Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 207, 208, 209 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pi0trek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prudnik

PostWysłany: Nie 21:22, 08 Lut 2015    Temat postu:

Jak tam z tymi olejami Motul 710? Na allegro jest w cenie od 40 do 66zł, zastanawiam sie czy brać najtańszy czy moze okazać się podróbką? Jak myślicie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Nie 21:46, 08 Lut 2015    Temat postu:

Najlepiej znaleźć jakiś uczciwy warsztat co nie będzie sprzedawał kitu.
Co do oryginalności Motula to poczytaj sobie na necie czym się różni, bo pamiętam, że były jakieś różnice widoczne gołym okiem między oryginalnym, a podrabianym Motulem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pi0trek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prudnik

PostWysłany: Nie 22:15, 08 Lut 2015    Temat postu:

Zamawiał ktoś kiedys na allegro u użytkownika "FILTRY_Gdansk"? Na internecie w temacie o podróbkach piszą że w 100% polecaja ale jednak tu jest najtańszy. Poza tym wszystkie tematy o podrabianych olejach dotycza tych silnikowy wiec może tych do mieszanki nie podrabiają?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Apriliars125gsExtrema
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 17 Paź 2012
Posty: 684
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 22:56, 08 Lut 2015    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] zamów u nich sprawdzony sklep byłem osobiście z 15 razy w sezonie po oleje Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pi0trek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Prudnik

PostWysłany: Nie 23:06, 08 Lut 2015    Temat postu:

Ok, zamówione! Dzięki wielkie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Maister
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Mar 2013
Posty: 217
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie

PostWysłany: Pon 20:12, 09 Lut 2015    Temat postu:

głowica z rotax 123 pasuje to rotax 122?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaktusek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa :)

PostWysłany: Sob 19:21, 14 Lut 2015    Temat postu:

Panowie czym nasączacie filtr pwietrza? może być lekko motulem 710? i 2 bo paliwo nie dochodzi i cieknie mi z filtra paliwa tam na gaźniku, Wy to tylko przykręcacie czy kleicie też? leci mi na około Smile help pls

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Nie 11:59, 15 Lut 2015    Temat postu:

Możesz nasączyć tym olejem, a co do drugiego to nie wiem za bardzo o co Ci chodzi.
Jeżeli leje Ci się naokoło filtra powietrza i paliwo nie dochodzi to jedyne co mi przychodzi na myśl to to, że jest on zatkany.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaktusek12
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa :)

PostWysłany: Nie 20:54, 15 Lut 2015    Temat postu:

pogrzebałem, jest ok ale przy niskich obrotach dodam gazu zbyt szybko to się nie chce wybić takie buu, myślę że za dużo paliwa w miesance a wstępnie wykręciłem 2.5 obrotu, 1k na wolnych to też chyba za mało, myślicie że 2k będzie ok? i jeszcze zostaje na obrotach a dziwne bo nigdzie się lewy wiater nie dostaje, iglica na drugim ząbku od góry, a gdyby tak ustawić jeden do góry hmm odczuje różnice mocy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zes
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 05 Gru 2014
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 10:59, 16 Lut 2015    Temat postu:

To że nie schodzi z obrotów to może być tak, że przepustnica Ci się przycina ew linka gazu, sprawdź.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mlody
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 24 Mar 2014
Posty: 564
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radomsko

PostWysłany: Sob 12:53, 21 Lut 2015    Temat postu:

Gdyby zawór nie zamykał się w 100% to możliwe byłoby to, że w przedziale obrotów 1-3k nie ma czym jechać ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muminek
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ras Bananas Koło Lublina

PostWysłany: Sob 16:16, 21 Lut 2015    Temat postu:

Pytanie dotyczące śruby łączącej ramę, wachacz i silniki razem. Chodzi o nakrętek która jest po prawej stronie w jakiej pozycji powinna być gdy dokrecam śrubę. Maksymalnie zakręcona czy odkręcona?

Drugie pytanie dotyczy śrub mocujących amortyzator które są pod wachaczem. Są na tulejkach i czy powinny mieć luz na boki czy powinny znajdować się tam podkładki które będą im to uniemozliwiały?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bahu234
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 08 Maj 2014
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Nie 21:10, 22 Lut 2015    Temat postu:

Siemanko mam aprilie rs 125 na gazniku 28 mm ale siedzi w niej dysza glowna 170 o.O przez co duzo pali i nie idzie jej wyregulowac i moje pytanie brzmi czy wsadzajac dysze glowna np 116 musze zmienic jeszcze te 2 poboczne proporcionalnie zeby nie mulila ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Nie 21:47, 22 Lut 2015    Temat postu:

Będziesz musiał zmienić najprawdopodobniej wszystko, położenie iglicy, mieszankę paliwowo-powietrzną i wolne obroty, ale to akurat najmniejszy problem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Muminek
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 12 Lip 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ras Bananas Koło Lublina

PostWysłany: Pon 0:24, 23 Lut 2015    Temat postu:

Mam problem gdyż został mi jeden kabel który wychodzi z kostki za akumulatorem, koloru czerwonego i nie wiem czy mam go podlaczyć pod akumulator. Czy ktoś mógłby sprawdzić ile przewodów dochodzi do aku pod "+ " Rs125 z roku 2001

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 207, 208, 209 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 208 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin