Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak siły co ja teraz zrobie ;///
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Wto 12:21, 24 Maj 2011    Temat postu:

Dokladnie nie trzeba o.O Prawidlowo powinno sie zdjac dekiel ale i bez zdejmowania dekla przy odrobinie szczescia sie zalozy Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Wto 18:33, 24 Maj 2011    Temat postu:

Rysio napisał:
daderga napisał:
Te rski takie są, teraz to nie kwestia robieniea, ale nie będe wsadzał Rotaxa 122 do ramy 123, i jeździł, pójdzie linka sprzęgła trzeba wykręcać silnik z ramy ;/

Przecież o sa takie same ramy Laughing
A zeby zmienic linke sprzegla nie trzeba silnika z ramy wyciagac Rolling Eyes

NO chyba żartujesz . to dlaczego Rotax 122 i 123 mają inne mocowania?

nie mogę wyregulować gaźnika nawet bez podniesienia baku.
No nie łapcie mnie za słowo, chodzi o to że dekla nie zdejme bez wyjmowania silnika z ramy,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 19:33, 25 Maj 2011    Temat postu:

Silnik rozpołowiony,
Awaria stała się przez wypalenie tłoka przez zbyt ubogą mieszanke.
Ale nie żadne głupie 2 śróbki wolnych obrotów,bo one tylko za to odpowiadają.
Tylko zasysanie lewego powietrza.
1 opcja zimery nie szczelne od magneta wchodziło powietrze a od przekładni olej bo kopciła też.
I za uboga mieszanka tłok od spodu wypaliło i świeca poszła.
2 opcja spawane kartery w 2 miejscach niszczelne wchodziło powietrze. to samo wypalnie tłoka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 20:36, 25 Maj 2011    Temat postu:

daderga napisał:

Ale nie żadne głupie 2 śróbki wolnych obrotów,bo one tylko za to odpowiadają.


No raczej nie.... jedna jest rzeczywiście od obrotów ale druga od stosunku paliwo-powietrze więc źle mówisz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 21:31, 25 Maj 2011    Temat postu:

Raczej tak Stosunku paliwowo powietrzenej mieszanki na niskich obrotach Smile To one wpływają na to jak się będzie wkręcał, iGilica odpowiada za średnie obroty.
Dyskutowałem na ten temat Z panem Woryną z motor tech .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Śro 21:36, 25 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin