Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:41, 02 Kwi 2014 Temat postu: A2 |
|
|
Witam całkiem możliwe, że nie długo wystawie na sprzedaż swoją apke i przyjdzie czas na coś większego. Mam do was pytanie, czy polecacie jakis konkretny sprzęt na A2? Chciałbym aby to było już 600cc, mój budżet to nie całe 10k.
Generalnie zainteresowała mnie yamaha fz6n albo hornet, którym mam okazję aktualnie trochę pojeździć Główny problem to to, że musi być spełniać wymogi pod kategorie A2, polecacie jakieś sprzęty? widzieliście ostatnio coś fajnego ? (ktoś mi pisał, że SV.. fajna ale tylko z owiewkami,bez mi się nie podoba)
Fajnie by było jakbyście podrzucili jakieś pomysły, pytam dość wcześnie ponieważ muszę mieć już jakieś konkrety jeśli liczę na zmiane moto (rodzina.. )
PS.naked lub sport
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Śro 15:00, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Najlepszym wyborem będzie tak jak mówisz albo Hornet albo Fazer. Weź pod uwage jeszcze bandita. A ze sportów to już gorzej,bo ciężko znaleźć coś zarejestrowanego na A2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:11, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a na przykład Kawasaki ER6N ? jak u niej z osiągami ? (ma około 20KM mniej niż hornet a chciałbym następnym moto już trochę dłużej pojeździć i zeby mi się szybko nie znudziło )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE
|
Wysłany: Śro 18:07, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam fz6n 06 wiec jakbyś chciał coś wiedzieć to wal Z tym, że ona bez przekretów chyba sie nie kwalifikuje na A2 (pare koni za dużo).
Er6n za wiele o niej nie wiem, jednakże też sie zastanawiałem nad nią, głownie z powodu ceny, świeże roczniki są w fajnych cenach, a na zdjęciach mi się nawet podobała. Na żywo mi przeszło - kwestia gustu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:37, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ok, jak będę miał jakieś pytania to się odezwę ale ogólnie zadowolony jesteś ? na co przy nich uważać ?
wiem wiem, ciężko kupić coś na A2 bez przekrętów.. mogli to dać do jakiejś pojemności i było by prościej ..
No mi ta kawa na zdjęciach też się podoba, na żywo póki co nie widziałem generalnie chciałbym nakeda, który nie miałby okrągłej lampy z przodu bo mi to jakoś nie leży
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Edd
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Wrz 2012
Posty: 992
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Śro 20:53, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Er6n ma znajomy. Kupił nową w 2011 roku. Dwa cylindry,fajnie to ciagnie,ale spalanie dość duże. No i z wyglądu jest paskudny. Wolałbym już er6f
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE
|
Wysłany: Śro 21:11, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
To tak jak ja Też mi sie jakoś nie widzą te okrągłe zwykłe lampy. Z moją był ten problem, że kilka dni po kupnie okazało się że napinacz rozrządu jest padnięty i po rozgrzaniu było słychać łańcuszek. Na forum pisali, że dość często to pada po 5-6 latach. Nie ma zamienników, nowe w aso kosztuja ponad 700 zł, na szczęście mechanik zreperował mi go za 100zł. Swojego długo szukałem, pewnie dlatego że miałem spore wymagania co do stanu... żeby znaleźć coś fajnego trzeba sporo sie naszukać lub mieć szczęście. Taka ciekawostka, że 90% egzemplarzy które oglądałem miały rączki pasażera w okropnym stanie.. Co do dźwięku, niektórzy mówią, że na seryjnych wydechach chodzi jak skuter, mój ma coś kombinowane więc jest troche inny, warto kupić już z jakimś akcesoryjnym wydechem, bo cena tych 2 rurek jest spora niestety.
Ogólnie jestem zadowolony, to jest to czego szukałem, chciałem spróbować czegoś innego, czegoś bardziej wygodnego niż ścig. Co mi nie pasuje, to hamulce z przodu, mogłyby być bardziej "agresywne" takie wolałem, podobno oplot znacząco poprawia sprawe I kolejna sprawa z wiatrem, mimo akcesoryjnej owiewki, powyżej 140 km/h robi sie już niekomfortowo, ale w końcu to "enka"
A gsr600 ?? Myślałeś o nim? Nie wiem czy cenowo podejdzie, ale fajny motocykl, mi sie podobał zarówno w wyglądzie jak i w jeździe, jest troche niższy od fz6, ja wybierałem w sumie miedzy tymi 2 Kupiłem to co znalazłem w najlepszym stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:33, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
No a co dopiero żeby znaleźć na A2..
no tak teraz popatrzyłem na youtube i faktycznie na seryjnym wydechu nie za ciekawie to brzmi :/
No z wiatrem to się liczę myślę, że jakiś ścig dopiero po tym moto co teraz znajdę.
Tak,patrzyłem też na gsr600. Wygląda całkiem ok no ale też nic ciekawego na A2 nie znalazłem..
Póki co to wybieram z :
-hornet (tylko musi być inna lampa)
-fz6n (tylko inny wydech)
-gsr 600
Oczywiście wszystko w dobrym stanie no i na to nieszczęsne A2 myślę, że szybko nic fajnego nie znajdę ale chociaż już wiem w co celować może apke za nie długo wystawie tylko obawiam się, że jak ją sprzedam to zostanę z niczym i nie pojeżdżę w tym sezonie..
no zobaczę bo w sumie jakbym przejeździj nią jeszcze ten sezon to w przyszłym może jakiś sport.. czas pokaże dzięki za wstępny info jakbyście mieli jeszcze jakies fajne propozycje albo coś znaleźli to pisać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Śro 21:42, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Nie musisz szukać moto zarejestrowanego od razu na A2. Rejestrowanie na A2 jest dużo łatwiejsze niż 125/50 czy inne przekręty
Jedziesz na stacje diagnostyczną z moto, podbija Ci że zablokowany i lufa go rejestrować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kolorusek
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 117
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:54, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Na A2 łapie sie nawet gsxr600 jak go zablokujesz. Przecież nawet w salonach są sprzedawane modele już zablokowane na A2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cysiu
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: Śro 22:07, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Kolorusek napisał: |
Na A2 łapie sie nawet gsxr600 jak go zablokujesz. |
Nie.
Cytat: |
Przecież nawet w salonach są sprzedawane modele już zablokowane na A2. |
Kupisz nowego gsxra za 10 tysiecy?
Marchewa666 napisał: |
Jedziesz na stacje diagnostyczną z moto, podbija Ci że zablokowany i lufa go rejestrować  |
Nie.
Nie piszcie informacji sprzecznych z prawdą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:13, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Tak jak Cysiu napisał, nie można tak..
Ale Panowie jak mam znajomego w stacji diagnostycznej i zmieniłbym, że w dowodzie byłoby te np 25kw myślicie, że policja zorientowała by się, że on fabrycznie ma 2x więcej mocy? tak się ostatnio właśnie nad tym zastanawiałem.. było by to prostsze dla mnie i jakoś nie wydaje mi się, żeby policjant się zorientował, zresztą 70% tych moto na alledrogo, które są na A2 to są zrobione właśnie w ten sposób..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Śro 22:13, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Cysiu, mój kumpel zrobił jakoś tak, ogółem tylko tyle mi napisał i zarejestrował SV650S na A2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SBE
|
Wysłany: Śro 22:26, 02 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Ale sv jest słabsza od fz6 i sie kwalifikuje do zblokowania na a2, a fz6/hornet/gsr nie O tym pewnie Cysiu mówi, a przekręty jakie można zrobić, żeby zarejestrować moto, które wg ustawy nie kwalifikuje sie na A2 to inna sprawa
@Wandet, myśle, że jeśli przejdziesz urzędy to policja nic na to nie powie... musialiby mieć jakieś swoje rozpiski, z fabrycznymi mocami motocykli i to sprawdzać. W sumie w przypadku fz6 moc jest za duża chyba o 2konie ?? coś takiego, dla ciekawostki starsza generacja fazera sie kwalifikuje do zblokowania na A2.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Squller dnia Śro 22:30, 02 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Cysiu
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 388
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sochaczew
|
Wysłany: Czw 13:07, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Marchewa666 napisał: |
Cysiu, mój kumpel zrobił jakoś tak, ogółem tylko tyle mi napisał i zarejestrował SV650S na A2  |
Moc fabryczna motocykla który zostanie zablokowany nie może przekroczyć 70kW~96km. Ile koni ma gsxr? Ile sv?
primo. Napisałeś tylko część prawdy. Tak. Jest potrzebna stacja diagnostyczna do zmiany mocy... po zablokowaniu do mocy gdzie współczynnik masy do mocy nie bedzie przekraczał 0,2 i po hamowni. Wtedy udajesz się na stację diagnostyczną gdzie sprawdzą czy zablokowałeś motocykl i czy Twoje poczynania nie będą niebezpieczne w ruchu drogowym. Nawiąże jeszcze raz do wymagań rejestracji moto na a2. Jeśli motocykl który miał więcej niż 70kW i po zablokowaniu będzie miał większy współczynnik niż 0,2 to będzie to po prostu motocykl na kat. A ze zmienioną mocą i informacjami w dokumentach. Tzn że nadal będziesz jeździł nielegalnie. Chyba że taki gsxr wyszedł z salonu z wbitymi 35kw, przykładowo w Niemczech. Wtedy prawo patrzy na to jakby była to inna wersja motocykla... tak przynajmniej mi się wydaje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Cysiu dnia Czw 13:10, 03 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|