pompa wodna .Stoi więc nie ma obiegu chłodziwa.To się może powtórzyć?Z winkla wychodziłem ze 2-3 sekundy wcześniej i szlif jak chuj.No ale przynjmiej dobrze że to w miarę normalne zdarzenie jak rozumiem.Docieram tak jak manualu pisze,ale dziś chciałem sprawdzić jak zawór wydechowy działa po remoncie i dałem pare razy ponad 8tys. obrotow.Może troche sie pospieszyłem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin