Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 22:42, 15 Maj 2012    Temat postu:

Wielu osobom to lata... Ja jakoś dokładnie nie sprawdzałem ale też się trochę rusza.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Amadi
 
 


Dołączył: 06 Kwi 2009
Posty: 692
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Skaryszew

PostWysłany: Śro 9:45, 16 Maj 2012    Temat postu:

NitroX123 napisał:
Ursu$ napisał:
niee... raczej nie, powinieneś to dobrze obejrzeć chyba że są to minimalne luzy które są ledwo odczuwalne to nie powinno być problemu Wink

u mnie to lata że ho ho nagram wam filmik, jutro, to jest na jakichś gumach czy co?


Zębatka jest na gumach, nie może być na sztywno skręcona z kołem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matjag556
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Śro 17:35, 16 Maj 2012    Temat postu:

Witam, mam kilka pytań odnośnie Rs'ki.

1.Mam wyjęty języczek zaworu mogę go oczyścić i spolerować.?
2.Mam zrobiony porting i flow cylindra przez motor-tech. Duzo to daje przy seryjnej apce ?
3.Moja dysza to 175, mam filtr seryjny i mam tą gumę w filtrze i we wewnętrznej stronie i w zewnętrznej. Blokada ?
4.Czy jeżeli spoleruje flanszę wydechu "na lustro" to nie będzie się osiadał nagar ?
5.Mam 17/39 zębów czyli jest na prędkość.?
6.Co przy wymianie cylindra można wymienić dla świętego spokoju,łożyska i wal w porządku wiec nie rozpoławiam, silnik jest wyjęty z ramy.
7.Jeżeli ciężko znaleźć luz i biegi wchodzą po mocniejszym wciśnięciu co może być do wymiany.?
8.Kiedy wbijam bieg 2 i naciskam do końca sprząglo to tłok cały czas chodzi co jest do wymiany.?
9.Czy tłok z allegro za 320zl wossnera jest na prawdę kuty i czy opłaca się go kupować ?
10.Czy na wyświetlaczu na samej gorze pokazuje się temperatura w rs 2005 wersja SF.
11.Ile koni ma wersja SF z 2005r ? Co ona ma takiego czego inne wersje nie mają.?
12.Mam katalizator który idzie do wydechu, to jest blokada zdejmować go.? Jakie są plusy i minusy tego.?
13.Jaki polecacie olej do skrzyni biegów.?
14.Czy po złożeniu silnika muszę odpowietrzać pompkę oleju i robić na jakiś czas mieszankę.?.? Bo coś właśnie o tym czytałem.
15.Ile wchodzi płynu chłodniczego do całego układu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Śro 18:17, 16 Maj 2012    Temat postu:

1.nawet powinieneś
5.tak, aż jeden ząb na do prędkości na tylnej Very Happy
7.zapewne regulacja sprzęgła + wymiana oleju
8.jak silnik pracuje to tłok musi chodzić <lol2> pewno chodzi Ci o to że sprzęgło ciągnie czyli regulacja!
9.czy naprawdę kuty to nie wiem, ale skoro tak piszą przy takiej renomie firmy to pewno tak i 320 za tłok to raczej będzie dobry
10.jeżeli po prawo piszę ci malutkie TH2O to tak bo możesz sobie zmieniać
12.pewno ściągnij katalizator i jeździj bez Wink jest na forum w dziale tuning przypięty temat o odblokowywaniu
13. 75w90 taki jest w serwisówce, niektórzy leją 10w40 i też chwalą ale to jest olej silnikowy do 4t
14.odpowietrzyć musisz(jak to już nie wiem) trochę oleju w baku nie zaszkodzi nigdy ale przy odpowietrzaniu możesz ją zostawić na wolnych żeby się nie nagrzała zbytnio to w końcu dojdzie ten olej i powinno być git
15.około 1l. ja kupiłem sobie 2 bańki i tą drugą tylko otworzyłem i dolałem minimalnie bo się okazało że już była dobrze odpowietrzna.

jak zadajesz tyle pytań to lepiej zrób temat to jest dział "szybkie pytanie-szybka odpowiedź" to trochę jak w kasach do 5produktów w marketach Very Happy więc na przyszłość nie pisz tu tyle.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
waldorm
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 03 Kwi 2011
Posty: 1323
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 2/3
Skąd: wziąść kase na paliwo?

PostWysłany: Śro 20:38, 16 Maj 2012    Temat postu:

Ursu$ napisał:
13. 75w90 taki jest w serwisówce, niektórzy leją 10w40 i też chwalą ale to jest olej silnikowy do 4t


Z jakiej racji 10W40 to olej silnikowy do 4t?o.O Motul Transoil 10w40 jest dedykowany do 2t z mokrym sprzęgłem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
lawryn
Ranga 3 - Simsonek


Dołączył: 24 Maj 2011
Posty: 60
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:46, 16 Maj 2012    Temat postu:

siema, jak wkładam nowy język zaworu to muszę go jakoś nasmarować chyba ? jak tak to czym najlepiej?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Śro 20:58, 16 Maj 2012    Temat postu:

Taką samą lepkość ma olej silnikowy, ale na pewno nie są one identyczne...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Holew
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 1072
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Czerwionka Leszczyny k Rybnika

PostWysłany: Czw 21:21, 17 Maj 2012    Temat postu:



Tutaj chyba powinien być przelot ?? Bo ja mam de kanały chyba zapchane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
NitroX123
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Lublina

PostWysłany: Czw 22:34, 17 Maj 2012    Temat postu:

pytanie od czego są te tryby od strony sprzęgła? czy przez co może się zatrzeć silnik? jesli jezdze na dozowniku?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Czw 23:19, 17 Maj 2012    Temat postu:

Dwa te duże sąt od wału i wałku wyważającego, mały biały od pompy, a ten troche większy od pompki oleju, jeżeli on pękł czy coś w ten desen to oleju mogło nie pompować i się zatarła.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ursu$
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 21 Kwi 2011
Posty: 525
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Zasole Bielańskie

PostWysłany: Pią 12:40, 18 Maj 2012    Temat postu:

i warto zauważyj, bo z tego co wiem to dobiero kupiłeś moto, jak byś je wyciągnął to je trzeba wkładać zgodnie z instrukcją są na forum zdjęcia które pokazuję gdzie tryby mają się ze sobą łączyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dudziu
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 22 Lut 2011
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wojkowice

PostWysłany: Nie 11:44, 20 Maj 2012    Temat postu:

Mam pytanie : Chcę złożyc motor z zepsutym zaworem wydechowym bo linka nie trzyma mi języka. Mam złożyc obudowe bez języka czy lepiej ten język tam włożyć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 14:02, 20 Maj 2012    Temat postu:

Jak założysz bez języka to będzie pierdział bo spaliny będą wylatywały, natomiast z językiem będzie mułowaty na wyższych obrotach i na biegach nie będzie się wkręcał powyzej 9k rpm. Najlepiej wytnij kawałek blachy i będzie to typowa zaślepka.

//edit:

Mam prośbę, mógłby ktoś zmierzyć średnice węża paliwowego w RS?.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez TeDeX dnia Nie 14:25, 20 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
matjag556
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 193
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Nie 21:42, 20 Maj 2012    Temat postu:

Do czego jest ten ala uszczelniacz na dole zdjecia ?



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matjag556 dnia Nie 21:43, 20 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Nie 21:50, 20 Maj 2012    Temat postu:

Od zaworu wydechowego, wkłada się go w obudowe.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 56, 57, 58 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 57 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin