Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wymiana linki sprzęgła
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 17:01, 14 Maj 2012    Temat postu: Wymiana linki sprzęgła

Mam aprilie rs 125. Zerwała mi się linka sprzęgła... Kupiłem nową i zastanawiam się czy można założyć tą linkę bez ściągania bloczku silnika ponieważ starą linkę wyciągłem z tego bloku bez problemu (wyszła sama) czy trzeba ściągnąć ten bloczek i dopiero wtedy zamocować? Czy może macie jakiś inny sposób na zamocowanie tej linki ?Wink


fot:
[link widoczny dla zalogowanych]



Pozdrawiam i czekam na odpowiedź Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 17:40, 14 Maj 2012    Temat postu:

Po mojemu to trzeba dekret odkręcić, bo jak zachaczysz linke o to cięgno (czy jakoś to sie inaczej nazywa). A i jak linka urwała sie przy sprzegle to musisz ta zakówka wyciągnąć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
michu88
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wieluń

PostWysłany: Pon 18:18, 14 Maj 2012    Temat postu:

BYŁO.
Da rade założyć ja bez ściągania obudowy, przechyl motocykl na prawą stronę, żeby olej ze skrzyni się nie wylał. Odkręć korek od wlewu oleju. Włóż linkę i postaraj się trafić w ten zaczep na nią za pomocą np. śrubokręta. Smile


Post został pochwalony 1 raz

Ostatnio zmieniony przez michu88 dnia Pon 18:19, 14 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 18:23, 14 Maj 2012    Temat postu:

Pablo910 napisał:
Po mojemu to trzeba dekret odkręcić, bo jak zachaczysz linke o to cięgno (czy jakoś to sie inaczej nazywa). A i jak linka urwała sie przy sprzegle to musisz ta zakówka wyciągnąć.


tak, linka urwała się przy samej klamce sprzęgła Wink postaram się to zrobić jak napisał kolega wyżej, z tym przechyleniem etc. napisze efekty jak wyszło, ew zrobię zdjęcia żeby ktoś kto kiedyś będzie miał ten sam problem wiedział co gdzie i jak Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nockouter dnia Pon 21:05, 14 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pablo910
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 07 Paź 2011
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kielce

PostWysłany: Pon 19:02, 14 Maj 2012    Temat postu:

To jak został jaki większy kawałek linki w silniku to radziłbym to wyjąć. Bo jak coś podejdzie pod plastikowe tryby to dopiero będzie nie ciekawie. Twoj motor twoja kasa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pon 21:04, 14 Maj 2012    Temat postu:

Pablo910 napisał:
To jak został jaki większy kawałek linki w silniku to radziłbym to wyjąć. Bo jak coś podejdzie pod plastikowe tryby to dopiero będzie nie ciekawie. Twoj motor twoja kasa.


nie nie zostało, źle napisałem kilka postów wyżej stąd Twój post. Linka pękła przy klamce sprzęgła(już dla zupełnej jasności przy kierownicy), zjadem 1 słowo ;p

Witam kolege z klasy ^^ siwy_1994

siema seba Very Happy się nie woź tak na tym forum, że mi posty zmieniasz! Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nockouter dnia Wto 16:00, 15 Maj 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Czw 21:42, 17 Maj 2012    Temat postu:

sorry, ze post pod postem ale odswiezam temat i mam pytanie, a mianowicie ile kosztuje ta guma w tylnym kole? jak zdejme zebatke to pod nia jest taka guma, zlikwiduje ona luzy na tej zebatce? i ile ona kosztuje? do RSki '03 rok.

pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sygnet
Ranga 4 - Skuterowiec


Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wa-Wa

PostWysłany: Czw 23:28, 17 Maj 2012    Temat postu:

sory za off topa ale czy kolega od tego foto co dal na up , mogl by odklaadne foto zrobic tego szkielka od stanu oleju Smile ?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez sygnet dnia Czw 23:33, 17 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 7:47, 19 Maj 2012    Temat postu:

Nockouter napisał:
sorry, ze post pod postem ale odswiezam temat i mam pytanie, a mianowicie ile kosztuje ta guma w tylnym kole? jak zdejme zebatke to pod nia jest taka guma, zlikwiduje ona luzy na tej zebatce? i ile ona kosztuje? do RSki '03 rok.

pozdrawiam


Weź najpierw odkręć zębatkę i sprawdź stan wybieraka (gumy) każda rs ma luzy na tylnej zębatce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Sob 8:26, 19 Maj 2012    Temat postu:

sprawdzałem, jest troche wyruchana, więc pytanie dalej aktualne. I kolejne moje pytanie: macie może jakieś zdjęcie jak powinna iść linka sprzęgła ? tzn od kosza po samą rączkę którędy ją puścić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 9:47, 19 Maj 2012    Temat postu:

lewą stroną nad aku a reszta to jak sie tam najlepiej ułoży i żeby nie było zgieć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pią 8:47, 25 Maj 2012    Temat postu:

panowie, doszedl nowy problem. z tego co czytalem to zaplon, bo rska kreci, swieca jest mokra, ale nie odpala. co moge zrobic z tym? na pych rska odpala normalnie, ale ponizej 2k obrotow gasnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
515Bartek
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 27 Lut 2012
Posty: 2293
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Radom

PostWysłany: Pią 18:15, 25 Maj 2012    Temat postu:

swieca jest mokra... nie moze byc mokra musi byc sucha... jak jest mokra to znaczy ze zalana...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nockouter
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 34
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory

PostWysłany: Pią 19:52, 25 Maj 2012    Temat postu:

wzialem i przeczyscilem gaznik, obroty mi szaleja troche, tzn jak spada to przy 2.5k sie zatrzymuje na chwile i dopiero pozniej spada na te 1k+, co mam zrobic zeby tego nie bylo? i tez ciezko ogolnie teraz z obrotow spada, czy wszystko to da sie na gazniku wyregulowac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Sob 12:47, 26 Maj 2012    Temat postu:

daj na śrubce od obrotów (ze sprężynką) w lewo czyli odkręć troche

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin