Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Prośba od Laika Gażnik Zawór

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gieku
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:43, 26 Kwi 2010    Temat postu: Prośba od Laika Gażnik Zawór

Witam,mam do was prosbe o wytłumaczenie mianowicie jak podnieś iglice w jaki sposob,wszyscy pisza ze podnosza iglice a nie pisza jak bynajmniej nie znalazłem na forum... 2 gie pytanie jak sprawdzic zawór wydechowy tez sie naczytałem o czyszczeniu itd a ja niewiem gdzie sie dokładnie znajduje i co z nim zrobic ,bo Problem polega na tym ze Apka idzie od 7tys a ponizej muł ,niewiem czy tak ma być czy coś rególowac,dodam ze wyczysciłem gażnik i wyregolowałem dysze na gażniku .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
igor003
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:51, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Iglica jest tam gdzie linka wchodzi do gaźnika. Regulacja polega na tym że na iglicy masz rowki i podniosisz lub obuszczasz iglice taką malutką blaszką.
Zawór wydechowy jest nad początkiem wydechu przy cylindrze najłatwiej go zobaczyć jak masz regulowany bo wtedy wychodzi z niego linka


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gieku
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 17:03, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Czy musze wyciagac caly gaznik zeby iglice podnies, Co moze byc przyczyna ze do 7-8tys
muł powyzej jakby nitro dostał czy to zawor czy iglica, jak rozbierałem gaznik to jest tam pływak,czy to chodzi o to z ta iglica zeby podnies (wyzej dac plywak ,czy to niema nic wspolnego z iglica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Squller
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Lip 2009
Posty: 412
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SBE

PostWysłany: Pon 18:30, 26 Kwi 2010    Temat postu:

To zależy jaki masz zawór, bo jak masz stały to będziesz miał dół słaby ale od 8 tyś będzie wystrzał, jak masz regulowany to dół będzie troche lepszy a góra taka sama jak w przypadku stałego. Jest też opcja przy regulowanym zaworze, że się poprostu zapiekł, ale to raczej wtedy byłoby w drugą stronę (dół w miare, ale góra będzie bardzo słaba)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
igor003
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:10, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Co do iglicy to nie musisz wystarczy wykręcić 2 śrubki na górze gaźnika w tym miejscu co ci linka wchodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gieku
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:12, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Co do iglicy ok podniosłem ja, ale zauwazyłem ze przy gazniku sa 2 dysze i ta mniejsza z prawej strony jak ja reguluje na wlaczonym silniku sama mi sie wkreca i tak w kółko, juz ja zrobilem zeby sie sama nie wkrecała,ale powiedzcie mi czy ona juz jest do wymmiany ze sama sie kreci, czy po prostu tak jest, jutro sprawdze czy ta wkrecajaca sie dysza byla przyczyna slabych przyspieszen od 1-7tys ,jeszcze jak by mi ktos umial odpowiedziec jak te dysze maja byc wkrecone i prawa od czego i lewa-wieksza od czego, co do zaworu to tak nie umie stwierdzic czy jest do regulacji czy nie poniewaz jest tam diura wielkosci linki i tluste od oleju,co zrobic z tym calkiem zaslepic,wyjac zobaczyc co tam jest , jak cos znajde to mam usunac ze srodka ten zawor?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Pon 20:30, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Oddaj to lepiej ziomek do serwisu,bo szkoda motorku.

Dużo tematów było o zaworze.Poczytaj je dobrze i oceń sam swoje możliwości,jeżeli nie dajesz rady to odpuść,bo możesz więcej szkód narobić niż to warte.
Pozdro (bez urazy ziomek)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gieku
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:59, 26 Kwi 2010    Temat postu:

Dam rade metoda prób i bledów, a przeciez nie narobie szkód odkrecajac zawor , czy regulujac dysze . Po to jest to forum zeby sobie pomagac, mimo to dzieki .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin