Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Aprilia RS 125 2005r by Sajmon_LP
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Nasze maszyny
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Strupek99
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Lip 2013
Posty: 330
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Dobrzyń nad Wisłą

PostWysłany: Pon 21:24, 14 Lip 2014    Temat postu:

Olej 10w40 większość osób na nim lata i go sb chwali zresztą ja też, masz napisane na silniku ile oleju wlać Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Pon 21:33, 14 Lip 2014    Temat postu:

Ok, a co z modułem ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pon 21:43, 14 Lip 2014    Temat postu:

Ja lałem taki jak serwisówka głosi 75w90 mobila biegi jak masełko,zgodnie z serwisówką Wink 600 ccm wchodzi ,ale ja tam dolałem kapkę więcej,wrazie czego to wyleci przelewem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Wto 20:22, 15 Lip 2014    Temat postu:

Dzisiaj trochę więcej brudniejszej roboty, po wymianie świecy na NKG BR10EG przyszła pora na odblokowanie dyfuzora.

Motocykl rozebrałem jak widać tak by dostać się do mocowań dyfuzora, udało się zdjąć, następnie przeciąłem go w odpowiednim miejscu na pół, w środku była rura wraz z "katalizatorem" i pierścieniem.

By wywalić rurkę do samego końca trzeba było dodatkowo przeciąć rurkę przy samym wylocie dyfuzora, i wypalić palnikiem mocowanie ścianek tak by wywalić zgrzewaną w tym miejscu rurkę która blokuje i zawirowuje spaliny.. Dodatkowo wywaliłem kolanko które widać na zdjęciach, one również blokuje dość znacznie układ wydechowy.

Całość pospawałem, wyszlifowałem i pomalowałem czarnym DenBravenem high temperature.

Wrażenia? ciężko ocenić, nadal mam zablokowany moduł który steruje całością... szukam cały czas schematu podłączenia odblokowanego modułu nippodenso pod RSkę !

Sprawdziłem również olej w skrzyni... było może 300ml i do tego szary że fuj...
nie dziwię się że po puszczeniu sprzęgła buczało...Miałem pod ręką mobila 10w40, tak więc wlałem go do skrzyni, manal zalewa 75w90 ale dopuszcza również 10w40. Teraz sprzęgło pracuje ciszej, słychać je ale jest wyraźnie ciszej.

Zapomniałbym dodać że zmierzyłem również ciśnienie w cylindrze.
Manometr z gumową główką - nie wkręcaną ale dał radę myślę.

Na zimnym silniku 9bar, na ciepłym może 9,2bar.

Zrobiłem również próbę olejową, wlałem kilkanaście ml oleju na tłok i zakręciłem nim, efekt ? 12.5 bara.

Cieszę się że nie jest 8 albo poniżej 8bar.

9.2bar to niezły wynik uważam.

To by było na tyle Smile

ps.Kupię odblokowany moduł nippodenso !









Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sajmon_LP dnia Wto 20:23, 15 Lip 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Wto 20:35, 15 Lip 2014    Temat postu:

Samemu sobie możesz przeceiż odblokować moduł nipodenso chyba ze masz już coś w nim grzebane ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Wto 20:36, 15 Lip 2014    Temat postu:

No z wydechem u mnie tak samo ,tylko że poszedł dalej ,bo w chałupie nie miałem palnika, no i w moim dyfku nie było tej ślepej kiszki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Wto 20:51, 15 Lip 2014    Temat postu:

Kamex napisał:
Samemu sobie możesz przeceiż odblokować moduł nipodenso chyba ze masz już coś w nim grzebane ;p


Niestety ale mam alpha technik, szukam nippondenso, ktoś ma? może być odblokowany, może być zablokowany, to sobie sam odblokuje, problemu nie ma Smile
jednak szukam schematu kabelków by podłączyć, bo kostki są inne w alpha oraz w nippondenso.


A co myślicie o kompresji ? chyba tragedii nie ma ? Smile

Zawór ogólnie mam na lince wiec nie jest zablokowany jakoś mega, zresztą vmax 80km/h na ramie widnieje a leci 120 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Śro 14:02, 16 Lip 2014    Temat postu:

Przód zębatka 13, tył norma 40. Czyli wiem już dlaczego przy 100km/h na 6 biegu mam aż 9.000rpm.

Teraz pytanie, łańcuch mam w dobrym plus stanie. Krążą opinie po internecie że wymieniając przednią zębatkę należy od razu tylną i cały łańcuch, nie wiem trochę co robić, ponieważ napędy mam okej, ale jest zblokowany na przedniej która ma tylko 13 zębów.

Jakby ktoś miał, to chętnie odkupie przednią zębatkę, 16, 17 ? jaką kupić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Śro 14:18, 16 Lip 2014    Temat postu:

17 lepiej... Każdy mówił a ja myślę inaczej "Zjebie się to się kupi nowy złoty dida " ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Śro 14:29, 16 Lip 2014    Temat postu:

U mnie jest prawdopodobnie DID z tego względu że jest mocno złoty i wygląda na prawdę konkretnie, widać zresztą na zdjęciach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Czw 13:48, 17 Lip 2014    Temat postu:

RSka zasłużyła !

Motul 710 oraz zestaw nowych narzędzi.

To pierwsze zawsze potrzebne, to drugie lepiej żeby jak najmniej Smile



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gniady98
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Równe Podkarpacie

PostWysłany: Czw 14:54, 17 Lip 2014    Temat postu:

Nie ma oszczędzania haha Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Czw 15:35, 17 Lip 2014    Temat postu:

Zębatka na przód JT 17 zębów zamówiona !

Moduł Nippondenso odblokowany 100% zamówiony !


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Pią 19:59, 18 Lip 2014    Temat postu:

Sajmon czasem nie zmieniaj tylko 1 zębatki teraz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sajmon_LP
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Lip 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań !

PostWysłany: Pią 20:50, 18 Lip 2014    Temat postu:

Ale tyłu nie ma sensu ruszać z racji iż jest normalna 40, łańcuch mam DID'a złoty, brak luzów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Nasze maszyny Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Następny
Strona 7 z 12

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin