Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 9:55, 07 Sie 2012    Temat postu:

Marino napisał:
Od drżenia to raczej wałek wyrównoważający. Ale najpierw bym radził sprawdzić naciąg łańcucha, bo kiedy jest zły moto ma straszne wibracje Wink.


Tak, ale wałek napędzają tryby plastikowe. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fullpower
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 10 Lip 2012
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:22, 07 Sie 2012    Temat postu:

ELO.Mam małe pytanie ile wam wytrzymują te plastikowe tryby

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 11:41, 07 Sie 2012    Temat postu:

Wymiana wszystkich plastikowych trybów przewidziana jest na 16k km, wiec tyle powinny wytrzymać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danjum
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kutno

PostWysłany: Wto 15:26, 07 Sie 2012    Temat postu:

no to raczej nie Tryby bo mam przejechane 25 tyś a przy 15 tyś był generalny w serwisie
P.S aby je wymienić musze cały silnik wyjąć ? bo pewnie inaczej się nie dostane


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez danjum dnia Wto 15:28, 07 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Wto 18:41, 07 Sie 2012    Temat postu:

Tylko odkręcić dekiel od strony sprzęgła i masz wszystki tryby na wierzchu. Ale przed tym najpierw spuścić olej ze skrzyni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danjum
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kutno

PostWysłany: Wto 19:22, 07 Sie 2012    Temat postu:

ok ok już się domyśliłem Smile
Żeby dostać się do trybów muszę odkręcić to koło (zdaje mi się że to zamachowe) i tu moje pytanie do kogoś kto już to robił..... czy to jest na specjalny klucz czy podejdę zwykłym oczkowym?
Z góry dziękuje wszystkim którzy mi pomogli Smile))


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 19:30, 07 Sie 2012    Temat postu:

Żadnego koła nie okręcasz robisz tak:
- zdejmujesz lewą owiewke
- spuszczasz olej
- odkręcasz wszystkie śuby pokrywy
- ściągasz pokrywowe
I na widoku masz wszystkie "bebechy" tj. sprzęgło - zdejmujesz je ręką - jeżeli masz rotaxa 122, i tryby masz wszystkie widoczne, jeżeli są dobre to jedynie co to musisz ustawić walek wyważający.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
danjum
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kutno

PostWysłany: Wto 20:43, 07 Sie 2012    Temat postu:

dziękuje wam bardzo Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sven1995
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 05 Sie 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:40, 08 Sie 2012    Temat postu:

u mnie aprilia na 6tys obrotów strasznie przerywa a potem juz idzie normalnie co to może być? za mała dysza?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dariusz
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 24 Cze 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:13, 09 Sie 2012    Temat postu:

według mnie zawór wydechowy sam miałem taki przypadek gdzie nie mogla przejść przez 6 tys

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Czw 15:59, 09 Sie 2012    Temat postu:

WAZNE PYTANIE: mam przejechane 18k i chce wymienic tlok, wczesniej nic nie robione, pytanie nastepujace: jakie wymiary ma tlok seryjny i jaki mam zamowic? Bo dopiero jutro bd mal czas rozebrac go a chcialbym dzis zamowic tlok, licze na szybka odpowiedz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Czw 16:33, 09 Sie 2012    Temat postu:

Nie licz na szybką odpowiedź, bo musisz rozebrać i zmierzyć cylinder, by wiedzieć w jakim stopni jest wytarty nicasil.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 05 Gru 2010
Posty: 171
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ostrowiec Św.

PostWysłany: Czw 17:01, 09 Sie 2012    Temat postu:

Czyli nie zamówie dziś tłoka..., a jak np na nicasilu bd malutkie rysy to chyba nie bd miał problemów nowy tłok? Bo całkiem nieźle jeździ apka , nie traci mocy komprecha jest, ostatnio mam problem z odpalaniem na ciepłym i ten przebieg, więc postanowiłem wymienic tłok, a i jeszcze jedno pytanie, wam tez tak smierdzi benzyna apka? rok 2007 a bigdzie sie nie poci ani nic, a strasznie czuc benzyne jak sie kolo niej stanie..

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Daniel dnia Czw 17:45, 09 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Czw 17:45, 09 Sie 2012    Temat postu:

Jeśli ładnie śmiga to tylko rozebrać, ocenić stan powłoki, dobrać nowy tłok i zakładać, nigdy się nie kupuje tłoka nie mierząc cylindra bo na 99,9% nie trafisz z wymiarem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kacpeRS
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Miechów/Kraków

PostWysłany: Czw 20:33, 09 Sie 2012    Temat postu:

Mam pytanie, chodzi o obroty, a mianowicie jak wkręce motor na 8tyś. i powyżej obrotów to natychmiastowo się zrywa. Poniżej tych 8tys śmiga sobie spokojnie ale gdy dojdzie tak jak mówię do takich obrotów to nagle przyśpiesza że aż do tyłu ciągnie ;d. Czy to normalne ? Nie powinien jakoś stopniowo przyśpieszać coraz bardziej tylko że tak powiem, agresywnie? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 69 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin