 |
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Czw 21:38, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
daderga napisał: |
Docierając tym starodawnym sposobem tracisz od 2 do 10 % mocy, potwierdzone. |
Chętnie to zobaczę... Pokaż mi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Czw 21:53, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Hamownia, zresztą były o tym artykuły, Napisałem Tobie dlaczego tak jest.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 2/3 Skąd: wziąść kase na paliwo?
|
Wysłany: Czw 22:27, 02 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kod: |
http://www.motor-tech.katowice.pl/technika/Docieranie2.htm |
No raczej oni się na tym znają i sami piszą, że baaardzo zdrowo jest co jakis czas dać w palnik i odpuscić i przy czym pilnować rygorystycznie temp. Kiedyś się docierało inaczej bo były inne tworzywa tłoków pierscieni etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Rysio

Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: Pią 13:23, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
daderga napisał: |
Ja nie będe pisał więcej , bo w sprawach elektromagnesu bajerować mnie możecie, ale nie w sprawach silnikowych.
To tyle. |
Przepisać z strony Motor-techu każdy potrafi, a opisy w motor-techu dotyczą silników wyczynowych, i tam nie jest napisane czy do 2T czy 4T, a to jest znaczna różnica...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 14:00, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
docierać szybko , extramalnie od pierwszych metrów.
coś w tym jest a co?
Monopol bo jeden powie tak drugiemu , silnik od razu dostaje po dupie, wszystkie podzespoły nie dopasowują się spokojnie tylko jest ostre rżnięcie ścieranie się itd itp i jak robi to więcej osób to taki Pan co ma fabrykę z częściami , chociazby zamiennymi , zaciera ręce i przelicza kase jaką wydajecie na nowe części
kolega docierał apke 2 tygodnie temu miał najeżdżone 200 KM ( ten co na gumie latał , pokazywałem wam film na youtubie co na rs wyczynia) i jechał 120km/h przy 8500obr chyba, stuk puk koło sie zablokowało moto zatarte. remont od nowa a pan od części zaciera ręce:)
jak docierałem horneta to pamiętam ten smród z wydechu.... nie dało się ustać tak waliło. łzawiłem , dusiłem się. i tak przez 600km czułem ten smród.
wszystko musi się dotrzeć.
zresztą, w wakacje jade na hamownie do warszawy , jedną z najlepszych i najbardziej wiarygodnych w Polsce to dam wam znać ile mi mocy,, ubyło,, przez tradycyjne docieranie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianadernew dnia Pią 14:04, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 15:10, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Rysio napisał: |
daderga napisał: |
Ja nie będe pisał więcej , bo w sprawach elektromagnesu bajerować mnie możecie, ale nie w sprawach silnikowych.
To tyle. |
Przepisać z strony Motor-techu każdy potrafi, a opisy w motor-techu dotyczą silników wyczynowych, i tam nie jest napisane czy do 2T czy 4T, a to jest znaczna różnica... |
nie wiem nie czytałem tego.
Ale oddawałem do nich cylek i gadałem z gościem sporo,
No raczej że do 2t przecież on tylko piszę o 2t.
A ten twój kolega adrian to pojęcia nie ma, jechać na dotarciu 120 ile on tak jechał, to oczywiste że się zatarła bo sięprzegrzała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: Pią 15:12, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A już myślałem że daderga zna się na rzeczy i jest specem, każdy potrafi przeczytać coś na forum i potem się mądrzyć. Jak 120 to granica 8k obrotów więc o przegrzaniu nie ma mowy. Haha wiem o kogo chodzi: pseudo Czesio stunter
Adi ma rację. Pozdrawiam leszczyków którzy podobnie jak w powiedzeniu mają w nogach zamiast w głowie
PS: proszę mi się tu zaraz nie napinać, moim postem nie chciałem nikogo obrazić!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez krystek_19 dnia Pią 15:17, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Adrianadernew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 08 Gru 2008
Posty: 2949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Pią 15:32, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dadagera- twoim zdaniem temperatura pracy silnika zależy od prędkości ?
krystek- mmm...jesli chodzi ci o ,,czesio stunter,, jako typka którego opisuje ze mu sie rs zatarła to nie to nie ten.
chodzi mi o ,, Silver Mati,,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Adrianadernew dnia Pią 15:33, 03 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 18:54, 03 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
achh panowie
Lubie was ale nie macie żadnych argumentów.
Jak mówisz że kumpel ciska 120 .
TO ile czasu ?
Pewnie ciśnie sobie przez minute i mówi że nie przekraczał 6 tys obrotów bo tak mu specjalista mechanik powiedział.
Zapewne złapało pierścień, utrata mocy, podwyższona temperatura.
POWTARZAM PO RAZ KOLEJNY : NAJWAŻNIEJSZE NA DOTARCIU :::
-nie trzymaj silnika na jednostajnych obrotach
-patrz na temp cieczy chłodzącej w upały bardzo łatwo o przegrzanie, co na dotarciu szybko kończy się zatarciem, bo układ tłok cylinder nie jest jeszcze dobrze spasowany. co za tym idzie tłoczek puchnie, a reszta sobie wyobraźcie sami
-nie przepalaj motonga, taka praca nie wpływa dobrze ogólnie dwusuwy nie lubią pracy na wolnych obrotach bo mieszanka jest wtedy zbyt uboga i gorsze smarowanie.
A chyba każdy wie jak ono wygląda w 2t.
-Większa dysza ( może się przydać jeśli jeździsz w mieście )
- Kolejna ważna sprawa polecam docierać na jakimś w miare dobrym mineralnym oleju.
Na syntetyku będzie się o wiele dłużej docierało. ( nie piszę że gorzej) ale będziecie myśleli że dotarty już po 800 km a dacie w palnik a tu wam tłoczek spuchł.
Stosuj się do tych rad będzie Ci moto służyło i miało dużą moc.
Proszę nie pisać że jestem specem bo przeczytałem coś na forum, od pana Piotra Woryny dowiedziałem się tylko o dyszy.
Uważam go za jednego z lepszych speców od 2t w Polsce.
I wypraszam sobie żeby ktoś pisał że wszystko robi dla kasy,i piszę na stronce żeby zacierać sobie cylek bo wymyśla "swoje metedy "
Jak Adian napisał.
A i nick MAM DADERGA
To tyle
Nie spinam się tylko dyskutuję, NIe neguje waszego sposobu docierania, jest też dobry może nawet bezpieczniejszy jak ktoś się nie zna.
MIłego weekendu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|