Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marchewa666
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Lis 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lębork

PostWysłany: Sob 23:54, 22 Lut 2014    Temat postu:

Sprzęgło nie jest na nic przykręcone w rs, więc nie wiem po co tam klucz ;o
Korek wlewu oleju od 123 do 122 podpasuje?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Przemas
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 10 Maj 2013
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Janowiec Wlkp.

PostWysłany: Nie 0:48, 23 Lut 2014    Temat postu:

Ale gdzieś na necie widziałem klucz do blokowania sprzęgła czy coś takiego i ogłupiałem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze

PostWysłany: Nie 9:52, 23 Lut 2014    Temat postu:

Czy łożyska skf lub zkl będą dobre do rotexa? i jakie brać luzy? c3? c4? i ile jest wszystkich łożysk w rs 125, bo z poprzedniej rozbiorki wydaje mi sie że jest 8, a na schematach znalazłem tylko 6 Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Nie 10:47, 23 Lut 2014    Temat postu:

Na wał bierz skf z luzem C4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze

PostWysłany: Nie 10:57, 23 Lut 2014    Temat postu:

a reszta łożysk? kolega mówił że do swojego am6 kupowal c3, ale wole sie zapytac jakie wstawiają użytkownicy rotaxa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Nie 12:38, 23 Lut 2014    Temat postu:

Skladałem juz kilka rotax'ow i serwisowka przewiduje C3 ale to jest przeginanie, milem przypadki ze po paru tys. km na tym luzie łapało łozyska na wale. Kazdy mechanik ci powie ze lepiej dac luz C4

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze

PostWysłany: Nie 17:40, 23 Lut 2014    Temat postu:

no to sie zastosuje do Twojej rady Smile a i jeszcze jedno! wszystkie łozyska muszą być otwarte, tak? żadne 2rs czy zz nie wchodzą w gre?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 21:43, 23 Lut 2014    Temat postu:

Takie pytanie, Gumy wybieraka znajdują się w feldze tylnej ponieważ zastanawia mnie jeden fakt dlaczego mam takie wielkie luzy na zębatce tylnej ruszam ją jak chce a przecież jest dokręcona Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kamex dnia Nie 21:44, 23 Lut 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:02, 23 Lut 2014    Temat postu:

Panowie mam sprawe, mianowicie w piątek jechałem z sąsiedniego miasta (bardzo spokojnie bo około 80km/h) i nagle apka zmieniła dźwięk ;o zjechałem na bok, obroty na postoju ~3 tys., aż musiałem zmniejszać i apka strasznie pierdziała, jak jakiś choper i wgl jej się dźwięk zmienił,jak wchodzi na obroty to też taki inny dźwiek, jest wolniejsza tzn nie wchodzi tak na obroty a v.max bałem się sprawdzać z tym dzwiękiem.. spieszyłem się do domu i jakoś wróciłem (z prędkością 80km/h, jakieś 20km) i odstawiłem apke, nie zaglądałem do niej bo się po imprezie troche pochorwałem i zamierzam zajrzeć do niej jutro chociaż ciężko będzie bo szkoła.. Wydech z tego co sprawdziłem normalnie się trzyma co to może być ? coś z zapłonem ? wiem, że nikt tu nie jest wróżbitą Maćkiem ale może macie jakieś pomysły bo nie bardzo wiem nawet od czego zacząć Razz z góry dzięki Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze

PostWysłany: Nie 22:21, 23 Lut 2014    Temat postu:

ja jestem wróżbita maciej. dzisiaj w nocy będzie ciemno Very Happy sprawdź dopływ paliwa, czy filtr powietrzny sie nie przytkał. a jeśli sama sie wkreca na wyższe obroty to może łapie gdzieś lewe powietrze, co by wyjaśniało faze z innym dźwiękiem. zatrzeć to sie raczej nie zatarł. no chyba że dozownik sie zaciął lub zapchał syfkiem co też jest możliwe... sprawdź najpierw czy nie ma nigdzie lewego powietrza Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:25, 23 Lut 2014    Temat postu:

Skoro jechałem nią 20km to dopływ paliwa musi być Smile hm no jakby się filtr powietrza przytkał to chyba nie bardzo bym nią ujechał i spadek mocy nie jest aż tak duży no ale to już prędzej Wink hm no wkręciła się na wyższe obroty ale jak jej je zmniejszyłem to już nie rosły no ale popatrze czy gdzieś nie łapie. No zatrzeć to na 100% się nie zatarła.. temperatura była w normie no i tak jak pisałem, jechałem nią te 20km Smile a i mieszankę robie sam także dozownik może się zacinać Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Nie 22:29, 23 Lut 2014    Temat postu:

Ptok Ci wlecioł do wlotu powietrza może? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:32, 23 Lut 2014    Temat postu:

SzymonRS125 napisał:
Ptok Ci wlecioł do wlotu powietrza może? Very Happy


hahah no ja, czasem jak mi się nudzi to w czasie jazdy bak podnoszę żeby było ciekawiej Laughing


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
dexter1213
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 21 Cze 2013
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Siemiatycze

PostWysłany: Nie 22:46, 23 Lut 2014    Temat postu:

obstawiam skamienienie łańcucha xD a tak na serio to ja bym obstawiał że coś sie w ukladzie paliwowym przytkalo Razz a zbyt uboga mieszanka to wlasnie też rosnące obroty Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:56, 23 Lut 2014    Temat postu:

no może było by to możliwe.. ale nie zmienił by się tak dzwięk ;o ona teraz brzmi jak całkiem inne moto no a to nie możliwe żeby było to spowodowane zbyt mało ilością paliwa, to samo z tą mieszanką.. zresztą zawsze leje tyle samo według strzykawki także nie ma takiej opcji ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 153 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin