 |
| Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Pon 16:04, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
juzio13 napisał: |
ale jak mu tak powiecie że nie ma robić sam jak nie umie to nigdy się nie nauczy nawet tak prostej rzeczy... |
otóż to... chcialbym sie tego nauczyc, odrazu nikt nie umial. A nie chce z kazda pierdołą do mechanika lecieć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
daniel13
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Mar 2010
Posty: 705
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Rudka City k. Lublina
|
Wysłany: Pon 16:23, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
No dobra powiem ci co i jak mniej wiecej wzorując sie na nsr bo ostatnio wykręcąłem i tez dwusów;
1.Wykrecasz zbiornik paliwa tak abyś widział filtr powietrza (czarna puszka)
2.Od tego filtra idzie rura do gażnika <dolot> przy gazniku masz opaske na płaski albo gwiazdkowy śrubokręt i luzujesz ją, filtr powietrza odkrecasz też od mocowań do ramy czy jak to tam idzie.
3.Teraz z drugiej strony gażnika od przodu masz kruciec ssący gdzie przy niem tez jest opaska którą poluzowywujesz i gażnik powinien ci wyjść.
4.No jesli go trzymasz w rece i trzyma sie lużno na szlauszkach i linkach to odkrecasz po koleii linki od gazu (przepustnicy) pozniej od ssania (nie wiem jak idzie w rs) no i od paliwa szlauszek i oleju.
5.Jak wyjoles gaznik to wylewasz z niego paliwo najlepiej do jakiegos pojemnika przyda ci sie do obmycia go z brudów.
6.Rozkładasz sobie miejsce pracy gdzie nic nie zgubisz itd najpepiej czysty stolik. gładniesz gażnik i od spodu masz dekielek nie wiem jak to sie trzyma w rs alo na śrube którą odkrecisz kluczem 12 albo na śrubki które odkręcisz śrubokrętem gwiazdkowym, odkręcasz i widzisz pływak i dysze.
7.Pływaka nie odkrecaj bo niema po co, czep sie dysz głównej i tej reszty xd bierzes śrubokręt płaski nie za gruby i z uzyciem nie wielkiej sily prubujesz odkrecać te dysze po jednej i czyszcząc odrazu (najlepiej przedmuchać spręzarką) patrzysz pod światło zeby nic nie bylo w srodku tylko bylo widać swiatlo i wkręcasz i tak przy kazdej dyszy.
8.mozesz przedmuchac jeszcze zbiornik pływaka wywalic ten brud bo moze cos byc no i reszte jakihś kanalików od paliwa i oleju.
9.Skrecasz tak jak rozkrecałeś wszystko najlepiej zebyś nic nie zgubil.
To jest moj sposób jak zawsze robiłem przy czyszczeniu gażnika i zawsze wszystko jezdzilo wiec jesli ktoś ma jakieś zastrzeżenia to poprawcie ;D
pozdro ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Świebodzin
|
Wysłany: Pon 19:38, 21 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
|