Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka
|
Wysłany: Pon 20:52, 12 Kwi 2010 Temat postu: Sprawdzanie kompresji |
|
|
Mam pytanko na jaki m silniku sprawdza sie kompresje na zimnym czy ciepłym??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
igor003
Ranga 4 - Skuterowiec
Dołączył: 03 Sie 2009
Posty: 81
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:36, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co ostatnio czytałem gdzieś na forum to można i na ciepłym i na zimnym. i jak na ciepłym bedzie 6 to że trzeba robić remont.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka
|
Wysłany: Pon 21:48, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
na zimnym silniku miałem 10 BAR to dużo czy mało??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Pon 21:54, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Dużo, silnik jeszcze pooooochodzi jak bedziesz dbał.
Na zimnym silniku sprężanie jest niższe niż na ciepłym bo jak jest cieply to tłok się rozrzesza delikatnie co powoduje zwiększenie sprężania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Pon 22:55, 12 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Amadi a tak mniej więcej o ile ? bo ja mierzyłem na zimnym to miałem chyba 9 o ile dobrze pamiętam to ciekawe ile było by na ciepłym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka
|
Wysłany: Wto 8:11, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Adwerion z jakiego roku masz Aprilie?? i jaki przebieg? Ja mam Apkę z 1997 roku przebieg 12000 i kompresja mi wychodzi na zimnym silniku 10 BAR . Aha odnośnie kompresji jeżeli mam 10 Bar to jaki olej mogę zalać syntetyk czy półsyntetyk?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 15:48, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
2007 teraz jakoś przebieg to 3tys. ale jeździłem trochę czasu i dostawał za mało oleju...
do tego jak to dokręcałem to nie dokręciłem do końca xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka
|
Wysłany: Wto 17:21, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Adverion a jaki olej mogę zalać syntetyk czy półsyntetyk??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Wto 18:14, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Oczywiście syntetyk, to silnik bardzo wysokoobrootowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Wto 18:26, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wysoko obrotowy nie aż tak bardzo =P
jeśli masz taką kompre rzeczywiście to jeździj na full syntetycu jak zacznie już tracić mocy to pół syntetyk ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZieLony_69
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 884
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:39, 13 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Adverion napisał: |
wysoko obrotowy nie aż tak bardzo =P
jeśli masz taką kompre rzeczywiście to jeździj na full syntetycu jak zacznie już tracić mocy to pół syntetyk .. |
g prawda, tylko i wyłącznie full syntetyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Amadi
Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Skaryszew
|
Wysłany: Śro 15:03, 14 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
ZieLony_69 napisał: |
Adverion napisał: |
wysoko obrotowy nie aż tak bardzo =P
jeśli masz taką kompre rzeczywiście to jeździj na full syntetycu jak zacznie już tracić mocy to pół syntetyk .. |
g prawda, tylko i wyłącznie full syntetyk. |
Racja ZieLony, naczytają się takich bredni i później opowiadają głupoty....czasem aż się czytać nie chce takich postów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka
|
Wysłany: Śro 15:49, 14 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
To mam lać full syntetyk? ale nie wiem jaki olej lał wcześniejszy właściciel przypominam olej w dozowniku ma kolor żółty. A jaki olej polecacie ?? Castrol czy Motul??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/3
|
Wysłany: Śro 18:17, 14 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Castrol... bo motul bardzo drogi =P
żółty tak jak pisałem wcześniej to pewnie Valvoline
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
buczo93
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 31 Mar 2010
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Dzierżoniów/okolice Wrocka
|
Wysłany: Pią 21:48, 16 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
a jaki olej do przekładni?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|