Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 |
Forum dyskusyjne zwiazane tylko i wyłącznie z motocyklami Aprilia RS 125, AF1 i RS4 125
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Wyciek Płynu chłodniczego przez otwór w karterze;
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Adverion
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/3

PostWysłany: Sob 18:59, 04 Lut 2012    Temat postu:

wszystko możliwe... najpierw zrób to co ci napisałem i dopiero pisze co dalej.. czy coś się będzie działo czy nie... możliwe też że masz zepsuty kranik podciśnieniowy... ale w to wątpię

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Sob 19:20, 04 Lut 2012    Temat postu:

Koleś, pomyśl po chłopsku, jak ma Ci silnik normalnie pracować, skoro masz w komorze korbowej i komorze spalania w pyte chłodziwa? Jasne, jak mu dasz na narkomana konkretną dawkę paliwa to załapie, zagada, wyrzyga trochę chłodziwa wydechem, i będzie coś tam pierdział na mieszance płynu z paliwem, no nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:55, 04 Lut 2012    Temat postu:

Bloodwyn napisał:
Koleś, pomyśl po chłopsku, jak ma Ci silnik normalnie pracować, skoro masz w komorze korbowej i komorze spalania w pyte chłodziwa? Jasne, jak mu dasz na narkomana konkretną dawkę paliwa to załapie, zagada, wyrzyga trochę chłodziwa wydechem, i będzie coś tam pierdział na mieszance płynu z paliwem, no nie?


ale skąd ta pewność, że chłodziwo jest w komorze??Ciekło mi karterem bo mam uszczelniacz na pompie walnięty a to nie ma nic z tym wspólnego... Kopcenie może równie dobrze być spowodowane uszkodzonym uszczelniaczem na wale tak samo... Cóż. Jutro rozkręce i obczaje co może być nie tak...
EDIT- nie mam kranika podciśnieniowego. Mam zwykły;A i gdy pierwszy raz od roku (moto stał 1 rok) go odpalałem to przeczyszczałem gaznik bo był cały zasyfiony i po przeczyszczeniu odpalił od strzała bez wstrzykiwania w gaznik paliwa. lecz po chwili zgasł i już go nie szło normalnie odpalić, dopiero po wstrzyknięciu paliwa. Gaznik czysciłem wiele razy więc to nie gaznik.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macgaywer94 dnia Sob 20:16, 04 Lut 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Sob 22:06, 04 Lut 2012    Temat postu:

bo gdybyś miał walnięty uszczelniacz to oprócz kopcenia i braku siły powinien odpalać w miarę normalnie, olej jest gęsty, a simmering nie rozwala się w momencie w mak tylko traci szczelność w pewnym stopniu, poza tym oleju w skrzyni nie masz aż tyle, że simmering jest w nim zanurzony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:05, 05 Lut 2012    Temat postu:

Bloodwyn napisał:
bo gdybyś miał walnięty uszczelniacz to oprócz kopcenia i braku siły powinien odpalać w miarę normalnie, olej jest gęsty, a simmering nie rozwala się w momencie w mak tylko traci szczelność w pewnym stopniu, poza tym oleju w skrzyni nie masz aż tyle, że simmering jest w nim zanurzony.


No niby masz rację... Gdyby był to simering to moto powinno normalnie odpalać i nie kopciłby aż tak strasznie(za sobą jak chwilę pogazuję nie widzę nic) A braku siły to on nie ma. W prawdzie nie jezdziłem nią po postoju rocznym ostatnio, lecz próbowałem troszkę gumy spalić tylko żeby sprawdzić czy ma moc. Na 2 biegu mieliła bez problemu tylko, że z garażu uciekać musiałem bo tyle dymu było i to nie z opony tylko z wydechu. Czyli obstawiacie uszczelkę pod cylindrem ostatecznie? ? dzisiaj chyba pójdę porozbierać choć niedziela ale nudy będą Razz Więc posprawdzam co będe w stanie. Ściągne gara i zobaczę co tam się dzieję.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Nie 21:04, 05 Lut 2012    Temat postu:

Tylko jak coś to pamiętaj, nowe uszczelki na całą górę silnika, i radzę nie odpalać teraz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:48, 05 Lut 2012    Temat postu:

Bloodwyn napisał:
Tylko jak coś to pamiętaj, nowe uszczelki na całą górę silnika, i radzę nie odpalać teraz.


No ok rozumiem. A ile tam uszczelek idzie? pod cylinder i oring i uszczelka druga pod głowicę i tyle?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Nie 22:43, 05 Lut 2012    Temat postu:

Pod głowicę, pod dekielek, między dekielek a głowicę- to wszystko oringi, do tego papierowa pod cyl, pod wydech nie liczę, można wykorzystać stare.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:39, 06 Lut 2012    Temat postu:

Sciągłem cylinder i w komorze korbowej jest troche "płynu" nie jest to duża ilość, ale gdy poświecę latarką po dole to widać, że na dnie jest mokro. Gdy wytrę wał z tego płynu i obrócę wałem o 360 stopni to wał jest cały mokry. Próbowałem podpalić ten płyn i w ogóle się nie chciał zapalić. W zapachu też nie jest to benzyna na pewno. Lecz na pewno nie jestem pewien, że to płyn chłodniczy... Ale czy byłoby tam normalnie aż tyle tej benzyny?
EDIT- na tłoku i głowicy jest dużo takich dziureczek tak jakby jakiś piasek tam wpadł. Dodam, iż cylinder nie jest naruszony;


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macgaywer94 dnia Pon 17:41, 06 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pon 17:42, 06 Lut 2012    Temat postu:

To jest na pewno płyn, nie szukaj w **** mózgu, tylko pozbądź się tego jak Ci mówiłem i składaj wszystko.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:07, 06 Lut 2012    Temat postu:

Jutro się zabieram za składanie. A możliwe jest także, że płyn dostawał się na łączeniu karterów prawda? Bo rozbierając nie zauważyłem aby uszczelka była gdzieś walnięta czy coś...
EDIT: Jaki jest dokładny rozmiar oringów pod głowicę bo nie wiem czy dokładnie pomierzyłem. Ten pod głowicę i te dwa małe jakie mają wymiary?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macgaywer94 dnia Pon 20:05, 06 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bloodwyn
Ranga 5 - Apilia fanatic!


Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 419
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jarocin

PostWysłany: Pon 23:18, 06 Lut 2012    Temat postu:

szukaj w serwisówce do Twojego Rotaxa, masz innego niż my wszyscy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:49, 07 Lut 2012    Temat postu:

Otóż złożyłem wszystko na nowych uszczelkach i spełniły się moje przypuszczenia. Moto za chiny nie chce odpalić. Gdy złożyłem wszystko próbowałem odpalić lecz nic.(odpalałem bez płynu) Wykręcam świecę- świeca suchutka a kręciłęm tyle, że mało rozrusznika szlag nie trafił. Apka ani się nie odezwała. Dopiero po wstrzyknięciu tak jak poprzednio paliwa w gaznik odpaliła na dotyk. Więc jakie są wasze dalsze sugestie?? Jedno jest pewne- aprilia nie zasysa sama paliwa ani grama. Gaznik czyściłem z 4 razy i nic. Przypominam, że gdy pierwszy raz czyściłęm gaznik(był zaje*iscie zasyfiony) i go założyłem apka odpaliła bez wstrzykiwania paliwa. Lecz zgasła i trzeba było wstrzykiwać aż do teraz.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez macgaywer94 dnia Wto 18:51, 07 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
siwy_1994
 
 


Dołączył: 25 Wrz 2010
Posty: 2163
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Żory/SZO Squad

PostWysłany: Wto 18:57, 07 Lut 2012    Temat postu:

rozbierz go jeszcze raz całego i sprężonym powietrzem przedmuchaj wszystkie dysze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macgaywer94
Ranga 2- Romeciaz


Dołączył: 23 Sty 2012
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:08, 07 Lut 2012    Temat postu:

siwy_1994 napisał:
rozbierz go jeszcze raz całego i sprężonym powietrzem przedmuchaj wszystkie dysze


za każdym razem, gdy go rozbierałem przedmuchiwałem go sprężonym powietrzem i nic.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum | Największe polskie forum o RS 125, AF1 i RS4 125 | Strona Główna -> Serwis Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 2 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin