Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 209, 210, 211 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:03, 04 Mar 2015    Temat postu:

Nie musisz zmieniać tych pobocznych, wystarczy, że zmienisz tylko główną. Przynajmniej z tego co pamiętam, jak zle mowie to niech ktos mnie poprawi Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zemsta13
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:32, 06 Mar 2015    Temat postu:

Witam, mam Rs'kę z 2004 roku z Rotaxem 123. Ostatnio zajechał mi się języczek od zaworu wydechowego (urwało się mocowanie linki), więc postanowiłem kupić jakiś używany. Znalazłem pare sztuk, ale pochodzą od tych starszych, bądź nowszych bud, z silnikami Rotax 122. Moje pytanie jest jedno, czy taki języczek z 122 będzie pasować do 123?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zemsta13 dnia Pią 16:37, 06 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Janek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 1718
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Pionki

PostWysłany: Pią 16:41, 06 Mar 2015    Temat postu:

a jesteś pewny, że masz rotaxa 123? Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zemsta13
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:43, 06 Mar 2015    Temat postu:

Właśnie sprawdziłem. Rotax 122, haha Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zemsta13 dnia Pią 16:53, 06 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwyPZN
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:54, 08 Mar 2015    Temat postu:

siemanko! Wyskoczyła mi guma z puchy filtra(wpadłą do środka) łącząca filtr z gaźnikiem, przez co łykał więcej powietrza i jeździł ok, jedyne co to kręcił tylko do 10-11rpm, powyżej już bardzo powoli się wkrecał(przed remontem kręcił do 12). Założyłem dzisiaj tą gumę i po odpaleniu obroty utrzymuje ok(trochę wyższe niż wcześniej) na rozgrzanym ale po dodaniu gazu wzrastają i stają w miejscu, nie chcą zejść na jałowe. Powinienem chyba zwiększyć dawke powietrza(wykręcam śrubkę?)? Świeca czarna okopcona sucha. Pytanko jeszcze, która śrubka na gaźniku odpowiada za jałowe a która za powietrze? Posiadam dellorto 28mm

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez siwyPZN dnia Nie 20:57, 08 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Nie 21:05, 08 Mar 2015    Temat postu:

Jak mi nie schodziła z obrotów to regulowałem przy lince gazu i było git.
Czarna duża od jałowych, obok po prawej mała srebrna mieszanka.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwyPZN
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:28, 08 Mar 2015    Temat postu:

Dzięki Kuchar Wink Co do utrzymywania się na obrotach to jak ją wkręce na 7tys to na tylu zostanie Very Happy i cały czas tyle będzie kręcić więc to chyba coś wydaje mi się, że raczej gaźnik Razz Mieszanke wykręcając wzbogacamy, nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kuchar
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 2669
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 29 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: śląskie

PostWysłany: Nie 22:00, 08 Mar 2015    Temat postu:

No to tak nie może być. Pobaw się ta mieszanką i ewentualnie iglice poprzestawiaj.
Z wykręcaniem Ci nie pomogę, zawsze mi się to myliło. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kuchar dnia Nie 22:00, 08 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siema5252
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 22 Cze 2014
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:51, 09 Mar 2015    Temat postu: Pompa Wody

Wracam do pytania odnośnie pompy wody a mianowicie podważałem śrubokrętem i urwało się mocowanie już nie mam pomysłów jak to wyjąć jak myślicie zostawić ja czy rozbierać cały silnik ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Pon 19:58, 09 Mar 2015    Temat postu:

Problem z odpowitrzeniem układu hamulcowego RS
Mam taki oto problem pompuje pompuje odpowietrzam w sumie leci sam płyn no ale hamulec z ogóle nie twardnieje tzn rączka przy pomce czy ktoś miał taki problem ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gniady98
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 05 Lip 2013
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Równe Podkarpacie

PostWysłany: Wto 15:04, 10 Mar 2015    Temat postu:

Spróbuj najpierw odpowietrzyc pompe. Popmpujesz pompujesz trzymasz i odkrecasz przewod. Potem Normalnie tak jak pewnie robiłes Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwyPZN
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 05 Paź 2014
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:56, 10 Mar 2015    Temat postu:

Jakie dysze kupić do dellorto 28mm od aprili RS? 5 czy 6mm?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jessheim

PostWysłany: Sob 18:27, 14 Mar 2015    Temat postu:

Siemanko
Mam pytania niby proste ale wole sie upewnic i uslyszec wasze opinie.
W wakacje mam zamiar zrobic aprilia dluga trase 1200km w dwa dni.
Zamierzam zrobic caly serwis. I nwm co powinienem wymienc oprocz
Olej silnikowy. Wymieniealem ostatnio przejechane 200km ale do wakacji moge nagonic km, co ile sie wymienia olej silnikowy?
Lozuska na kolach bo juz chyba zuzyte
Klocki hamulcowe
Plyn hamulcowy. Jaki plyn oryginalny do aprili idzie ?
I to tyle co mi przychodzi do glowy.

Druga rzecz z kompresja nwm bo wyszla mi 8,7 jakos ale jak odkrecilem manetke to poszla 9,1 jakos tak i czy powinienem zrobic remont cylindra? czy kmpresja daje rade ?

Nastepnie co ile km powinienem robic postuj i jak dlugi mniej wiecej? myslalem ze okolo 300 km i postuj kolo od 0,5 do 1 godziny?
W jakim zakresie obrotow wy jezdzicie zeby jechac spokonie nie pilowac i spalanie niskie ?

Z gory dzieki za odpowiedzi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kamex
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 04 Lis 2012
Posty: 867
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Nie 8:51, 15 Mar 2015    Temat postu:

Hmmm 1200km myślę ze musisz zabarać ze sobą dużo oleju 2t kup jakiś lepszy Very Happy Czy da rade to nie wiem ale myślę ze da bez problemu w końcu chłodzona jest ciceczą a nie powietrzem Very Happy Co do predkości to myślę przelot od 100 do 120 max nie wiecej Razz Co do stanu rs ;P Myślę ze teraz jest zima no to powymieniaj sobie klocki płyny chłodniczy hamulcowy do tego kompresja troche mała myślę ze do wakacji Ci spadnie troche ale jeszcze na niej pojeździć lecz bywa róźnie na moje oko to już lepiej kupić sobie ten tłok i odrazu posprawdzać łożyska lub je wymienić Very Happy Sam zdecydujesz Razz Napewno rada taka nie rób tego tydzień przed wyjazdem bo nie zdąrzysz jak masz zaplanowane którego dnia będziesz to robił Very Happy Przygotuj tą rs pod siebie i jak uważasz cenne wiadomości to jeszcze sprawdz sobie plastikowe tryby zebyś nie musiał wracać pociągiem Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stefnsk
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jessheim

PostWysłany: Nie 9:08, 15 Mar 2015    Temat postu:

Dzieki za odpowiedz
SLyszalem ze tryby sie lamia, mam zamiar wymienic ale nwm czy jak z trybem pompy wody czy on jest tez taki kruchy ? , czy wystarczy tylko te 2 tryby od silnika.

Co do tloka Czy skoro aprilia ma te 9 bara i cylinder jest w dobrym stanie (nie porysowany) to wystarczy tylko wymienic tlok na jakiegos vertexa lub wossnera czy bedzie duza roznica w trwalosci tego jak wymienie caly zestaw?

Tak jak mowiles jezeli mi spadnie do wakacji do tych 8 barow to napewno wymienie tylko nwm czy caly zestaw czy wystarczy tylko tlok ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 209, 210, 211 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 210 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin