Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Warzywek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Wrz 2013
Posty: 141
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prudnik (opolskie)

PostWysłany: Nie 16:56, 22 Gru 2013    Temat postu:

Dokładnie o to mi chodzi. Jeśli chcesz się upewnić to tak jak mówiłem numer ramy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Duch
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 19 Gru 2013
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z Polski

PostWysłany: Nie 17:17, 22 Gru 2013    Temat postu:

To mi wystarczy dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 0:35, 24 Gru 2013    Temat postu:

Panowie jest gdzieś jakiś temat w którym jest w miarę krok po kroku opisana wymiana uszczelniaczy lagów ? wiem, że ktoś kiedyś pytał o taki temat i ktoś mu go podał a za chiny teraz nie umiem go znaleźć a wolałbym mieć takowy jak się za to zabiorę Razz

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Wto 0:35, 24 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:23, 25 Gru 2013    Temat postu:

nikt nie wie ? :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Śro 15:33, 25 Gru 2013    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 15:44, 25 Gru 2013    Temat postu:

Dzięki Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
CoTyChcesz
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lipsko

PostWysłany: Śro 21:43, 25 Gru 2013    Temat postu:

Panowie, planuję kupić motocykl z silnikiem rotaxa 122, właściciel twierdzi, że pod czas jazdy tylne koło mu się zablokowało i skrzynia nie chce zmienić nawet biegu, co o tym sądzicie, co może być tego przyczyną, bo na pewno nie spuchnięty tłok, wydaje mnie się że wybierak mógł nawalić. Czekam na odpowiedź. Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zielak
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 17 Lis 2013
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Pią 20:26, 27 Gru 2013    Temat postu:

mogło tak być może też w którymś trybie urwał się ząbek i poprostu zblokowało widziałem też przypadek na forum że zblokowało mu koło i zatarł się tłok ale to jakiś przypadek wiesz co zapytaj się koleśa żeby zdioł dekiel od magneta i niech sprubuje przekręcić tłokiem do tyłu jak się nieda ruszyć ani w jedną ani w drugą to zdaje mi się że tłok coś zablokowało ja tak miałem w peugeocie 50 tylko mi zablokowała zawleczka od tłoka bo mi wpadła w wał a jak wałem da się przekręcić to napewno coś ze skrzynią

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Quadzik
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Cze 2013
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:10, 28 Gru 2013    Temat postu:

Czy normalne jest to że kapie czarna maź z olejem z łączenia wydechu z cylindrem? Na postoju kapie parę kropel a pompa oleju była regulowana w serwisie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Sob 21:01, 28 Gru 2013    Temat postu:

Trochę syfu zawsze się wydostaje Smile ale jeśli nie chcesz to złóż uszczelki pod wydech i będzie waliło do wydechu, a jak on się zasyfi to będzie trzeba go ciąć i wywalać, kolega miał tak w tzr, że wszystko ładowało do tłumika i dupa, musiał ciąć bo nie chciała gadać. Ale jeśli jest moto dobrze wyregulowane to jak się juz rozgrzeje to nie będzie nic leciało, pare kropel skapnie i już Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Moksiu
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Leszno

PostWysłany: Sob 23:20, 28 Gru 2013    Temat postu:

Mam takie pytanko, kiedy narożniki na czaszy są matowe, a kiedy w połysku? Aprilia rs 125 2008-2010 Nero Black.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzik
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siepraw

PostWysłany: Nie 12:18, 29 Gru 2013    Temat postu:

Siema,
Sprawa wygląda tak że zapalił mi się na liczniku KLUCZ Serwisowy, niedługo po tym cały licznik zaczął wariować, tzn. cały czas świeci rezerwa oraz nie pokazuje temperatury silnika.

Pytanie brzmi, jak usunąć KLUCZ oraz czy reszta problemów może być tym spowodowana?
pozdro Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzik dnia Nie 12:22, 29 Gru 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 12:45, 29 Gru 2013    Temat postu:

Nie to nie wina kluczyka... Kluczyk możesz sam łatwo skasować poprzez włożenie klucza do stacyjki i trzymania przez 10 sec przycisku od licznika tego na lewej manetce i przekręcić kluczyk nadal trzymając ten przycisk przez następne 10 sec. W sumie 20 sec trzeba go trzymać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzik
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 22 Lip 2013
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siepraw

PostWysłany: Nie 13:22, 29 Gru 2013    Temat postu:

Ok, super Smile Klucza już nie ma, teraz tylko pytanie od czego może wariować reszta? Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
fuckout2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 1309
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łódź

PostWysłany: Nie 13:46, 29 Gru 2013    Temat postu:

odłącz akumulator i podłącz powinno zadziałać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 132, 133, 134 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 133 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin