Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Problem po wyjęciu black boxa - pomocy!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
daniojwrz
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 7:06, 29 Kwi 2012    Temat postu: Problem po wyjęciu black boxa - pomocy!

Witajcie. Bardzo Was proszę o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu.
Otóż początkiem zimy kupiłem RS-kę 125 z 2003 roku (typ z tabliczki znamionowej SF). Motocykl kupiony w Niemczech w serwisie Hondy z silnikiem zdemontowanym i rozebranym. Próbowali go pewnie niedużym kosztem naprawić, ale w efekcie woleli sprzedać w takim stanie. Po przywieziu do Polski wymieniony został tłok i inne bebechy (wosner) także silnik jest już ok. Problem polega na tym, że był oczywiście zamontowany Black box, z czterema kabelkami, ale dwa z nich były wogóle niepodłaczone, a dwa były podłaczone - masa i zasilanie.Także element ten jakby niedziałający, ale efekt jest taki, że moto na pstoju kręci się po rozgrzaniu do 8 tys. natomiast co najgorsze w czasie jazdy osiąga maksimum 5 - 5,5 tys. obrotów.....i na tym koniec. Dodam że motocykl w briefie niemieckim ma wbite 11kW mocy i pewnie posiada wszystkie blokady. Nie wiem już gdzie pytać, bo każdy mechanik mówi co innego i chyba pozostaje mi liczyć na Waszą pomoc.
Wkrótce dołączę fotki bleck boxa i modułow jakie posiadam.
Proszę POMÓŻCIE!!!

Moduł NIPPONDENSO
[link widoczny dla zalogowanych]

Moduł DUCATI
[link widoczny dla zalogowanych]

Black Box
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez daniojwrz dnia Nie 17:18, 29 Kwi 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniojwrz
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 13:14, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Mając dziś chwilkę czasu - zaglądnąłem do filtra powietrza - nie ma już zwężek w gumie dolotowej oraz dolnego otworu.
Zaślepiłem też stały zawór wydechowy i efekt jest taki że nawet na postoju rozgrzany nie wkręca się powyżej 5tys. obrotów. W czasie jazdy - jak wcześniej do 4 -4,5 tys pracuje ładnie a póxniej obroty już nie rosną a silnik pracuje zdecudowanie gorzej, jakby głosniej......


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 14:27, 29 Kwi 2012    Temat postu:

no bo nie uszczelniłeś dziury po zaworze dokładnie i głośniej pracuje weź załóż stały

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniojwrz
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 15:12, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Dziura zaślepiona.....śruba zeszlifowana z nakrętką, podkładką i uszczelką od zewnątrz. Ponoć miało pomóc a jest jeszcze gorzej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 15:19, 29 Kwi 2012    Temat postu:

kij, a nie pomóc moto dużo lepiej chodzi z stałym zaworem niż w ogóle bez (zaślepka)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniojwrz
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 15:23, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Czyli lepiej założyć go zpowrotem?
I co dalej???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 15:28, 29 Kwi 2012    Temat postu:

i szukać innych blokad. pewno moduł i zobacz jaką masz świece (nie ma to nic wspólnego)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniojwrz
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 15:59, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Ok - czyli to że w czasie jazdy kręci się tylko do ok. 5 tys to na pewno jakaś blokada? Może jakaś pozostałość po tym blach boxie....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 16:08, 29 Kwi 2012    Temat postu:

nie wiem , nie ściągałem blokad w apce. może jakiś dławik na manetce, gaźniku, albo najprawdopodobniej masz zablokowany moduł zapłonowy nippodenso (czy jakoś tak)

http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/odblokowanie-aprilii-rs-125-opis-zdjecia,4719.html tutaj sobie poczytaj


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwy_1994 dnia Nie 16:09, 29 Kwi 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniojwrz
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała

PostWysłany: Nie 16:10, 29 Kwi 2012    Temat postu:

Swieca nowa NGK BR10EG....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 16:12, 29 Kwi 2012    Temat postu:

no czyli świeca dobra, do moto odblokowanego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 19:15, 29 Kwi 2012    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
kij, a nie pomóc moto dużo lepiej chodzi z stałym zaworem niż w ogóle bez (zaślepka)


Ze stałym zaworem rska, ledwo co sie wkręca do 11rpm.. muł na maxa, jedynie co dobre to ze z dolnych obrotów jedzie jakos, ale za to wyższe do dupy.. ja tam wole jeździć bez..


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian.k1990
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: pomorskie

PostWysłany: Nie 19:34, 29 Kwi 2012    Temat postu:

co do stałego zaworu to zależy w jakiej pozycji jest unieruchomiony jak będzie całkiem na dole to motor będzie ciągnąc ładnie od dołu ale nie dostanie kopa przy 7 tys obr i ogólnie z tego co pamiętam to chyba wkręca się tylko wtedy do 8 tys a jak się podniesie ten stały zawór na maxa to do 7 tys motor będzie zamulony ale potem bedzie ladnie sie krecic do końca

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
peśku15
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Wto 18:51, 01 Maj 2012    Temat postu:

Ja odblokowywałem rs i podstawowe blokady są w wydechu. Zwężka przy cylindrze i taka "rura" w dyfuzorze. Jak to wywalisz to moto bedzie sie krecilo na max
a no i oczywiscie zawór i dysza w gazniku


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez peśku15 dnia Wto 18:53, 01 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
daniojwrz
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 16 Paź 2011
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworze/Bielsko-Biała

PostWysłany: Wto 20:22, 01 Maj 2012    Temat postu:

W przyszłym tygodniu na pewno będą wyciągane blokady z wydechu... A przez te kilka dni wolnego postaram się troche podłubać, zobacze co tam w gaźniku słychać i podzielę się z Wami tym co tam znalazłem;) choć mam nadzieje, że na tym zakończą się problemy Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin