Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

remont rs'ki, tłok

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
JACO
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:50, 23 Cze 2013    Temat postu: remont rs'ki, tłok

Witam, czeka mnie remont rs'ki. Czy wystarczy kupić nowy tłok, cylek do szlifu, nowe uszczelki i tyle ? Jaki polecacie tłok do rotaxa 122 gaźnik 34, który jest najlepszy ? Czy w tym komplecie uszczelek [link widoczny dla zalogowanych] znajduje się uszczelka od skrzyni biegów, od tej całej połówki silnika ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez JACO dnia Nie 20:54, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quadzik
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:53, 23 Cze 2013    Temat postu:

Tłok Vertex lub Wossner. A rotax 122 to chyba na nikasilu czyli honowanie trzeba.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
JACO
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:54, 23 Cze 2013    Temat postu:

tzn. prawdopodobnie jest wbita tuleja

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 20:57, 23 Cze 2013    Temat postu:

Jeżeli cylinder nigdy nie był robiony, to jest tam powłoka nicasilowa, więc jeżeli gładź jest bardzo zniszczona to pozostaje wbicie tuleji i włożenie Wossnera, jeżeli nicasil jest w miare ok. to robisz honowanie i dajesz Vertexa. Oryginalnie gaźnik jest 28 i przy seryjnym cylindrze nie ma sensu zmiany na większy. Ten komplet uszczelek co podałeś jest do Rotaxa 123(sądzą po roku rs w opisie). Rotax 122 był od 99r - 2012.

//edit:
Jak pisałem to nie było posta wyżej, więc jak masz wbitą tuleje to szlif i Wossner.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Nie 20:57, 23 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin