Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Sob 23:54, 22 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Sprzęgło nie jest na nic przykręcone w rs, więc nie wiem po co tam klucz ;o
Korek wlewu oleju od 123 do 122 podpasuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Przemas
Ranga 3 - Simsonek
Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Janowiec Wlkp.
|
Wysłany: Nie 0:48, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ale gdzieś na necie widziałem klucz do blokowania sprzęgła czy coś takiego i ogłupiałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Nie 9:52, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Czy łożyska skf lub zkl będą dobre do rotexa? i jakie brać luzy? c3? c4? i ile jest wszystkich łożysk w rs 125, bo z poprzedniej rozbiorki wydaje mi sie że jest 8, a na schematach znalazłem tylko 6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Nie 10:47, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Na wał bierz skf z luzem C4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Nie 10:57, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
a reszta łożysk? kolega mówił że do swojego am6 kupowal c3, ale wole sie zapytac jakie wstawiają użytkownicy rotaxa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika
|
Wysłany: Nie 12:38, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Skladałem juz kilka rotax'ow i serwisowka przewiduje C3 ale to jest przeginanie, milem przypadki ze po paru tys. km na tym luzie łapało łozyska na wale. Kazdy mechanik ci powie ze lepiej dac luz C4
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Nie 17:40, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
no to sie zastosuje do Twojej rady a i jeszcze jedno! wszystkie łozyska muszą być otwarte, tak? żadne 2rs czy zz nie wchodzą w gre?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 21:43, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Takie pytanie, Gumy wybieraka znajdują się w feldze tylnej ponieważ zastanawia mnie jeden fakt dlaczego mam takie wielkie luzy na zębatce tylnej ruszam ją jak chce a przecież jest dokręcona
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kamex dnia Nie 21:44, 23 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:02, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Panowie mam sprawe, mianowicie w piątek jechałem z sąsiedniego miasta (bardzo spokojnie bo około 80km/h) i nagle apka zmieniła dźwięk ;o zjechałem na bok, obroty na postoju ~3 tys., aż musiałem zmniejszać i apka strasznie pierdziała, jak jakiś choper i wgl jej się dźwięk zmienił,jak wchodzi na obroty to też taki inny dźwiek, jest wolniejsza tzn nie wchodzi tak na obroty a v.max bałem się sprawdzać z tym dzwiękiem.. spieszyłem się do domu i jakoś wróciłem (z prędkością 80km/h, jakieś 20km) i odstawiłem apke, nie zaglądałem do niej bo się po imprezie troche pochorwałem i zamierzam zajrzeć do niej jutro chociaż ciężko będzie bo szkoła.. Wydech z tego co sprawdziłem normalnie się trzyma co to może być ? coś z zapłonem ? wiem, że nikt tu nie jest wróżbitą Maćkiem ale może macie jakieś pomysły bo nie bardzo wiem nawet od czego zacząć z góry dzięki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Nie 22:21, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ja jestem wróżbita maciej. dzisiaj w nocy będzie ciemno sprawdź dopływ paliwa, czy filtr powietrzny sie nie przytkał. a jeśli sama sie wkreca na wyższe obroty to może łapie gdzieś lewe powietrze, co by wyjaśniało faze z innym dźwiękiem. zatrzeć to sie raczej nie zatarł. no chyba że dozownik sie zaciął lub zapchał syfkiem co też jest możliwe... sprawdź najpierw czy nie ma nigdzie lewego powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:25, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Skoro jechałem nią 20km to dopływ paliwa musi być hm no jakby się filtr powietrza przytkał to chyba nie bardzo bym nią ujechał i spadek mocy nie jest aż tak duży no ale to już prędzej hm no wkręciła się na wyższe obroty ale jak jej je zmniejszyłem to już nie rosły no ale popatrze czy gdzieś nie łapie. No zatrzeć to na 100% się nie zatarła.. temperatura była w normie no i tak jak pisałem, jechałem nią te 20km a i mieszankę robie sam także dozownik może się zacinać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białobrzegi->prawie
|
Wysłany: Nie 22:29, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ptok Ci wlecioł do wlotu powietrza może?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:32, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
SzymonRS125 napisał: |
Ptok Ci wlecioł do wlotu powietrza może?  |
hahah no ja, czasem jak mi się nudzi to w czasie jazdy bak podnoszę żeby było ciekawiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz
Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Siemiatycze
|
Wysłany: Nie 22:46, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
obstawiam skamienienie łańcucha xD a tak na serio to ja bym obstawiał że coś sie w ukladzie paliwowym przytkalo a zbyt uboga mieszanka to wlasnie też rosnące obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!
Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:56, 23 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
no może było by to możliwe.. ale nie zmienił by się tak dzwięk ;o ona teraz brzmi jak całkiem inne moto no a to nie możliwe żeby było to spowodowane zbyt mało ilością paliwa, to samo z tą mieszanką.. zresztą zawsze leje tyle samo według strzykawki także nie ma takiej opcji ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|