Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Sob 19:23, 09 Kwi 2011    Temat postu:

mozliwe ze przez to ze rezerwa mi sie swieci zmalala mi moc? mniejszy kop?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 11:13, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Nie no człowieku to co ty piszesz wymaga wręczenia nagrody nobla (^^) Odp: NIEEE!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RSiak93
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 11 Mar 2011
Posty: 216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/3
Skąd: Świebodzin

PostWysłany: Nie 11:51, 10 Kwi 2011    Temat postu:

myslalem ze juz na oparach jade... ale okazalo sie ze to wina zaworu wydechowego, jakims cudem rozlaczyla sie kostka...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 18:30, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Co może być przyczyną że jak puszczę gaz to mi moto szarpie na wysokich obrotach koło 8 tysi?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 18:32, 10 Kwi 2011    Temat postu:

za mała prędkość na wysokim biegu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 18:41, 10 Kwi 2011    Temat postu:

Nie, źle zrozumiałeś. Jade np na 5 i mam około 8 tysięcy obrotów albo i troszkę więcej, puszczę gaz, obroty spadają i zaczyna koło 8 tysięcy motorem szarpać, tak jakby chciał jechać ale i chciał zwalniać. Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Nie 18:51, 10 Kwi 2011    Temat postu:

aha sory. To coś z ilością paliwa albo go zalewa albo ma za mało paliwa przez co chce jakby zgasnąć i tak szarpie ale może ktoś bardziej doświadczony się wypowie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krystek_19
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Maj 2009
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Suwałki

PostWysłany: Nie 19:26, 10 Kwi 2011    Temat postu:

A może zawór wyczyścić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Pon 18:08, 11 Kwi 2011    Temat postu:

no możesz ale raczej by to z szarpaniem nic wspólnego nie miało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Śro 19:01, 20 Kwi 2011    Temat postu:

Witam mam problem z gaźnikiem gdyż ciągle leje się z niego paliwo tzn gdy zgaszę silnik po chwili zaczyna lać się z niego paliwo czyściłem go i spr wszystko ok ale paliwo nadal leci co to do może być Surprised

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Śro 20:26, 20 Kwi 2011    Temat postu:

skąd leci? z dołu może z wężyka wlewu paliwa?może pływak nie zamyka ale to by ci silnik zalewało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
natcomp712
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Kwi 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Starachowice

PostWysłany: Śro 20:33, 20 Kwi 2011    Temat postu:

Leci z dolnej części gaźnika od nie dawna tak się stało jak zlewam paliwo zaczyna lać odpalę trochę zadymi i jadę trochę się jeszcze leje i przestaje a jak zgaszę to od nowa wcześniej taka sytuacja zdarzała się sporadycznie teraz nie mogę sobie z tym poradzić no cóż jutro jeszcze pokombinuje i dam znać Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Czw 21:43, 21 Kwi 2011    Temat postu:

Mam takie zapytanie.
Bo można wywalić stały zawór, i jeździć w ogóle bez zaworu, wtedy jest na niskich obrotach muł, ale na wysokich idzie, tak?I mam tak zamiar zrobić, bo nie mam kasy na kompletny regulowany zawór.Tylko jak myślicie, jak zatkać otwór pozostały po zaworze?
[link widoczny dla zalogowanych] tak wygląda jak jest stały zawór, i jak bym wywalił zawór z pod tej blaszki, ją zakręcił bez zaworu było by ok?Tylko wtedy zostaje miejsce na śrubę na środku tej blaszki, bo tego trzyma się zawór, to jak bym walną tam śrubę i z drugiej strony nakrętkę to było by szczelnie?Tylko troszkę ryzykownie, bo jak się nakrętka odkręci i do cylindra poleci, to aż boję się myśleć co będzie dalej....
Zrozumieliście o co mi chodzi?? xD Jak macie jakieś pomysły to dawajcie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
imre2
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 19 Sie 2009
Posty: 484
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 11:15, 22 Kwi 2011    Temat postu:

wlasnie tak, ta dziure na srodku zaspawac migo-magiem albo dac malutki oring i nit ale mala(!) srube (zeby zmiescila sie do kanału) i mocny lokcite sposobow jest tysiac. pamietaj dac pod ta blasze uszczelnienie (uszczelka, silikon) bo bedzie ci nagar ciekl po bloku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Rysio
 
 


Dołączył: 11 Kwi 2009
Posty: 2568
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hrubieszów

PostWysłany: Pią 11:43, 22 Kwi 2011    Temat postu:

No uszczelkę nową mam, a jak myślisz, jakbym dał tam śrubę. i z drugiej strony nakrętkę do by było dobrze, nie odkręciła by się?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 6 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin