Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Parę problemów z rs 125 2006

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
aaddaamm
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stare Babice

PostWysłany: Nie 0:56, 04 Sie 2013    Temat postu: Parę problemów z rs 125 2006

Cześć,

Mam pewne zastrzeżenia co do mojego motocykla, otóż przed powstaniem rysą na cylindrze po przejechaniu ok. 4/5 tysięcy (4 razy za szybko) v-max wynosił ~162 km/h oraz przyspieszał szybciej i mocniej a po szlifie tulei i dobraniu sportowego tłoka Wossnera (w serwisie) prędkość znacznie spadła bo wkręca się spokojnie tak do 128/130km/h przy max. 10/11tys. obrotów - bo więcej nie kręci a powinien do 12 spokojnie. Na luzie wkręca tak do 10,5.

Następnie oddalem ponownie aby zajrzeć do gaźnika, w jednym zbiorniczku było paliwo i nie zamykał sie do końca + w rurce od paliwa też było trochę paliwa. Zaklejona dziura i niby wyregulowany gaźnik. Do tego często jak od razu wykręcę manetkę na max'a to zalewa go lekko. Podczas jazdy na tych samych obrotach niskich czasem lekko zaczyna rzucać.


Pytanei brzmi, w czym leży wina spadku prędkości i mocy oraz inne zastrzeżeżnia jezdne. Po prostu nie jestem zadowolony skoro chodzi gorzej niż poprzednio.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dudson
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Lut 2013
Posty: 817
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 20 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice Kościelne

PostWysłany: Nie 4:11, 04 Sie 2013    Temat postu:

docierałeś czy odrazu wkręcałeś do tych 10,5k na luzie ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aaddaamm
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stare Babice

PostWysłany: Nie 8:07, 04 Sie 2013    Temat postu:

docierałem, ok. 900km przejechałem wpierw kręcąc max. do 8, później 9,5.
Od czasu do czasu wiadomo na sprzęgle skoczyły obroty.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aaddaamm
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stare Babice

PostWysłany: Pią 10:44, 09 Sie 2013    Temat postu:

Zero propozycji?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daderga
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lis 2010
Posty: 548
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Częstochowa

PostWysłany: Pią 10:54, 09 Sie 2013    Temat postu:

to chujowo docierałeś na przyszłość przeczytaj [link widoczny dla zalogowanych]
Masz dozownik czy lejesz olej do baku ?, sprawdź układ wydechowy i zawór, mogło Ci zapiec zawór, lub wydech. Czy moto kopci ?
Jaką masz dysze w gaźniku.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aaddaamm
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Stare Babice

PostWysłany: Śro 22:06, 21 Sie 2013    Temat postu:

daderga napisał:
to chujowo docierałeś na przyszłość przeczytaj [link widoczny dla zalogowanych]
Masz dozownik czy lejesz olej do baku ?, sprawdź układ wydechowy i zawór, mogło Ci zapiec zawór, lub wydech. Czy moto kopci ?
Jaką masz dysze w gaźniku.


Starałem się stosować do zaleceń specjalistów z serwisu motocyklowego zajmujących się motocyklami od bardzo dawna - więc nie wiem co tu mogę napisać.

Mam dozownik, przy docieraniu lałem jeszcze do baku. Motocykl kopci tylko przy włączonym ssaniu na zimnym silniku.
Dyszę mam jakąś delikatnie ponad 20 (dokładnie nie pamiętam)

Twierdzą, że wina leży w żeliwnej tulei.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin