Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

brak siły co ja teraz zrobie ;///
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 15:02, 18 Maj 2011    Temat postu: brak siły co ja teraz zrobie ;///

Ja po prostu jestem załamany był remont 1300 km temu 2000 zł dane, ostatnio igice dałem o ząbek niżej na ten środkowy, regulacja gaźniora zdjąłem gaźnior, i ta mała śróbka od dawki powietrza była wykręcona mocna ale mówie tak dobrze chodzi, zrobie go potem,i tak przestał weekend dziś odpalam, przejechałem2,5 km i mówie coś się dławi, więc gaźnior podregulować jednak, wracam do chaty, temp wzrasta 80 pare było dojechałem zgasiłem wzrosło do 103 stopni ;///// mówie kurwa jebana,
ale jeszcze chodził więc zgasiłem
i teraz ide zapalić i chuj kompresji nie ma kręci sobie jak chce na rozrusznik zero oporu, i teraz mam pytanie jakie inne przyczyny mogą być oprócz zatarcia
Jakieś lewe powietrze ?
płyn jest w zbiorniczku więc uszczela pod głowicą odpada, nie chcę powiedzieć ojcu że zatarłem motonga, a remont przed chwilą był brak mi słów,
przeciez od igilcy na srodkowym zabku od góry nic mu się nie powinno stać, ani od trochę większej dawki powietrza, nie przesadzajmy.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Śro 15:16, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Śro 15:26, 18 Maj 2011    Temat postu:

Za uboga mieszanka?Dziura w tłoku? Laughing
Regulacja gaźnika nie jest wcale taką prostą czynnością, i nie polega tylko na opuszczaniu, bądź podnoszeniu iglicy, więc jak się nie ma o tym pojęcia to raczej nie należy się za to brać...
Zdejmij głowicę, i zobacz co się stało, najprostszy sposób...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 15:32, 18 Maj 2011    Temat postu:

już mi gardło staje, ale po 3 km na ubogiej mieszance ?
POzatym temp 103 stopnie, a nie dawałem w palnik strasznie, dziwna sprawa, a uszczela pod głowicą, to by chyba płyn wywaliło ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 19:09, 18 Maj 2011    Temat postu:

Rysio napisał:
Dziura w tłoku? Laughing


Żebyś wiedział odkręcam świece patrze, a tam nie ma elektrody, odkręciłem głowice.
A tam tłok z dziurą wielkości małego palca u dłoni....
Wniosek sprzedaję tą zasraną apkę i kupuje enduro nowsze.
Mam dosyć.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 21:04, 18 Maj 2011    Temat postu:

można zapytać jaka świeca była? br10eg? aha i porysowało tuleje?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Śro 21:04, 18 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Śro 21:12, 18 Maj 2011    Temat postu:

Wniosek jest prosty, i jest to przestroga dla innych, lepiej samemu nie regulować gaźnika jak się na tym nie zna, szczególnie na tak wrażliwym i drogim moto jakim jest RS.jeżeli się uczyć takich rzeczy to na WSK czy MZ Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 21:17, 18 Maj 2011    Temat postu:

ale żeby regulacja miała taki wpływ na świece (i takie pytanie) było za dużo paliwa mam rozumieć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Śro 21:21, 18 Maj 2011    Temat postu:

Wiesz jak była słaba świeca, to nic dziwnego że się rozwaliła jak był tak wysoka temperatura...
Za dużo paliwa za mało powietrza...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Śro 22:24, 18 Maj 2011    Temat postu:

to raczej nie wina mieszanki, pozatym umiem regulować gaźnior, tylko tak dobrze chodził.
A ja zapłaciłem 2500 zł wcześniej za remont i wniosek nie kupować rski, bo to się sypie strasznie, codziennie u mnie coś innego, to wskaźnik temp, to coś innego.
świeca nawet nie wiem jaka to jest.
Pozatym elektroda raczej nie walnęła od za dużej dawki paliwa czy powietrza. a moto nie zagrzało się podczas jazdy tylko dopiero potem, wogule nie wiem jak ono chodziło jeszcze, iskra musiała przeskakiwać.
Jutro wywale silnik z ramy zdejme cylek i zobacze łożysko na stopie korby,a jak rozwalone to rozpołówka i na części.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 22:58, 18 Maj 2011    Temat postu:

jesliby juz to za malo palwia za duzo powietrza ale jeszeli go nie palowal ostro to to raczej nie mieszanka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 14:29, 19 Maj 2011    Temat postu:

dałem raz do 12 tys i tyle, ale powyżej 90 nie jechałem nawet,
Po prostu nieszczęście nade mną krąży,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 17:36, 19 Maj 2011    Temat postu:

Co do temperatury to mi też wzrasta do 80-88* jak go wyłączę a w czasie jazdy 72* około trzyma. aha co do wiec to dziś się dowiedziałem że jak mam np br9eg to ona jest bardziej odporna na ciepło a br10eg jest zimniejszą świecą bo chciałem zmienić ale jeśli to prawda to zostanę przy swojej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Czw 19:03, 19 Maj 2011    Temat postu:

wyjąłem silnik z ramy zdjąłem cylek, i właśnie nie wiem co dalej robić,
pomijając fakt że mam rotaxa 122 w ramie 97 gski xd
nie da się kapy sprzęgła bez wyjmowania silnika z ramy wymienić.
Cylek do szlifu to bedzie z 70 zł, nowy tłok kupie jakiś tani bo i tak sprzedaje.
Ale nie wiem czy łożyska na wale nie poszły, luzy na korbie góra dół nie ma, lekki na boki ale to w każdym 2 t jest,
opiłki w komorze korbowej są , tyleko teraz pytanie czy wystarczy przepłukanie ?

Co do zaworu, to był strasznie zapieczony, podważałem go kluczem xd m na wyjętym cylku, plus wd 40 ale to tak na marginesie ;p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daderga dnia Czw 19:05, 19 Maj 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Czw 19:09, 19 Maj 2011    Temat postu:

Zależy jak chcesz tanio zrobić pod sprzedaż to przepłukaj silnik, kup nowy tłok, daj cylinder do honowania i poskładaj wszystko ale jak chcesz porządnie to zrobić to weź go rozkręć zobacz łożyska wyczyść itd. A co do kapy od strony sprzęgła to widocznie że masz ramę z gs-ki i nie da się bo normalnie można bez problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 19:18, 19 Maj 2011    Temat postu:

A gdzie robiłeś remont?W motortechu?Słyszałem że tam od czasu do czasu potrafią spier***** robotę...
Tak na marginesie, enduro wyniesie cie jeszcze wiecej niz rs...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin