Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Brak zaworu rotax 122
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Czw 12:35, 26 Sty 2012    Temat postu:

Dokładnie jak mówi kolega wyżej: przyrównując Rs bez zaworu wydechowego ale z zasślepionym kanalikiem i Rs z w pełni działającym zaworem nie ma różnicy w v-maxie, jedyna rożnica między tymi dwoma furami jest taka, że Rs z zaworem ma mocniejszy dół.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 15:32, 26 Sty 2012    Temat postu:

Pisząc bez zaworu regulowanego mam na myśli stały zawór, który nie otwiera się powyżej 6-7 tys. Jak sam napisałeś że v-max jest przy 12 tys. obr. Ze stałym zaworem nie wkręci ci się do tych 12. I mam moto po remoncie i dobrze wyregulowane. Jak jest stały zawór to moto ma ogromne problemy na wyższych biegach powyżej tych 9 tys obr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Czw 16:42, 26 Sty 2012    Temat postu:

Po prostu się nie zrozumieliśmy;) Masz rację, ze stałym się nie wkręci, ale wywal go i zaślep, to wiadomo co będzie;) A wogóle najlepszym sposobem byłoby przycięcie języczka stałego zaworu tak, że po jego zamontowaniu do cyla nie będzie on wystawał ze swojego "kanalika", po prostu ma być cały w nim schowany i nic nie wystawać, czyli po włożeniu palca w kanał wydechowy ma go nie być czuć, wtedy byłaby malina, bo po przykręceniu samej blachy masz jednak ten kanalik pusty i tam są zawirowania i inne cuda, trzeba pamiętać o tym, ze to wysilone 2t z wydechem z rezo, więc coś takiego bądź co bądź przeszkadza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin