Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

sprzęgło nie pali (OK).Problem z blokadami i obrotomierzem.
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MarekRS125
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 13 Paź 2010
Posty: 91
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubin / Manchester

PostWysłany: Nie 19:14, 31 Paź 2010    Temat postu:

siema ja mialem taki sam problem z obrotomierzem ale mialem zdupczony akumulator bylo slabe napiecie i podczas jazdy jak widzialem ze mi obroty skacza to wiedzialem ze musze wylaczyc swiatla bo mi padnie za chwile moto, a co do filtra to nic innego jak regulacja gaznika zobacz jaszcze po zdieciu pudla z filtrem czy gaznik zyga benzyna na wolnych i na wiekrzych obrotach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d_mian
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Pon 18:09, 01 Lis 2010    Temat postu:

Zrobiłem dzisiaj 30-40km i na razie jest ok w filtrze sucho ale pojawił się inny problem a mianowicie miałem wymienianą linkę sprzęgła i dzisiaj dużo po mieście w korkach jeździłem i chyba się naciągnęła bo do końca dam klamkę a nadal ciągnie więc jak stanę to moto gaśnie? Jak sobie z tym poradzić? od razu mówię że przy klamce nie ma możliwości regulowania naciągu linki. Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Pon 18:14, 01 Lis 2010    Temat postu:

jeszcze jest regulacja na sprzęgle, zdejmujesz lewy bok i na środku masz plastykową zaślepke taka siwa, pod zaślepką jest nakrętka i śrubka którą sie reguluje sprzęgło, popuszczasz nakrętke i w prawo podciągasz a w lewo popuszczasz następnie dociągasz nakrętke dajesz zatyczke i gicior, żeby to zrobić potrzebujesz oryg klucze z aprili, ja nie miałem i musiałem dorabiać, z tego co pamiętam nakrętka ma rozmiar 12

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d_mian
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 14:43, 29 Gru 2010    Temat postu:

sorry że się nie odzywałem ale strasznie zabiegany byłem i nawet czasu nie miałem iść do garażu ale już się uporałem z czasem i wnioski mam takie że wczoraj uciągnąłem motor i tylne koło na lód odpaliłem i biegi zmieniałem wydaje się że jest wszystko jak na razie w porządku ( troszeczkę naciągnąłem linkę ).
A tak z ciekawości jak by mógł mi powiedzieć ile RS powinna jechać na poszczególnych biegach bo jak już wspominałem nie działa mi obrotomierz więc muszę sobie radzić bez a jeszcze jak była dobra pogoda to v-max 130km/h i więcej nie chciał więc jest 100% zablokowany:( ?
Co do obrotomierza to kupiłem drugi i jest to samo ktoś tam powiedział że może coś na kablach jest nie tak ale nie mam żadnych schematów elektryki więc może ma ktoś jakiś inny pomysł co jest nie tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Śro 15:20, 29 Gru 2010    Temat postu:

regulacja gaźnika ewentualnie masz membranki wyjechane ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Śro 15:32, 29 Gru 2010    Temat postu:

podejrzewam że masz odblokowany oprócz zaworu wydechowego, masz stały z języczkiem albo ci sie zapiekł regulowany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d_mian
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Śro 18:02, 29 Gru 2010    Temat postu:

zapomniałem dodać a to może coś wniesie do sprawy jak kupiłem RSke to nie było linki która wchodzi do zaworu wydechowego i mulił na początku a później miał kopa i zamontowałem tą linkę to teraz normalnie jedzie na niskich obrotach ale nie wiem do jakich obrotów bo obrotomierz nie działaSad Czy to znaczy że mam regulowany zawór wydechowy? Czyli co bym musiał zrobić wymienić żeby osiągnąć maksymalne osiągi z RSki? Proszę o jaśniejsze objaśnienie bo to moja pierwsza 125ccm a tak to tylko skuterki były.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamil15132
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 514
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Strzybnik

PostWysłany: Śro 18:50, 29 Gru 2010    Temat postu:

blokowany jest moduł zapłonowy, zawór wydechowy i wydech

Wszystkie blokady są opisane na forum wystarczy poszukać, żeby zawór był kompletny potrzeba modułu co steruje zaworem (pod siedzeniem), elektromagnesu(obok akumulatora) linki łączącej języczek z elektromagnesem, obudowy zaworu, sprężynki no i języczka

Sprawdź czy na wydechu masz 2 spawy jak tak to jest odblokowany, jak nie tzn że masz zablokowany wydech


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
szulagw
 
 


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 739
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/3

PostWysłany: Czw 10:50, 30 Gru 2010    Temat postu:

Możliwe,że masz coś z pływakiem.Przejrzyj go czy nie ma dziur i poprawnie pracuje.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
d_mian
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 23 Sie 2010
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bytom

PostWysłany: Czw 17:52, 30 Gru 2010    Temat postu:

ok w przyszłym roku zobaczę na wydech jak się prezentuje a co do zaworu wydechowego to jest linka która idzie do czegoś okrągłego obok akumulatora no zaworu więc możliwe że ten języczek jest zapieczony ale nie wiem zbytnio jak to odkręcić i przeczyścić. a co do modułu to musi być jeszcze jeden czy ten co jest pod siedzeniem to trzeba odblokować i już będzie dobrze? Możliwe żeby on już był odblokowany? Jak to sprawdzić?

Sorry ale nie wiem co to pływak i gdzie się znajduje:( ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin