Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Szybkie pytanie, szybka odpowiedź.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 216, 217, 218  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 11:05, 18 Mar 2013    Temat postu:

Wyciek miedzy katalizatorem a wydechem (no przy podłączeniu do cylindra,mam nadzieje,ze wiecie o co mi chodzi) moje pytanie jaka tam jest uszczelka? Oring czy jaka ? Smile

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Pon 11:16, 18 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Pon 13:52, 18 Mar 2013    Temat postu:

normalna , jak zdejmiesz to zobaczysz, ona jest zbrojona.
a skoro ci leci plyn, to uszczelka poszla pod cylindrem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:11, 18 Mar 2013    Temat postu:

ale płyn leci z bloku z tej dziurki nie z rury, jak wygląda sprawa z korbowodem ? trzeba cały blok na pół czy tylko z boku tą pokrywke taką ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Pon 18:19, 18 Mar 2013    Temat postu:

ale żeby co zrobić ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:23, 18 Mar 2013    Temat postu:

zdjąć cylinder, bo nie wiem czy uszczelka pod głowicą czy cylindrem(sprawdze jak mi przyjdą uszczelki) no i jak sciągnąc cylinder z tłokiem ? bo nie chciałbym za bardzo rozpoławiać bloku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Pon 18:54, 18 Mar 2013    Temat postu:

jeżeli pod głowicą ( w co wątpie ) to i tak musisz ściągać cylek
a jak pod cylindrem , to bez tłoka, bo po co
czyścisz poprostu miejsce po starej uszczelce, a z komory korbowodowej to rórka i ciągniesz jak ja xd
nie dobry płyn ,ale lepsze to niż rozpoławiane silnika , a później silikon uszczelka silikon cylek i zkręcasz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wicher
Ranga 1- moto kumpla


Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 7:58, 19 Mar 2013    Temat postu:

Ja jeszcze ponowie moje pytanie czy ktoś do rotaxa do 122 (Dell’Orto VHST 28 ) wsadzał dysze 185 i czy miał problem z wyregulowaniem? Na jakim rowku iglica była? Jak nie 185 to jaką? Najlepiej jak by się wypowiedział ktoś kto sam wymieniał i regulował?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wicher dnia Wto 7:59, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Marino
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2012
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 14:30, 19 Mar 2013    Temat postu:

Najlepiej chodzi na dyszy ~120, kolega ma 160 włożoną ale ma wydech arrowa i pali 7 - 8l. Ja mam full serię odblokowaną z zaworem regulowanym i pali koło 5, dysza dokładnie 120.

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DULEK
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 595
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opatów

PostWysłany: Wto 17:22, 19 Mar 2013    Temat postu:

ja mam 122 dysze ,nowy tłok , odblokowany wydech orygniał , końcówka Conti co dziwne , lepiej chodzi ,nie muli i mniej pali xd
a ze spalaniem to ciężko u mnie , bo zawsze po mieście jak wariat jeżdżę i pali niecałe 7 l
a tak to sądze że zejdę poniżej 5l


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:27, 19 Mar 2013    Temat postu:

DULEK RS albo ktoś inny moglibyście dokładniej opisać jak zdjąć ten cylinder bez rozpoławiania bloku? krok po kroku ( bo nie bardzo zrozumialem )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 20:36, 19 Mar 2013    Temat postu:

Odkręcasz, zawór membranowy wyjmujesz go razem z gaźnkiem, spuszczasz płyn, i odkręcasz 4 nakrętki.. w ogole patrzyłeś na ten cylinder?..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wandet
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 09 Mar 2013
Posty: 754
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:41, 19 Mar 2013    Temat postu:

a co z tłokiem i korbowodem ? przecież jak tak zostawie to potem od dołu tłoka nie wsadzę ?
a to, że trzeba odkręcić zawór membranowy i 4 śrubki to ja wiem


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez wandet dnia Wto 20:43, 19 Mar 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 20:43, 19 Mar 2013    Temat postu:

A co chcesz tłok w 2t wkladać od góry? to jak wtedy założysz tłok na korbe?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SzymonRS125
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 1643
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białobrzegi->prawie

PostWysłany: Wto 20:44, 19 Mar 2013    Temat postu:

Wandet a da się inaczej? WTF?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
TeDeX
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 02 Paź 2009
Posty: 1597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 32 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: TSZ

PostWysłany: Wto 20:45, 19 Mar 2013    Temat postu:

Szymon, w 4t da się jak najbardziej, bo korbowód odkręcisz od wału. Natomiast w 2t to ja nie wiem jak On chce to zrobic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 216, 217, 218  Następny
Strona 93 z 218

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin