Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Sob 22:22, 12 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki
No i jakby co to kręci się spokojnie do 11.000rpm, blokady niby są do 9.000, chyba że alpha ma domyślnie tak wysoko. ale więcej niz 120km/h nie da rady wyciągnąć raczej, później zacznę odblokowywać to się zacznie więcej frajdy !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Nie 10:22, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Zacząłem wyczepiać wtyczki i sprawdzać co jest przyczyną tego że nie pali się światło tylne, rozłączyłem wtyczki, poczyściłem, żarówka była strzelona ale wymieniła na nową i to samo a nawet gorzej, teraz nawet nie reaguje włącznik przy rączce stop, styki są ok, włącznik sam w sobie pracuje i pstryka, powypinałem inne wtyczki i pospinałem na nowo tak by rozruszać i generalnie klops, totalnie straciło prąd, nie reaguje na przekręcenie kluczykiem, brak prądu po prostu. Bezpieczniki sprawdziłem są całe, czyżby przekaźnik mógł się uszkodzić ? Nie mam totalnie pojęcia jak to ogarnąć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Nie 10:34, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Poprawka, był wywalony bezpiecznik środkowy 15A. wymieniłem i jest okej, ale lampa postoja tylna i stop nadal nie świecą...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Nie 13:00, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Wszystko zrobione ))
Okazało się że druga żarówką jaką włożyłem miała całe włókna ale była gdzieś strzelona w wewnątrz, kupiłem szybko na stacji dwie nowe i wszystko gra i gwizda, tak więc można dzisiaj znowu śmigać !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Strupek99
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: Nie 21:08, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Ooo miesiąc mnie tu nie było wracam a tu takie niespodzianki :3. Taka rs to na prawdę cieszy oko, ile dałeś jeśli można wiedzieć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Nie 21:24, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
No a co
Cena to tajemnica, ale na pewno nie myślę o sprzedaży, chyba że po odblokowaniu się znudzi to wtedy może wjedzie kategoria A i coś mocniejszego, ale wpierw się szkole na RSce
Znajomy który już jeździ 3 lata motocyklami, dzisiaj stwierdził że jeżdżę jakby minimum miał już motor pół roku, a to zaledwie 2 dni jazdy
Cała rodzina śmigała motocyklami, tak więc chyba mam to w genach, tak by nie zapeszyć ! całe życie się człowiek uczy !
Odblokować będę musiał, ale wpierw rano jadę na pierwszy przegląd w kraju, potem normalny dowód i blachy i będe się bawić. Komorowski co prawda ma czas do 17 lipca na podpisanie tej ustawy, ale z tego co wyczytałem to jeszcze musi minąć 30 dni od podpisania by to weszło w życie.... no cóż, jeżdżę póki co na B i trzeba uważać, najwyżej 2 stówki czy tam 3 mandaty choć oby nie ! Przyda się na modyfikacje. Max dfzisiaj sprawdzałem leci 120km/h licznikowo czyli ok 117km/h wg książeczki niemieckiej. Na ostatnim biegu przy 9.000rpm mam dokładnie 100km/h.
Po filmikach w internecie widzę że po odblokowaniu spokojnie taka RSka leci 160km/h a nawet 190km/h. Na pierwszy ogień pójdzie do wymiany moduł, następnie świeca i na pewno ogarnięcie dyfuzora a raczej wywalenie z niego stłumiającej rurko-zwężki.
To na tyle, jakies rady, porady ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Janek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pionki
|
Wysłany: Nie 21:31, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
łeee, do 160 bym się ograniczył, 190 na cylku 125 nie ma szans ;d
a tak poza tym zajebisty sprzet
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Strupek99
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dobrzyń nad Wisłą
|
Wysłany: Nie 21:41, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Poco zmieniać moduł ?;o po prostu odblokuj ten co masz . No i z tym 190 to bym nie wierzył w takie bajki ten wynik to chyba z górki z wiatrem w plecy, bądz na większym cylku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PYPU
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 21:48, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
160-170km/h zależnie od przełożeń poleci o 190 możesz zapomnieć... ogólnie to ładnie utrzymany egzemplarz i jak zblokowany to pewnie w dobrej kondycji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Nie 21:54, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
No to powiedzmy że te 160 km/h styknie, tak by w trasę było przelotowo 120 km/h bezpiecznie dla silnika
Tak wygląda świeca po mojemu, czyli po mojej regulacji gaźnika, mówią że ma być kawa z mlekiem, to chyba stwierdzam że najgorzej nie jest ))
Co do modułu to mam zabezpieczenie Alpha technik, go się nie da odblokować z tego co wyczytałem na tym forum i na innych, jedyna rada kupić inny odblokowany, przerabiał ktoś ten temat? kostka pasuje? ilość kabli się zgadza ? jaki moduł kupić ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PYPU
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 22:20, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
świeca jest git a przełożenia jakie teraz masz w niej? możliwe, że przełożeniami też je "blokowali"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Nie 22:26, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Jutro policzę zęby to dam znać, ile powinien mieć przód i tył ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Nie 22:49, 13 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
A co do odblokowania modułu alpha technik znalazłem ciekawy schemat w internecie, przerabiał go ktoś ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
PYPU
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 12 Lip 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Pon 15:40, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
powinno być 17/40
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań !
|
Wysłany: Pon 21:04, 14 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
1.) Posiada ktoś schemat podłączenia odblokowanego modułu nippondenso z wtyczki od blokady Alpha Technik ??
2.) Jaki olej do skrzyni wlać i ile tego wchodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Sajmon_LP dnia Pon 21:15, 14 Lip 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|