Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Czw 20:39, 30 Cze 2011    Temat postu:

mialem regulacje gaznika i muli !!;d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 20:55, 30 Cze 2011    Temat postu:

to chujową regulacje miałeś....A 2T zawsze ma okpa od 8 tys. Laughing

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Czw 22:19, 30 Cze 2011    Temat postu:

Hej mam takie pytanko, bo zmieniłem zębatki na 16/40 wcześniej miałem 13/40 i motor jechał na 6 przy 10 tyś 135km/h, natomiast teraz jedzie 130 na 6 biegu przy 9 tyś. i na większe obroty nie chce się wkręcić. Aprilka jest po remoncie (dotarta) i tłok Wossner, co może być przyczyną tak słabego v-maxu?, dysze mam 176, natomiast nie wiem jak z tłumikiem bo wygląda jakby był nie cięty, czy to mogło by być przyczyną tzn nie odblokowany wydech? i jeszcze jest mega muł przy 5 tyś tzn jade np na jedynce i zatrzyma sie 5tyś rpm i musze czekać z realne 2-3 sekundy i jest jebnięcie i zaczyna przyśpieszać, a natomisat jak jade np na 4 biegu i mam te 5tys rpm dam gazu to nie chce sie wkręcić.. musze zredukować i zaczyna przyśpieszać.. Bardzo prosilbym o pomoc:)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawciors125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Mar 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 23:29, 30 Cze 2011    Temat postu:

A zawór masz regulowany czy stały ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Czw 23:46, 30 Cze 2011    Temat postu:

Sorry ale vmaxie wiekszej roznicy czy regulowany czy staly chyba nie ma roznicy...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rs2008
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 01 Lip 2011
Posty: 51
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Krzywda

PostWysłany: Pią 0:30, 01 Lip 2011    Temat postu:

Witam panowie nigdzie nie mogłem znaleźć mojego problemu. Ostatnio odnotowałem spory spadek mocy w mojej Rs ok. 3000km po remoncie silnika. Gaźnik przeczyszczony wyregulowany filtr powietrza nowy świeca także. Już mam dość sypania kasy w to moto możecie mi powiedzieć co to?? teraz najwięcej dochodzę powoli do 128 a wcześniej to 140 to tylko moment i mi odcinało. Jeśli coś nie tak to z góry sory jestem załamany...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Rs2008 dnia Pią 0:33, 01 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lustrous
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 191
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ostrzeszów

PostWysłany: Sob 5:09, 02 Lip 2011    Temat postu:

Moglbym kogos prosic, aby wyslal mi linka do dyszy glownej Do Aprili rs 125 z 2003 roku by pasowala chodzi mi o dysze 155, z gory dziekuje, prosze o nie pisanie tematu ze mi sie szukac nie chce, bo znajde ii kupie, a okaze sie ze ta pasowac nie bedzie, a pozniej w tylek se ja nie wkrece.

Chodzi o linka z allegro.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lustrous dnia Sob 5:10, 02 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Sob 10:58, 02 Lip 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 11:15, 02 Lip 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

Tu masz ale do 148


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Nie 19:55, 03 Lip 2011    Temat postu:

Do ilu powinien krecic sie rotax 123 tak do 12 tys ?? i drugie pytanie czy jak apka (rotax 123) kreci sie tak do 10 10.5 tys nowy tłok membrana ok to moze byc to wina zle wyregulowanego gaznika dodam ze moto wkręca sie dobrze nie gaśnie i jak dochodzi do tych 10.5 tys to lekko słabnie (moto odblokowane)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Holew dnia Nie 19:59, 03 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Nie 20:34, 03 Lip 2011    Temat postu:

ja mam rotax 123 i za chiny nie pójdzie więcej jak 11tyś więc u cb jest wszystko ok

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez natcomp712 dnia Nie 20:34, 03 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Nie 20:43, 03 Lip 2011    Temat postu:

a masz tak ze przy tych 10 tys obr to moto lekko słabnie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Holew dnia Nie 20:43, 03 Lip 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
ironman333
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie 21:08, 03 Lip 2011    Temat postu:

nie nie jest ok jeżeli u mnie kreci do 12.5 tys (rotax 122) duzo od siebie sie nie roznia raczej praca silnika wiec powinien krecic wyzej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 9:51, 04 Lip 2011    Temat postu:

wszystko zależy od regulacji gaźniki , kondycji silnika, świecy. I NIE MOŻNA jednoznacznie określić do ilu tyś.obr powinien kręcić wasz silnik

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Giera
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 256
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:45, 04 Lip 2011    Temat postu:

jaki olej do lag sie wlewa, i jak to zrobic?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 21 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin